• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Clowder schreef:
    (...)
    Ahw, poepie, ben je ziek? Wordt maar snel beter <3


    ongeneesbaar squirrel
    en that shit fucks me up


    Heaven is a place that we all have

    Do you wanna build a snowman take me to Disneyland


    26 - 02 - '16

    Sulit schreef:
    (...)
    Mijn stiekeme droom, al vier jaar lang. :W


    ik suggereer het altijd voor de grap aan jongens die ik date, in de hoop dat ze er serieus op in gaan
    tot nu toe is de methode niet erg succesvol


    i put the fun in funeral

    Ik heb hier een lijst met "Bussiness letter closings"

    Een aantal van de suggesties zijn "With the highest esteem, I am a friend of virtue and the people", "Peace out", "SMILE!" (met uitroepteken, want de caps waren niet voldoende luid), "Toodles", "ttyl" (voor de moderne professional) en "Bye for now..." (voor als je een serial killer vibe wilt toevoegen door middel van onheilspellende puntjes, neem ik aan)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yugen schreef:
    (...)

    ongeneesbaar squirrel
    en that shit fucks me up

    Hoezo ongeneesbaar?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké nee, ik dacht dat sommige van de bussiness letters lijst savage waren, maar er was een linkje naar "love letter closings" en

    "See you soon (just not too soon)"

    DAMN


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet weer nodig naar de wc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)
    Hoezo ongeneesbaar?


    thalassemie en het wordt erger haha fml


    Heaven is a place that we all have

    Heb ik de grootste fout van mijn leven gemaakt, of de beste keuze van mijn leven? Ik weet het niet. Maar waren we nog maar samen...

    Muuh, ik moest opeens denken aan een online spel dat ik vroeger speelde en ik had veel zin om het weer eens te spelen, maar het bestaat niet meer ):


    Stenenlikker

    I feel so invisible. It's like no one hears me when I talk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom voel ik me zo vastgebonden aan iedereens verwachtingen. Mag ik ook één keer gelukkig en zorgeloos zijn zonder dat ik daarin belemmerd moet worden? For fucks sake. Zo wordt mijn leven nooit beter.


    26 - 02 - '16

    Hoho, wat zijn we grappig... Kijk, als je zo graag het klein kind wil uithangen, zorg dan dat je het goed doet. Echt, wat een stelletje idioten zijn jullie. Bellen met de vaste telefoon omdat we die nummer niet hebben, too bad dat ik 'm op 1207 onder je naam kon vinden. En misschien je stem vervormen kan ook een goeie tip zijn.


    16 - 09 - '17

    I have a child as a mother.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahahahaha we worden gedrild. Bij musical. Lol


    Happy Birthday my Potter!