• bij ons op school heb je héél veel huppels
    de meeste zijn we aardig maar je hebt er een paar die mij haten [en ja ik haat hun]
    dus nu lopen ze overal rondtebazuinen dat ik lesbisch ben --'
    en dat doen ze steeds agter mn rug
    en vandaag ik en een vriendin liepen op de trap maar mn riem haakte in haar tas dus ik ging wat langzamer lopen om het los te krijgen
    liepen hun erachter van heej slome lesbi loop door
    ga ergens anders lesbisch zijn :S

    eentje is het ergst de rest zijn meelopers
    eigenlijk had ik ze moeten slaan..
    maar ik was te moe had een doodsaaie film gezien en het was het laaste uur
    maar als ze het weer doen ga ik ze slaan én het mag van mn vader ook al wordt ik geschorst(A)

    maarja.. anders stoppen ze nooit..
    kben mn hele basisschool gepest en nu in de 2e door hun dus.. I don't want my primary school-time back!

    [/zoffmnhardgelucht]

    hebben jullie dit ook? --'

    {btw er is nix mis met lesbi's srry als je het zow opvat^^}


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    En ik juist weer serieus terwijl ik eigenlijk hartstikke melig ben. Maar goed, ik wil haar helpen :]

    dankje (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    En ik juist weer serieus terwijl ik eigenlijk hartstikke melig ben. Maar goed, ik wil haar helpen :]

    Ik ook ik meende t serieusXD (echt(A))


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    maar lesbies zijn juist vet cool!

    Trek het je niet aan joh :D datsoort mensen zijn je aandacht niet waard.

    Hahaha, the queen has spoken. ^^

    'k ben nooit gepest geweest, ik pest :Y) Haha, nee ;) maar je moet ze gewoon negeren als ze je als een stuk vuil bezien, maar als ze nog één ding zeggen moet je ze batsen geven (duivel)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    miss zijn hun wel bi en reageren ze het jou af
    als ik dat had zou ik hun egt kapot schelden maar ik denk zo van als je lesbisch bent(ben jij niet) wat dan wat willen ze doen ze kunnen alleen schelden en pesten maar hun maken zichzelf kapot later als ze groot zijn (ooit)zullen ze zich vet schuldig voelen en ben jij het maybe vergeten en gelukkig(okeej beetje ver gezocht maje;))
    hoop dat ze zullen stoppen
    be strong kuss(K)

    Wij hadden zo techniek, komt er zo'n vreselijk huppelmens naast me zitten. zegt ze; Anke, val jij op meisjes? Toen dacht ik; huh? Ik zo; Nee? En toen liep ze weg. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Leuk dat hun dat even voor je bepalen..? :'D


    blame the bully.

    Ik wordt ook continu gepest enzo.
    Maar wordt zelf ineengeslagen dus nu kon ik naar de politie gaan maar als je het omdraait en jij hun slaat kunnen zij ook naar de politie gaan.
    Als er iemand iets tegen me zegt vriendelijk dus zeg ik meteen al ik ben bi maar hier zit m'n type niet dus wees niet bang ^^
    Maar daar wordt ik dan ook wéér mee gepest alhoewel dat nu al erg vermindert is.
    Dus gewoon tegen een directrice zeggen ofzo.
    Dat werkt wel zij kunnen na verloop van tijd zelf geschorst worden. :p

    óf ik zou naar een vertrouwenspersoontje gaan. Maar eigenlijk zou ik ze gewoon zeggen: "Nou én, misschien ben jij dat ook wel!" Als ze dan gaan lachen dan spuug je ze (a)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik ben nog nooit gepest... al had/heb ik wel eens het gevoel of ze over me roddelen
    maar slaan helpt niet denk ik, dan gaan ze je wss nog meer pesten..


    Als je maar een ananas hebt..

    Wat is er erg aan lesbisch zijn damn.. Ik zou gewoon niets zeggen. Of dankjewel. Ik vind lesbi geen scheldwoord.


    Life is hard and then we die

    Ze gaan je niet schorsen hoor als je iemand slaat, daar moet je wel wat meer voor doen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze gaan je niet schorsen hoor als je iemand slaat, daar moet je wel wat meer voor doen..

    Toch wel ^^
    Iemand sloeg mij in elkaar maar zit daar nu net op school en werd nét niet geschorst omdat hij er pas was XD
    btw: k praat zo ouddd O.o ineens eng ^^

    Als ze het ng is zegt ga je er wn tegen in en als het nodig is moet je gwn gaan KNOKKEN ! x]


    A. ikmisje.

    Kwerd oowk op de basisschool gepest en in de 1ste. Het werd in de 1ste zo erg dat ik er ziek van werd (letterlijk) m'n ma heeft naar school gebeld en toen moest ik met een Leerlingbegeleider praten en die heeft me door m'n eerste jaar geholpen.

    But 1 Thing: Denk er niet overna Blijf Positief en negeer ze. ik word nog steeds uitgescholden voor Gothic (heb er nix tegen) maar ik negeer ze.

    Amen x']