• HOGWARTS:      THE      TEACHER’S      SIDE      OF      THINGS

    Het zijn de 1950s. Het is de tijd tussen de Tweede Wereldoorlog en de First Wizarding War in.
    Het leven in zwaar, maar het leven gaat door.


    Iedereen in de verscheurde Wizarding Community van Europa kent de verhalen van Hogwarts. Het is een goede school in een prachtig kasteel, waar enkele van de beste en meest hoog aangeschreven tovenaars en heksen van zijn afgestudeerd. Toch kennen maar weinigen de verhalen van de heksen en tovenaars die deze school draaiende houden. Als de laatste bel is gegaan, de leerlingen hun eigen weg gaan, en de gangen van de school enigszins kalmeren, gaat ook het leven van de docenten gewoon door. De leerlingen denken misschien wel dat deze dames en heren niets anders in hun leven hebben dan het lesgeven aan kinderen die het niet altijd evenveel waarderen. Toch is de realiteit helemaal anders. Roddelen, wegglippen naar Hogsmeade, met tegenzin delen van het werk doen, en aparte hobbies zijn hier ook gewoon aan de orde van de dag, net als bij de studenten van de school. Wij verwelkomen je om een kijkje te nemen in de illustere wereld van de docenten van Hogwarts.


    INFORMATIE

    UNIFORMEN
    HUISDIEREN

    In principe bestaat er voor docenten geen uniform en geen restricties aan hun huisdieren. Toch wordt wel van hen verwacht dat ze zich gepast kleden en het liefst in kleding uit de magische wereld. Ook wordt het sterk afgeraden huisdieren die niet in de persoonlijke vertrekken kunnen worden gehouden, niet mee te nemen naar het kasteel.


    VAKKEN
    Italics zijn al gereserveerd/in gebruik
    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Divination
    • Alchemy
    • Apparition
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes

    Extra-curricular subjects Dit zijn vakken die docenten part-time naast hun hoofdvak geven
    • Ancient Studies
    • Art
    • Frog Choir
    • Ghoul Studies
    • Magical Theory
    • Muggle Art
    • Music
    • Muggle Music
    • Orchestra
    • Xylomancy


    ROOSTER
    De meeste docenten werken van maandag tot en met vrijdag tussen half 9 en 3, met een lunchpauze van een uur. Na 3 uur zijn de meesten nog een tijdje te vinden in hun kantoor, om te corrigeren, lessen voor te bereiden, en administratie af te werken, maar dit is aan de docenten zelf.


    VERTREKKEN
    Naast hun eigen lokaal en kantoor, hebben de docenten van Hogwarts een eigen vleugel van de school, uitgerust met een gezamenlijke vergaderzaal, huiskamer, keuken. Elke docent heeft ook een eigen vertrek met een badkamer en kitchenette. De vertrekken zijn standaard ingericht, maar docenten mogen ze zelf inrichten naar hun eigen smaak en wensen. Alleen de buitenmuren kunnen niet worden aangepast.



    Spelers

    • Miriam • SebastianVerlac
    • Bryan • Choctaw
    • Naomi • Ingrosso
    • Sanne • Sobral
    • Cloë • Sempre
    • Cheryl • Ravenpuff
    • Irmiej • tubbietoost
    • Jip • Tessarion
    • Nini • calice




    RPG

    REGELS
    • Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    • Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    • Gebruik haakjes voor OOC in het Speeltopic [] {} () - -.
    • Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    • Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    • Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Geen bekende personages
    • Geef graag username verandingen door
    • Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    • 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    • Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    • Alleen SebastianVerlac maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS
    • Rollentopic
    • Praatttopic
    • Speeltopic


    Lay-out door Bathsheba

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    MT. Ik begin asap met mijn rol, maar twijfel nog steeds over de FC +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PeterMaximoff -> SebastianVerlac


    Bowties were never Cooler

    Jeeej praattopic <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Mijn topico


    Do I look like Mother Teresa?

    Dusssss... kunnen we al relaties gaan praten?? Of moeten we wachten tot alle rollen af zijn?? En is er al een idee wanneer het speeltopic mogelijk begint?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Van mij mogen jullie relaties bespreken. Ik kijl vanavond alle rollen na


    Bowties were never Cooler

    Nog geen rol gemaakt:
    Ingrosso
    Ravenpuff
    calice

    Rol niet volledig:
    Choctaw • Als het lukt graag de persoonlijkheid wat verder uitbreiden, voor de rest is hij prima.
    tubbietoast • Legilimency is heel lastig, sterk gereguleerd, en wordt niet op de meeste magische scholen gegeven omdat het de privacy schaad en voor verkeerde doeleinden gebruikt kan worden. Het pesten en de rest van haar achtergrond is prima, maar Legilimency is iets waar eigenlijk geen enkele student toe in staat is.
    Tessarion • Ik kan je rol niet meer vinden, sorry, dus ik weet niet of die goed is.


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Nog geen rol gemaakt:
    Ingrosso
    Ravenpuff
    calice

    Rol niet volledig:
    Choctaw • Als het lukt graag de persoonlijkheid wat verder uitbreiden, voor de rest is hij prima.
    tubbietoast • Legilimency is heel lastig, sterk gereguleerd, en wordt niet op de meeste magische scholen gegeven omdat het de privacy schaad en voor verkeerde doeleinden gebruikt kan worden. Het pesten en de rest van haar achtergrond is prima, maar Legilimency is iets waar eigenlijk geen enkele student toe in staat is.
    Tessarion • Ik kan je rol niet meer vinden, sorry, dus ik weet niet of die goed is.


    Ik heb het aangepast.. naar een vermoeden dat iemand dat kon... legilimency aanleg bij geboorte, zoals Queenie Goldstein..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Ik heb het aangepast.. naar een vermoeden dat iemand dat kon... legilimency aanleg bij geboorte, zoals Queenie Goldstein..


    Ik vind het goed, vooral ook omdat ze er geen bewijzen voor heeft.


    Bowties were never Cooler

    Zal ik een relatievoorstellenlijstje voor Finlay maken?

    Ook kan de rpg open een deze dagen als de rollen worden afgemaakt


    Bowties were never Cooler

    Finlay:
    Sera • Fin's hond Alex en Sera's hond Napoleon spelen 's ochtens samen, als Fin de honden samen uitlaat, zodat Sera rustig kan opstarten. Soms laten ze ook wel samen 's avonds de honden uit, maar zowel Fin als Sera hebben van tijd tot tijd nachtelijke taken[oogsten in het maanlicht/sterrenraadplegen]
    Salvador • Voor Fin is Salvador meestal een stuk te intens, zeker in de uren dat Fin eindelijk de rust probeert te vinden na een dag vol drukte. Hij heeft geen problemen met hem, maar zal ook niet uit vrije beweging de hele avond met hem doorbrengen.
    Gregory • Fin en Gregory zijn allebei veel buiten te vinden, waardoor hun paden zowel overdag als 's avonds vaak kruisen. Over het algemeen kunnen ze het goed vinden, maar Alex en Guardfeather zijn het niet altijd met elkaar eens. Ze jagen elkaar graag op en beide mannen maken zich er soms wel zorgen over, maar tot nu toe is het altijd goed gegaan.
    Lynn • Ze doet Fin erg denken aan de vrouwen en meisjes die hij in de Franse en Hollandse dorpjes heeft gezien tijdens de oorlog. Dit is moeilijk voor hem, maar daarom vind hij het wel fijn dat ze zich niet opdringt en ze in stilte hun gezelschap kunnen delen, zonder dat het te persoonlijk wordt of er pijnlijke vragen worden gestelt.


    Bowties were never Cooler

    Ik ga straks ook een lijstje aanmaken...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Lynn Winters relatielijstje

    Astronomy x Seraphine Lowe:
    Het zou kunnen dat Seraphine en Lynn elkaar al kennen vn school. Wanneer Seraphine bezig was aan de N.E.W.T.S en Lynn begon aan haar 1ste (derde) jaar op Hogwarts. (Nog te overleggen)

    Charms x Arabel Dulcinea Black:
    Doordat Dulcinea aan haar eerste jaar op Hogwarts begint kennen Arabel en Lynn elkaar nog niet.

    Herbology x Finlay Rory Fraser:
    Lynn vindt Finn een fijne collega. Ze kunnen uren in stilte in de gedeelde ruimtes doorbrengen, zonder gek te worden van elkaar. Wanneer ze wel praten gaat het over luchtige onderwerpen zoals lesgeven, planten, dieren of het weer. Doordat ze zo weinig diepgang met elkaar hebben, zoekt Lynn Finn graag op.

    Transfiguration x Salvador Hurtado Marques:
    Lynn weet nog altijd niet goed wat ze van de Transfiguration professor moet vinden. Soms kunnen ze gezellig met elkaar praten of de simpele dingen in het leven. Wanneer Salvador echter in discussie met haar probeert te gaan, gaat ze hem het liefst uit de weg. Lynn wordt zenuwachtig van hem als hij tegen zichzelf praat, en heeft vaak niet door dat de gesprekken niet tegen haar bedoeld zijn.

    Care of Magical Creatures x Gregory Flabamorn:
    Lynn en Gregory hebben weinig met elkaar gemeen. Soms kan ze hard met hem lachen, maar soms vindt ze zijn humor veel te ver gaan.
    Geen idee of die twee matchen

    Muggle Studies x ???:
    Study of Ancient Runes x ???:
    History of Magic x Lynn Winters:
    Potions x Ingrosso:
    Divination x Ravenpuff:
    Alchemy x calice:
    Defence Against the Dark Arts x ???:
    Apparition x ???:
    Arithmancy x ???:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2017 - 10:15 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Misschien kun je die mensen die nog een rol moeten maken een berichtje sturen... Ofzo? Ik wil t evt ook wel doen? =)


    The thing you do mean something to people -Ncis