• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil eigenlijk gewoon weggaan zonder iets te zeggen en dan kijken of het iemand zou boeien :/ maar ik weet nu al dat dat niet zo gaat zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wie/wat is Erieka, wat wil ze idk. Ugh ):


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me af waarom school verplicht is. Van mij komt later toch niks..


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    I'm wondering at what point I'm eventually going to relapse.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Let's hope I die tonight. good night.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nopenopenopenope.

    /EVRYTIME I LOOK AT THAT GIF THE ONLY THING ON MY MIND: "Mushy mush"
    Nee, ik ben geen geek. Nee, daar beangstig ik mensen niet effectief mee met mijn enthousiasme voor geeky stuff. Nee, ik voel me niet alsof ik niet mezelf kan zijn bij mensen omdat ze me anders voor gek verklaren.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 23:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    No one can comprehend what goes on under the sun. Despite all their efforts to search it out, no one can discover its meaning. Even if the wise claim they know, they cannot really comprehend it.

    kaleo komt naar rw!!!! oml en bazart ook love it alretty


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wanneer je net 6 nieuwe sims gemaakt hebt, je ze in een huis zet en je game crasht.

    This is a lil' bit creepy. No worrieporries.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of ik ga slapen, ofzo....

    Waarom kan ik niet één nacht gewoon slapen. Vandaag wordt een Hel.


    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 10:32 ]

    *draagt voor het eerst sinds tijden weer een rokje*
    "Oh nee, dan staat echt niet. Dat staat echt verschrikkelijk Femke, kleed je maar snel om"

    Thanks mum. Dat is de reden waarom ik mijn zelfgemaakte jurkjes niet aandoe. Aangezien je dit altijd zegt als ik eens iets andere aanheb dan een broek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    mijn voet jeukt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt