• Acht mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Zestien singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.


    Meedoen?

    Op voorhand graag doorgeven man/vrouw

    Volledige naam:
    Roep-/bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Woonplaats:
    Nationaliteit + afkomst:
    Job:
    Hobby's:
    Persoonlijkheid:


    Uiterlijk:
    -Foto('s):
    -Haarkleur:
    -Oogkleur:
    -Huidskleur:
    -Lengte + lichaamsbouw:
    -Kledingstijl:
    -Overige:

    Familie + geschiedenis:

    Extra's


    Rollen
    Mannen: VOL!
    • Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    • Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    • Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    • Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    • Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    • Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    • Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Dougal ~ 1.6
    • Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    • Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    • Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Desierto ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    • Adriana Allanah Spring ~ 23 ~ Faceclaim ~ Surrexit~ 1.8
    • Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Atarau ~ 1.5
    • Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    • Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ greenlight22 ~ 1.5
    • Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    • Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Faolan ~ 1.2
    • Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Brinvi ~ 1.6
    • Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    • Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Dougal ~ 1.6
    • Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4

    Vol = vol. Aantal spelers kunnen nog omhoog gedreven worden, maar mannen moeten gelijkaardig opgaan met vrouwen.

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Faolan, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 19:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Perffect schreef:
    Gaan jullie ook echt passende matches maken, of gewoon random?


    We proberen de matches te laten passen, maar het zal zeker niet aan de hand van de meeste duidelijke of gelijksoortige eigenschappen zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dat begrijp ik. Dit vind ik echt heel leuk!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MieczysIaw schreef:
    Ik twijfel over mijn Fc :')

    Ik wil sowieso Matthew Noszka Fc'en, maar twijfel of ik hem met kort haar wil of met iets langer haar

    of

    ( this pic reminds me of young Dylon O'brien eheheh)


    Definitively de eerste foto O_o


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Perffect schreef:
    Dat begrijp ik. Dit vind ik echt heel leuk!!


    Anders zou het té makkelijk zijn he. Haha, ik heb er ook héél veel zin in. Ik ben ook dol op de tv-serie, ik ga er danig in op dat ik zit te schreeuwen naar het scherm of als iemand die écht een match lijkt te zijn geen match is durft mijn mond nog wel eens wijd open zakken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @MieczysIaw

    Ik zou het van je personage af laten hangen. Het korte haar vind ik wat serieuzer staan en de eerste is gewoon sexy, haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Obeah schreef:
    (...)

    Anders zou het té makkelijk zijn he. Haha, ik heb er ook héél veel zin in. Ik ben ook dol op de tv-serie, ik ga er danig in op dat ik zit te schreeuwen naar het scherm of als iemand die écht een match lijkt te zijn geen match is durft mijn mond nog wel eens wijd open zakken.


    Hahahaha ja dat is echt true!! En eigenlijk ook met de beams, hoor. Je zit gewoon in die spanning of er nog eentje komt.
    En omg die challenges, een keer moesten ze gore paté van een ding aflikken en ik zou echt kotsen en huilen tegelijkertijd.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik claim even Sam Claflin's face!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Okay, ik faceclaim Stephanie Bertram Rose c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Perffect schreef:
    (...)

    Hahahaha ja dat is echt true!! En eigenlijk ook met de beams, hoor. Je zit gewoon in die spanning of er nog eentje komt.
    En omg die challenges, een keer moesten ze gore paté van een ding aflikken en ik zou echt kotsen en huilen tegelijkertijd.


    Haha ja oh god die vispasta! Zulke opdrachten zullen er inderdaad in zitten :p. Gelukkige kan je via internet niet ruiken en proeven.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Saar, die eerste! Echt, op zeker, die eerste. :3

    Cheryl, Yesh!

    Ik heb er ook onwijs veel zin in!! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Obeah schreef:
    (...)

    Haha ja oh god die vispasta! Zulke opdrachten zullen er inderdaad in zitten :p. Gelukkige kan je via internet niet ruiken en proeven.


    Ja dat was het! Omg #hel op aarde. Ik kan me in ieder geval goed inleven dus een nauwkeurige beschrijving geven hahaha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ava      Jill      Cooper


    _______________________________________________________________
    "SUMMER is everything you want, then there is ICECREAM"
    _______________________________________________________________

    ♣ INNERLIJK ♣
    Goede eigenschappen
    ● Sociaal
    ● Vrolijk
    ● Betrouwbaar
    ● Liefdevol
    ● Creatief
    ● Respectvol
    Slechte eigenschappen
    ● Druk
    ● Niet Vergevingsgezind
    ● Onhandig
    ● Dominant
    ● Eigenwijs


    Ava is een sociale vlinder en vliegt van de ene persoon naar de andere. Ze maakt makkelijk vrienden en heeft een bloedhekel aan ruzies. Ook is ze een echte vrolijke meid. Als er iets negatiefs gebeurt zal ze altijd het proberen het positieve eruit te halen. Ze is altijd vrolijk, staat goed gehumeurd op en gaat goed gehumeurd slapen. Toch heeft al deze vrolijkheid ook een keerzijde. Als je een keer iets hebt gedaan wat haar heeft gekwetst zal je haar vertrouwen niet snel terug winnen. Het meisje is niet erg vergevingsgezind ingesteld, ze zal je niet zwart gaan maken en nog gewoon met je omgaan, maar jullie verleden inclusief opmerkingen zal ze nooit vergeten. Ava is een bezige bij en zit nooit stil, zelfs in haar slaap wandelt ze en beweegt dus. Met zoveel beweging gaat nog iets anders gepaard namelijk onhandigheid. Omdat Ava nogal 'wild' praat slaat ze nogal is wat om met haar armen, Ava is best onhandig wat kan zorgen voor enkele awkward situaties. Toch weet de dame er altijd een positieve draai aan te geven waardoor het er een stuk minder sullig uitziet. Ava kent liefde als geen ander en heeft een groot hart waarin iedereen wel een plekje kan vinden. Al moet je haar dan wel kunnen waarderen, net als zij jou waardeert. Ze weet precies hoe ze mensen op hun gemak moet stellen en moet troosten. Ze stelt zich respectvol tegenover andere op en verwacht hiervoor hetzelfde terug. Nu heeft Ava de neiging om in alles de leiding te nemen en is erg dominant, ze zal zich niet snel van haar leidinggevende positie laten stoten. Daarnaast is de dame ongelooflijk eigenwijs. Ze trekt haar eigen pad en luistert zodra ze een beslissing over iets heeft gemaakt niet meer naar anderen, zelfs als zij wel gelijk hebben. Ava zal het met haar eigen ogen moeten ondervinden, zo ook als het onjuist is. Ze doet dan echter niet moeilijk over zeggen dat ze fout zat en haar excuses aanbieden. En last but not least is het meisje ook nog eens erg creatief. Ze is het typische meisje waarop iedereen jaloers is omdat het zo'n teken- en schildertalentje is. Gelukkig gebruikt Ava haar talent goed en is tekenen samen met dansen een van haar grote hobby's.



    __________________________________________________________
    "If the whole world was HAPPY how else would it be? I will share my HAPPINESS if you want"
    __________________________________________________________



    ♣ UITERLIJK ♣
    Fc. Holland Roden
    Haarkleur de dame heeft een nogal opvallende haarkleur. Haar rode haren vallen namelijk nogal op tussen de menigte. De rode haren zijn haar natuurlijke haarkleur, haar haar valt tot haar schouderbladen. In haar zit een kleine slag al vindt ze het ook leuk om haar haren of helemaal te krullen of juist te stijlen. In de zomer worden haar vaak of een iets lichtere tint rood en gaan een beetje gloeien, of althans dat lijkt er komt dan namelijk een koperkleurig gloed over haar haren heen te hangen.
    Oogkleur Ava heeft groen/bruine ogen, het is in ieder licht anders maar over het algemeen worden ze als bruin beschreven. Dan heeft het meisje nog een best wel rond gezicht, en volle rode lippen. Ze heeft een redelijk smalle neus en smal geëpileerde wenkbrauwen. Haar kaaklijn is goed zichtbaar en ook haar jukbeenderen een heel klein beetje.
    Huid Ze heeft geen hele donker huid, haar huid is een beetje bleekjes en wil ook niet zo gemakkelijk kleuren. Het is echter ook niet het geval dat ze meteen verbrand wat bij de meeste roodharige wel het geval is. In de zomer krijgt Ava wel vrolijk sproeten die over haar hele gezicht heen dansen, deze verdwijnen echter in de winter weer.
    Lengte & Lichaamsbouw Ava is absoluut niet dik en weegt slecht 62 kilo op een lengte van 1 meter en 83 centimeter. Ze heeft een platte buik met op de juiste plaatsen de juiste rondingen. Ze heeft niet hele brede heupen maar prima in verhouding met de rest van haar lichaam.
    Kledingstijl Ava kleedt zich vaak Casual maar ook uitdagend. Ze vindt het leuk om zich sexy te kleden maar wel bedekt, ze wil er niet goedkoop uitzien maar wel graag sexy. Vaak lukt het haar hier de perfecte balans tussen te vinden. Ze draagt graag ripped jeans en rokken, al vindt ze een skinny jeans ook mooi. Jurkjes draagt ze graag naar feestjes toe en deze hangen dus zeker ook een paar in haar kleding kast.


    ♣ RELATIE'S ♣
    Wie wil?

    ♣ EXTRA ♣

    Likes:
    • Zon
    • Zomer
    • Tekenen
    • Dansen
    • Zusjes
    • Zingen (al is ze er niet heel goed in)
    • Feestjes

    Dislikes:
    • Kou
    • Rook
    • Katten
    • Haters
    • Schrijven, ze heeft een zware vorm van dyslexie
    • Koffie

    Huisdier
    Ava heeft een klein geitje als huisdier, ze houdt heel veel van het beestje en heeft het "Loopje" genoemd. Loopje is een nogal actieve geit die alle aandacht opeist, het bezoek dat zo nu en dan komt moeten dan ook aandacht aan haar besteden.
    Talen:

    • Engels/Amerikaans
    • Spaans, dit kan ze wel maar zeker niet zomaar, ze heeft er veel tijd en moeite in moeten steken door haar dyslexie.
    Talenten:

    • Dansen
    • Tekenen
    Favorieten:

    • Dansen
    • Zingen
    • Tekenen
    • Feestjes
    • Jongens

    ♣ NAME ♣

    De naam van deze jongedame is Ava, Ava Jill Cooper om volledig te zijn.
    Ava woont in Amerika, Arizona, Phoenix
    Ava is voor zover ze weet 75% Amerikaans en 25% Australisch. De moeder van haar vader is Australisch. Zelf is Ava echter gewoon in Amerika geboren, en dus een echte Amerikaan.


    ♣ LEEFTIJD ♣

    Ava is 21 jaren oud en is jarig op 27 juli. Ze is geboren op de hete zomermiddag en dit kun je nog altijd merken, de zomer is helemaal haar element, als het zonnetje schijnt, schijnt Ava met hem mee. Haar haren gaan meer glanzen en haar gezicht wordt bedekt met vrolijke sproeten. Ava is het echte zomermens, Ava's sterrenbeeld is de Leeuw.



    ♣ WERK ♣

    Ava's grote droom is om een professioneel danser te worden, ze danst iedere dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Ze is goed in ballet en hoopt nog steeds haar doel te bereiken, tot die tijd werkt Ava bij een reclamebureau, andere bedenken de reclames en zij zet de laatste puntjes op de i. Ze werkt hier zo'n 30 uur per week. Ze heeft haar opleiding afgerond en moet nog enkele schulden afbetalen aan de mensen rondom haar heen wie haar geld hebben geleend.



    ___________________________________________________________
    "If people saw souls instead of bodies..."
    ___________________________________________________________



    ♣ GESCHIEDENIS ♣

    ► Moeder: Jessica Adams ◄► Baan: Eigen bedrijf ◄► Leeftijd: 49 jaar
    ► Vader: Felix Cooper ◄► Baan: Politieman ◄► Leeftijd: 53 jaar
    ► Tweelingzus: Madison Cooper ◄► Baan:- ◄► Leeftijd: 21 jaar
    ► Zusje: Zoey Cooper ◄► Studie: conservatorium ◄► Leeftijd: 17 jaar

    Ava heeft een prettige jeugd gehad, ze had een gelukkig gezin en werd geboren met al een zus. Madison is twaalf minuten eerder geboren dan Ava maar zodra ze allebei op de wereld waren waren ze dan ook onafscheidelijk. Madison stond altijd voor haar klaar en Ava was er altijd voor Madison geweest. Vroeger konden hun wiegjes of maxicosi's niet verder dan tien meter uit elkaar staan of ze zetten het op krijsen. Beide baby's waren al snel bewegers, ze trappelde al in hun wiegje en konden nog voor de 1 jaar oud lopen. Ze sliepen bij elkaar op de kamer en hebben hun kamer altijd gedeeld. Toen Ava en Madison 4 jaar oud waren kwam het nieuws van nog een kleine. Ava was wel nieuwsgierig naar het nieuwe leventje en haar aandacht ging tegenwoordig ook naar Zoey, iets waar Madison niet zo heel goed tegen kon en vaak jaloers over was. Ava heeft toen laten zien dat ze Madison niet zou laten zitten en ze zijn nu nog steeds hele goede zusjes. Ava en Madison hebben samen hun basisschool afgerond, daarna ook samen hun middelbaren en later hebben ze ook nog dezelfde studie afgerond. Madison heeft in deze richting nog geen baan gevonden, Ava echter wel en omdat Madison niet meer thuis woont en ook geen geld heeft voor een kamer, leeft ze zolang samen met Ava. Hun ouders zijn gescheiden toen Ava en Madison 17 jaar oud waren en Zoey dus 13 jaar oud. Zoey had het er erg zwaar mee maar de gezusters hebben zich er met zijn drieën doorheen getrokken. Zoey is naast Ava nog een talentenkind van de familie, Zoey is namelijk erg muzikaal, iets waar Ava altijd erg naar opkeek. Zoey speelt piano, gitaar en drums, ook heeft ze een erg mooi stemgeluid. Toen Ava ongeveer 13 jaar oud was oefende ze nog wel eens met Zoey, dan zong Ava en speelde Zoey een liedje op de piano. Ava heeft geen prachtig stemgeluid maar het is niet vals. Ava heeft er veel moeite mee om haar familie te verlaten, vooral Madison en Zoey. Ze hoopt echter een mooie nieuwe ervaring op te doen.



    __________________________________________________________
    "Stranger things are mine things, you're sad, I'm sad."
    __________________________________________________________

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 10:35 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hmm, ik twijfel.

    Jessie Paega of Vanessa Mendez?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 19:52 ]


    ''May we meet again.''

    Imogen Florence Paige

    If you kiss my neck,
    I'm not responsible for what hapens next.

    Naam
    Imogen: Origin: Celtic Meaning: Maiden

    Florence: Origin: Latin Meaning: flourishing, prosperous

    Paige: Origin[/]: English Meaning: Servant


    Leeftijd
    Imogen is geboren op de 31ste van maart en is op het moment 22 jaar oud.

    Woonplaats & Nationaliteit
    Hoewel Imogen haar hele leven al in Seatle, Washington heeft gewoon en zich volledig Amerikaans voelt is ze niet voor honderd procent Amerikaans. Ze is namelijk voor een kwart Braziliaans en voor een kwart Colombiaans de overige helft is ze echter wel Amerikaans.

    Baan
    Imogen werkt bij een reclame bedrijf en is hiernaast ook nog fashion blogster echter heeft ze het nog niet zo ver geschopt dat ze hier haar brood mee kan verdienen.

    My ideal bodyweight is yours on mine

    Innerlijk
    x Flirty
    x Naïef
    x Sportief
    x Zorgzaam
    x Volgzaam
    x Impulsief
    x Wispelturig
    x People pleaser
    x Perfectionist

    Het enige wat Imogen wil is geliefd worden door mensen en mensen tevreden houden. Echter lijkt dit de jongedame lang niet altijd gemakkelijk af te gaan, het eerste deel geliefd worden ontvangt ze vaak op de verkeerde manier. Imogen springt veel te makkelijk met jongens in bed, omdat ze in haar naiëfiteit denkt dat ze echt iets van haar willen. Dat er op een dag een echte prins op het witte paard langs zal komen rijden die niet enkel het bed met haar wil delen en dan springt ze impulsief na een avond met een jongen gepraat te hebben al met hem in bed. Echter dat is waar ze mensen weer graag pleast, als blijkt dat ze dingen verkeerd op heeft gevat zal ze niet boos reageren of haar teleurstelling laten blijken. Ze zal gewoon doen dat het voor haar net zo weinig heeft betekend als voor zo'n jongen zelf zodat ze hem niet achter laat met één of ander ongemakkelijk gevoel. Zodat hij gewoon zijn leven normaal kan door blijven leven terwijl Imogen blijft zitten met dat kut gevoel.
    Naast het feit dat Imogen dus soms na een avond al kan denken dat ze iemand leuk vind, kan dit voor haar ook zomaar weer voorbij zijn. Ze is erg wispelturig en kan haar mening dan ook zomaar ineens bijstellen. Daarbij is ze ook nog eens een grote perfectionist, alles moet perfect zijn en dan gaat het bij Imogen vaak vooral over het grotere plaatje. Als een jongen daar niet perfect inpast dan is het voor Imogen vaak al vrij snel genoeg, hoewel dit opnieuw voor Imogen moeilijk is om te zeggen omdat ze mensen dus graag tevreden houd. Ze vind het lastig om mensen teleur te stellen en is dan ook een harde werker en probeert bij elk persoon op de goede voet te blijven staan.

    Uiterlijk
    • Haar:
    - Lengte: Lang
    - Kleur: Donker bruin
    - Stijl: Stijl
    • Gezicht:
    - Ogen: Bruin
    - Wenkbrauwen: 'Normaal'
    - Lippen: Plump
    • Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Licht getint
    - Lengte: 1.78
    • Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: Gaatjes in haar oren
    - Kledingstijl: All over the place




    Here ya go, Hot Tea
    Cause that's what you are
    A hottie



    Familie en Geschiedenis
    Suzanne Isabella Paige | Moeder | 52 jaar | Secretaresse

    Charles Paige | Vader | 54 jaar | Schrijver

    Zoe Jasmine Paige | 19 jaar | Student Journalistiek

    Sophie Veronica Paige | 16 jaar | High school leerling

    Kate Louise Paige | 14 jaar | High school leerling.


    Imogen Paige is geboren als de oudste dochter van het echtpaar Suzanne en Charles Paige, hoewel beide verlangden naar nog een jongetje in hun gezin zijn na Imogen alleen maar meer meisjes geboren. Na Imogen hebben ze het nog wel vier keer overnieuw geprobeerd in de hoop voor dat zoontje wat Charles elke zaterdag naar een nieuwe voetbal wedstrijd mocht brengen. Het zoontje waarmee hij naar auto's kon kijken en kon praten over welke het mooiste was, helaas moest het echtpaar het na vier keer proberen opgeven. Het ontbreken van een man in het gezin betekend echter niet dat Imogen niet opgegroeid is in een liefdevol gezin. Als oudste van de Paige meisjes vertelde ze haar zusjes altijd wat ze moesten doen en bracht ze haar jongere zusjes altijd in de stomste gevaarlijke situatie's. Echter betekend de oudste zijn ook de eerste zijn in alles en je jongere zusjes begeleiden in hun eigen eerste keer, Imogen heeft dan een redelijk hoog verantwoordelijkheidsgevoel over haar zusjes en is erg beschermend over de drie meisjes.

    Extra
    •Hobby's: Hardlopen, Fotografie en Uitslapen.
    • Guilty pleasures: ABBA
    • Geheimen:
    • Verslavingen: Pizza en Donut's
    • Likes: Party's, Vlaggetjes, Alcohol, Bikini's, Rond lopen zonder broek, Actie films, Burrito's en Fashion.
    • Tics: Friemelt aan haar oorlelletje wanneer nerveus.
    • Angsten: Kleine ruimtes en slangen
    • Dislikes: Regen, Cargo broeken, Muslie, Hoge verwachtingen, Uitslovers en Aanstellers.
    • Talenten: Kan met haar tong haar neus aanraken
    • Talen: Engels
    • Geaardheid: Heteroseksueel

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 20:06 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    AUSTIN HEATH CLARCKSON

    Dierenverzorger

    💐



    Austin || English || venerable", derived from Latin augere "to increase
    Heath || English || one who lived on a heath
    Clarckson || English || "scribe



    “we shared the longest ride together, this thing called life,”

    24 ⎔ 13/1O ⎔ Hetero ⎔ American


    INSIDE

         



    De mensen die Austin voor het eerst ontmoeten weten vaak niet meteen wat ze van de jongen moeten verwachten. Zijn soms wat serieuze blik laat mensen vaak afschrikken tot ze uiteindelijk toch een conversatie met hem aangaan. Algauw merken ze dat Austin weldegelijk een vriendelijke jongeman is die soms gewoon erg verlegen kan zijn. Zeker bij vreemdelingen. Austin is wel een sociaal iemand al heeft hij vaak wel wat moeite met het ijs te breken. Het vind zichzelf op dit soort momenten gênant en ratelt iets nerveus over vreemde onderwerpen. Dit ietwat stuntelige gedrag heeft hem wel een bepaald soort charme, waardoor hij eens hij niet meer nerveus is een erg open en hartelijk overkomt.
    Austin is geboren en opgegroeid in Texas dus kan hij met weinig gelukkig zijn. Hij is dus ook geen grote ijdeltuit en heeft weinig gevoel voor mode. Hij is gelukkig geen grote sloddervos, hij weet ook wel dat je niet met je mooiste pak de stallen moet uitkuisen en dergelijke en vind het ook best fijn om met iemand te geen shoppen die wel weet wat er bij de jongen past en wat niet.
    Austin is niet zo'n grote prater en is voor velen dan ook een luisterend oor te noemen. Zelf heeft hij ook wel veel meegemaakt in zijn leven en is meegaand met mens en dier. Hij houd er niet van als mensen (of dieren) lijden onder pijn/verdriet/woede en zal zijn best doen om hen wat op te beuren. Meestal doet hij dit met daden, want 1) hij is niet zo goed met woorden op mensen op te vrolijken en 2) daden doen zo veel meer dan woorden.
    Wat hij dan doet is de persoon overijnd helpen en iets verzinnen om hen af te lijden/ op te vrolijken. Dit kan iets simpels zijn, zoals wat lekkers gaan eten, tot zelf de persoon zijn frustratie te laten uiten op een boksball. Austin is iemand die je vaak vrolijk ziet. Hij een optimist die nog steeds nuchter genoeg blijft om te weten dat sommige dingen niet helemaal goed komen, maar dat wilt niet zeggen dat je er geen andere profeiten in kan hebben.
    Austin is goed met kinderen en dieren, iets wat hij voornamelijk geleerd heeft toen hij zelf een kind was. Hij is een zelfstandig iemand en heeft ook nood aan een partner die weet wat ze doet en wat ze wil. Het laatste is iets dat Austin zelf namelijk amper weet. Hij is iemand die snel twijfelt wat resulteerd in stress en dat resulteerd dan ook nog eens zijn besluiteloosheid. Hij houd er niet van als mensen hem laten kiezen , hij voelt zih dan opgesloten en dat is iets dat totaal niet bij hem past. Hij heeft nood aan vrijheid en voldoende avontuur in zijn leventje.

    s
    ociaal
    charmant
    hartelijk
    vriendelijk
    meegaand
    hekel aan ruzies en discussies
    diplomatisch
    opgewekt
    vrolijk
    optimistisch
    evenwichtig
    artistiek
    twijfelachtig
    besluiteloos



    “I have loved you in return, more than you will ever know.”


    OUTSIDE


    Austin is best een aantrekkelijke jongeman die erg gesteld is op zijn gezondheid. Door het feit dat hij graag sport en legerdienst gedaan heeft valt er aan de jongen een gespierd lichaam met sixpack die goed gepaard gaat met zijn gemiddelde lengte van 1m82. Zijn huidskleur is licht getint en in de volle zomerzon kan je lichte goud/bruine sproetjes rond zijn neus zien zitten welke een licht ondeugendheid met zich mee hebben. De jongen een hoekig gezicht met een redelijk strakke kaaklijn, als hij stoppeltjes heeft zijn deze vaak bruin maar hij trimd deze tot een licht stoppelbaartje. Voornamelijk gezien hij geen zin heeft om een baard te gaan onderhouden Hij heeft volle zalmroze lippen en een stel rechte tanden die mede dankzij het dragen van een beugel nu zo goed staan. Hij heeft een ietwat brede neus die vooral hetzelfde is als die van zijn vader al heeft hij zijn ogen mee van zijn moeders kant.
    Deze grote puppybruine ogen hebben vaak een vriendelijke uitstraling al kan hij eens hij dit wil ook deze schattige kijkers gebruiken om er sexy uit te zien.
    Zijn kijkers zijn omringt met een stel zwarte lange wimpers waardoor zijn ogen een groot contrast hebben met zijn honingblonde lokken. Deze zijn aan de zijkantjes kort geschoren en met wat gel strijkt hij zijn pony naar achteren. Als hij dit niet doet ging het was wild op zijn hoofd wat hij niet zo handig vind. Zijn blonde lokken hebben een lichte krul met zich mee en stiekem ving hij het best fijn als mensen hem door zijn haren strelen als een liefkozend gebaar.
    Qua kledingstijl is Austin erg simpel. Hij houd van spijkerbroeken en flanellen hemden, meer heeft hij dan ook niet nodig. Af en toe zie je hem wel in shirts met halflange mouwen of een normaal hemt tijdens het werk. Zijn outfit moet gewoon comfortabel zijn en iets waar hij goed in kan bewegen. Veel heeft hij dan ook niet om fashion. ( Hij krijgt dan ook gelukkig veel tips van zijn zus)

    O1, O2, O3

    ,
    ’ “The only thing I do know for sure is that if we both want to, we’ll find a way to make it work.” ‘


    HISTORY

    FATHER ⎔ Clint Clarckson ⎔ †
    MOTHER ⎔ Amanda Rhodes ⎔ 48
    TWINSISTER ⎔ June Clarckson ⎔ 24
    YOUNGER BROTHER ⎔ Blake Clarckson ⎔ 18
    YOUNGER BROTHER ⎔ Jackson Clarckson ⎔ 16


    Austin heeft best een zware jeugd gehad wat een enorme impact heeft op wie hij nu is. Het was een druilerige 13de oktober in het ziekenhuis van Kentucky toen Austin en Jace ter wereld kwamen. Ze zijn de oudste kinderen van het toen jonge kersverse getrouwde stelletje, Amanda en Clint Clarckson. Clint was een soldaat in het Amerikaanse leger en Amanda was een jonge huismoeder die haar loon verdiende als kassierster in een supermarkt. Door de komst van hun kleintjes had Amanda haar baan aan de kant geschoven om goed voor de tweeling te kunnen zorgen terwijl Clint dagelijks weg was om te gaan trainen. Echter toen de kleintjes 3 jaar oud waren werd Clint weggestuurd naar Irak om te gaan vechten waardoor Amanda er helemaal alleen voor stond. Austin heeft ook nooit veel aandacht gehad van zijn vader, waardoor zijn band met zijn moeder in deze periode enorm groeide. Na 14 maanden kwam Clint terug en besloot hij om met het geld die hij verdient had een huisje op het platteland te kopen een plaats waar Austin grotendeels van zijn jeugd heeft doorgebracht. Hij is dol op dieren en dit is nu nog steeds aan hem te merken. Amanda bloeide hier ook weer op gezien ze weer een doel voor ogen zag. Hun boerderij had kippen, koeien, paarden, geiten, etc. Zo kon ze haar gedachten ook verzetten als haar man weer voor lange maanden weg bleef en verdiende ze hun kost aan de melk en eieren.
    Austin is echt een boerenknul met een hart van goud. Toen hij 6 was kreeg hij er een broertje bij waar hij goed voor zorgde en twee jaar later was ook Jackson één van de mensen die Austin niet zonder zou gaan kunnen. Austin heeft snel leren volwassen worden en mist dit gedeelde wel. Zijn vader was vaak weg en eens deze na lange maanden terug was leken zijn ouders meer te ruziën dan liefde te delen. Amanda en Clint scheidden toen Austin en Jace 14 waren. Dit kwam erg zwaar aan gezien de scheiding niet echt vredig verliep. De boerderij waar ze woonden behoorde toe aan zijn vader dus werd Amanda zonder enig pardon het huis uit gegooid. Clint had het voogd over de kinderen op zich genomen - wat eigenlijk niet eerlijk gebeurde- Amanda heeft hard gevochten om haar kinderen terug te krijgen of hen überhaupt te mogen zien. Dus ging Amanda bij haar vader terug wonen tot ze het geld had voor een nieuw huis. Austin heeft dit zijn vader erg kwalijk genomen. Zijn vader die ooit zijn grote voorbeeld was. Austin was als kind er ook van overtuigd om het leger in te gaan, maar eens hij doorhad hoe wrokkig zijn vader hierdoor geworden is besloot hij dat hij dit niet als zijn toekomst wilde.
    Het werd hem dan ook maar duidelijk dat Austin een opleiding tot dierenarts wilde doen. Hij heeft tot zijn 16de nog op de boerderij van zijn vader gewerkt en moest voor zijn zusje en broers zorgen totdat zijn vader gepromoveerd werd tot officier. Ze verhuisden naar Minesota en sinds dit moment ging het niet goed meer met Austin. Hij verloor bijna alles waar hij van gehouden had. Zijn moeder die nu mijlenver was, de boerderij, al zijn vrienden en ook zijn toenmalige vriendinnetje. Austin was woest en ruziëde haast iedere dag met zijn vader. Na lang zeuren had hij zijn vader toch zover gekregen om zijn moeder voor hen te laten zorgen als Clint weer naar Irak moest. Iets dat misschien sneller kwam dan verwacht. Austin hield van zijn vader, maar ze hadden voor het laatst elkaar gezien na een hevige ruzie waar Austin een klap had gekregen. Dit was de dag voordat Clint naar Irak moest. Echter keerde zijn vader niet terug en kwam vier maanden later om tijden een onverwachte aanval op de basis.
    Austin heeft het zich hier erg beklaagd dat hij nooit sorry heeft kunnen zeggen aan zijn vader. Austin had graag teruggekeerd naar Texas, om zijn toekomst voor te zetten in de boerderij waar hij zijn jeugd had beleefd, maar door de dood van zijn vader was het eigendom niet langer van de familie Clarckson. Dit woog zwaar door en hierdoor is Austin zodra hij achtien werd van thuis weggegaan. Hij heeft een jaar legerservies gedaan, maar zodra hij het vaste contract mocht gaan tekenen is hij gestopt. Zijn moeder was dolgelukkig toen Austin met een hangend hoofd teruggekeerd was en beloofde de jongen dat ze geen ruzie meer zouden maken.
    Austin ging studeren en Minesota en heeft er sinds vorigjaar zijn diploma dierenverzorger bemachtigd na hard werken. Echter heeft hij in tegenstelling tot zijn zus geen liefde gevonden. De twee reden waardom Austin dan ook meedoet aan het programma is dat hij hoopt liefde te kunnen vinden en het geld te verdienen die hij dan aan zijn moeder zou kunnen schenken zodat ze misschien ooit de boerderij kan herkopen.





    EXTRA




    Likes Dieren, eerlijkheid, de buitenlucht, platteland, sporten, lopen, zelfstandige vrouwen, tederheid, rechtvaardigheid, zijn familie, bezig kunnen zijn met iets, paardrijden, hockey, appels, koffie, caramel, bittere chocola, een warm bed, de zon, lachen, zichzelf kunnen zijn.
    Dislikes Ruzie, geldproblemen, leugenaars, geweld, mensen in pijn zien, sneeuw, muggen, te zoete producten, aanhankelijke meiden in een relatie, zijn accent, mensen die zich beter vinden dan andere, noten.
    Fears Alleen blijven, zijn familie verliezen, claustrofobie
    Talents Austin is erg goed met dieren, maar is ook erg goed in koken
    Other Hij rookt af en toe als hij gestresseerd is, hij draagt zijn vaders naamplaatje om zijn nek ter gedachtenis van hem.

    “I know I'm not going to be able to change the world, but I think it's important to try to make a difference”


    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 23:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH