• Heyhoihallo!

    Ik ben al een behoorlijke tijdje geleden een spelletje ontdekt van Disney: Enchanted Tales. Hiermee kun je met de Peetmoeder drie (soortish vier, maar Alladin blijft tot nog toe hangen) verhalen van de Disney sprookjes "naspelen": Beauty and the Beast, Tangled en Frozen. Je speelt het op 'je bed', waar je steeds meer delen van unlocked als je in een hoger level komt. Je kunt coins en gems verzamelen.
    Voor elk verhaal begin je met een gebouw en een character (bijvoorbeeld Tangled: Rapunzel en haar toren) en daarmee kun je acties uitvoeren die coins en stars (voor je levels) opleveren. Met die coins kun je gebouwen, gebouwen met andere characters of overige stuff (bomen, pleinen, etc) kopen. Met meer characters, kun je sneller coins verdienen en hoe verder je komt, hoe meer shit gaat kosten. Je krijgt telkens opdrachten voor jouw verschillende characters waarmee je coins, stars en gems kan verdienen. En dan heb je nog de daily challenges en, ofcourse, acties die gebonden zijn aan bijvoorbeeld kerst of nu Valentijn.
    Kortom: echt superleuk! Het is één van de twee spelletjes die ik nu al superlang kan volhouden, want ik ben inmiddels al bij level 27!
    Dit is 'mijn blanket' (default: ik maak dit topic op mijn telefoon, ik doe nu een beroep op het feit dat technologie mij niet in de steek laat en er dusers daadwerkelijk plaatjes verschijnen):
    Tangled:





    Beauty and the Beast:





    Frozen:





    Mini deeltje Alladin:



    Mijn verhaallijnen die nu openstaan:



    Dus: ga het spelen! x'D
    Linkje naar de appstore is wel zo handig: Klikklikklik

    Toevallig iemand die het al speelt? Hoe ver ben je al?
    En anders: vertel eens over jou favoriete spelletje van de appstore :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 17:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben erachter dat de foto's niet werken. Ik ga ze fixen op mijn laptop x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik speelde het, maar na een tijdje ben ik er eigenlijk meegestopt. Ik was er niet heel gecharmeerd van, maar dat ben ik van heel weinig spellen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Klinkt wel leuk! Disney! (: Ziet er op de appstore ook wel grappig uit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 17:14 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Navarro schreef:
    Ik speelde het, maar na een tijdje ben ik er eigenlijk meegestopt. Ik was er niet heel gecharmeerd van, maar dat ben ik van heel weinig spellen.

    Ik heb precies hetzelfde hoor, maar deze schijn ik dan wel vol te houden x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Van tangled en alladin staan inmiddels screens in de beginpost! (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het spel ook. Het is zo verslavend. Ik ben level 6 inmiddels


    26 - 02 - '16

    Ik speel het! Alle drie de verhaallijnen staan al open, geloof dat ik nu level 22 ben (:

    Het duurt nu alleen zo lang voor je nieuwe gebouwen het geld voor heb verzameld of die mensen heb unlocked, beetje balen..

    Oh met Alladin, ik heb niet eens een extra boek of zoiets, zo vreemd. Bij mij is het echt: waar is die vierde verhaallijn dan?!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 12:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Het spel is inderdaad harstikke leuk! Ik heb het ook gespeeld en ik was zelf ook behoorlijk ver. Alleen na een tijdje begon het raar te doen. :/ Hij haperde vaak, reageerde langzaam en hij had weleens dat het zomaar stopte. Dus na een tijd ben ik ermee gestopt, omdat dat mij frusteerde. XD

    Maar nu speel ik een ander spelletje. Die is echt heel leuk!!! Het heet: Gardenscapes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Het spel is inderdaad harstikke leuk! Ik heb het ook gespeeld en ik was zelf ook behoorlijk ver. Alleen na een tijdje begon het raar te doen. :/ Hij haperde vaak, reageerde langzaam en hij had weleens dat het zomaar stopte. Dus na een tijd ben ik ermee gestopt, omdat dat mij frusteerde. XD

    Maar nu speel ik een ander spelletje. Die is echt heel leuk!!! Het heet: Gardenscapes.

    Die bug had ik ook last van, maar dat is gelukkig gefixt! (:


    Leuk om te zien dat meer mensen het spelen. En inderdaad, coins verzamelen duurt heel lang en characters unlocken ook, maar het gaat weer steeds sneller naarmate je meer persoontjes hebt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive