• bij ons op school heb je héél veel huppels
    de meeste zijn we aardig maar je hebt er een paar die mij haten [en ja ik haat hun]
    dus nu lopen ze overal rondtebazuinen dat ik lesbisch ben --'
    en dat doen ze steeds agter mn rug
    en vandaag ik en een vriendin liepen op de trap maar mn riem haakte in haar tas dus ik ging wat langzamer lopen om het los te krijgen
    liepen hun erachter van heej slome lesbi loop door
    ga ergens anders lesbisch zijn :S

    eentje is het ergst de rest zijn meelopers
    eigenlijk had ik ze moeten slaan..
    maar ik was te moe had een doodsaaie film gezien en het was het laaste uur
    maar als ze het weer doen ga ik ze slaan én het mag van mn vader ook al wordt ik geschorst(A)

    maarja.. anders stoppen ze nooit..
    kben mn hele basisschool gepest en nu in de 2e door hun dus.. I don't want my primary school-time back!

    [/zoffmnhardgelucht]

    hebben jullie dit ook? --'

    {btw er is nix mis met lesbi's srry als je het zow opvat^^}


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Blub,, hee Caitjee..

    K heb egt haat aan dat naamgenoot geval die dus egt lelijk is xD srry k kon nix beters bedenken.. Maar goed.. het is dat k het niet hoorde anders had ik haar hoofd verbouwd.. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...) Wahah ja, vraag maar niks over LP voordat hij begint te flippen met kut muziek ='D


    whahahahaah maar we hadden in de 1e als aller éérste liedje in the end geleerd!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Blub,, hee Caitjee..

    K heb egt haat aan dat naamgenoot geval die dus egt lelijk is xD srry k kon nix beters bedenken.. Maar goed.. het is dat k het niet hoorde anders had ik haar hoofd verbouwd.. xD

    Xx


    ja ik liep naast sas^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    whahahahaah maar we hadden in de 1e als aller éérste liedje in the end geleerd!
    Maar die gebruikt iedere school bijna schat ='D Die hebben wij nu ook. Ik kan 'm al met 2 handen(A) Met de Bes, C & D. ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Maar die gebruikt iedere school bijna schat ='D Die hebben wij nu ook. Ik kan 'm al met 2 handen(A) Met de Bes, C & D. ='D


    ^^ lol ik kan leave out all the rest :P


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    ^^ lol ik kan leave out all the rest :P
    (puh) Ik alleen het begin stukje. cacacaca eaeaeaea ecececec dcdcdcdc
    En het begin stukje van Numb =D
    acadfe acafec (Volgens mij ) xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Maaii godd ik had die zo hard geslagen Ö

    Zo van die huppels bij ons op school zeggen wel dahh ze is zouden slagen mr puntje bij paaltje doen ze dah dan ni e! Daar krijg ik het van sé! Een beetje groot doen mr dan nh durven. Als ze tegen mij zeggen slaag maar, dan slaag ik zé! xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Wat een bullshit. Ik zou zeggen: Hoe oud zijn jullie nu eigenlijk? Een jaar of 10? Je verstand heb je vast ergens in je achterlijke antitolerante, respectloze wereld verloren? Wat dan nog als ik lesbisch zou zijn (wat ik dus niet ben). Gaan jullie me dan daarop beoordelen? De vinger kunnen jullie krijgen.
    Zo. Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een bullshit. Ik zou zeggen: Hoe oud zijn jullie nu eigenlijk? Een jaar of 10? Je verstand heb je vast ergens in je achterlijke antitolerante, respectloze wereld verloren? Wat dan nog als ik lesbisch zou zijn (wat ik dus niet ben). Gaan jullie me dan daarop beoordelen? De vinger kunnen jullie krijgen.
    Zo. Amen.
    Waha *ligt plat* de vinger kunnen jullie krijgen. XD En dat hele verhaal erbij en dan Zo. Amen XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Gewoon straight to tha bone zeggen. Zoiets heb ik ook eens geflikt, hebben ze niet van terug. Seriously.
    Tussen haakjes: Van mij mag je ook slaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...) Waha *ligt plat* de vinger kunnen jullie krijgen. XD En dat hele verhaal erbij en dan Zo. Amen XD

    Ik heb met dat soort types al sinds de eerste te maken gehad. Dan leer je snel, heel snel. Dit soort dingen is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, I can tell, maar na 3 jaar is het mij wel gelukt. :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou juist zeggen op geile toon 'ja omg ik ben zooo lesbisch kom hier dan schatje wil je lekker likken' en dan me borsten half in hun gezicht douwen ofzo. Dan zien ze vanzelf wel hoe achterlijk ze bezig zijn. Bovendien laat je zo beter zien dat je ze achterlijk vind, als je ze begint uit te schelden laat je eerder zien dat t je echt wat doet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zou juist zeggen op geile toon 'ja omg ik ben zooo lesbisch kom hier dan schatje wil je lekker likken' en dan me borsten half in hun gezicht douwen ofzo. Dan zien ze vanzelf wel hoe achterlijk ze bezig zijn. Bovendien laat je zo beter zien dat je ze achterlijk vind, als je ze begint uit te schelden laat je eerder zien dat t je echt wat doet.
    WAHAAAH ik lig hier helemaal plat van die reacties van jullie xD Wat zijn we vandaag weer melig bezig =']


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou juist zeggen op geile toon 'ja omg ik ben zooo lesbisch kom hier dan schatje wil je lekker likken' en dan me borsten half in hun gezicht douwen ofzo. Dan zien ze vanzelf wel hoe achterlijk ze bezig zijn. Bovendien laat je zo beter zien dat je ze achterlijk vind, als je ze begint uit te schelden laat je eerder zien dat t je echt wat doet.


    ewhh dan wil ik dood Oo
    man weetje wat voorn trauma ik daar aan overhoud^^
    zei zijn zow lelijk enzo ><

    enne weetje kga ze alleen slaan als het rustig is of als ik bij het famous[jij wij zijn overbekend op sgool^^] alto groepje sta want dan heb ik steun^^

    want als ik een van hun sla gaat de hélé sgool tegen mij dat overleef ik nooit.. "zucht"

    naja niet in de pauze doen dus.. tenzij ik dus bij mn friends sta.. maaar daar komen ze niet ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...) WAHAAAH ik lig hier helemaal plat van die reacties van jullie xD Wat zijn we vandaag weer melig bezig =']

    En ik juist weer serieus terwijl ik eigenlijk hartstikke melig ben. Maar goed, ik wil haar helpen :]


    No growth of the heart is ever a waste