• bij ons op school heb je héél veel huppels
    de meeste zijn we aardig maar je hebt er een paar die mij haten [en ja ik haat hun]
    dus nu lopen ze overal rondtebazuinen dat ik lesbisch ben --'
    en dat doen ze steeds agter mn rug
    en vandaag ik en een vriendin liepen op de trap maar mn riem haakte in haar tas dus ik ging wat langzamer lopen om het los te krijgen
    liepen hun erachter van heej slome lesbi loop door
    ga ergens anders lesbisch zijn :S

    eentje is het ergst de rest zijn meelopers
    eigenlijk had ik ze moeten slaan..
    maar ik was te moe had een doodsaaie film gezien en het was het laaste uur
    maar als ze het weer doen ga ik ze slaan én het mag van mn vader ook al wordt ik geschorst(A)

    maarja.. anders stoppen ze nooit..
    kben mn hele basisschool gepest en nu in de 2e door hun dus.. I don't want my primary school-time back!

    [/zoffmnhardgelucht]

    hebben jullie dit ook? --'

    {btw er is nix mis met lesbi's srry als je het zow opvat^^}


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Tjhaa.. weet je wat wel k*t is [srry voor woord.. xD]

    die mensen kunnen dus egt nix selluf.. en als je dan weg loopt zeggen ze.. ow wat ben je een mietjee en zow.. egt hinderlijk.. en dat kind mijn naam genoot.. heeft met een vriend van mij... dus als k haar sla.. dan gaat zij het weer tegen hem zeggen.. die zegt het tegen zijn moeder.. en die weer tegen de mijne.. en zow heb k dan een probleem... xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik heb ook allemaal van die huppels op school. --' Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen. Gewoon negeren denk ik. Dan zien ze vanzelf wel in dat je niet reageerd. Dan is de lol eraf voor hun. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik zou er op kloppen :p