• Jaa, ik heb net na lang twijfelen toch eindelijk de patronusquiz gedaan. Ik was namelijk niet echt blij met mijn huisindeling op Pottermore. Maar goed, er is sparrowhawk uitgekomen. Omg, dat past zo goed bij mij! Echt waar. (Valk of sperwer in het Nederlands.)
    Dus nu was ik uiteraard benieuwd wat jullie patronus is. :Y)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb een Hyena!

Queer zijn is gewoon alles

volgens Pottermore was ik een paard. Ik was nogal teleurgesteld dat ik een paard was, dus quiz opnieuw gedaan, heel acc verwijdert, opnieuw quiz gemaakt en wat kwam er uit??

een paard..

[ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 8:43 ]

And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

Clowder schreef:
    Ginger cat.

Omgggg wat een ongelooflijk schattig poesje!
    Ik weet echt niets over Harry Potter, maar kon deze afbeelding niet zomaar voorbij laten gaan, haha.

Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

Een chow - dog. Ik ben er wel blij mee, want hij lijkt op een leeuw. En ik ben blij dat het een hond is, een valk is ook cool! Al ben ik blijer met mijn hond want zelf ben ik om de één of andere reden niet zo aan vogels =P Een roofvogel is voor mij iets te kil en gedetermineerd. Ik hou van een hond, omdat die staan voor warmte en vriendschappelijkheid, zelfs al is het mij mij een woeste waakhond en geen labrador =P Ik ben er heel blij mee. Ik heb beide kanten heel erg, net als die hond. Ik was al bang dat ik een lam ging krijgen, mooi niet.

[ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 10:32 ]

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Aelin_Ashryver schreef:
    volgens Pottermore was ik een paard. Ik was nogal teleurgesteld dat ik een paard was, dus quiz opnieuw gedaan, heel acc verwijdert, opnieuw quiz gemaakt en wat kwam er uit??
    een paard..

De meeste mensen zijn trouwens een paard, een hond, een vogel, of kat, omdat er daar het meeste van zijn opgesteld. Je moet vooral naar het ras kijken, zoek eens op via google. (:
    Misschien herken je je er toch nog in!

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Nightjar c:

in love with the fictional characters, I'm sorry

Een paard

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik had een wezel haha. Niet mijn favoriet maar ik kan er mee leven.

Benevolence schreef:
    (...)

Omgggg wat een ongelooflijk schattig poesje!
    Ik weet echt niets over Harry Potter, maar kon deze afbeelding niet zomaar voorbij laten gaan, haha.

Hehehe, ja he. Je hebt hiervoor geen HP-kennis nodig, hehe. En je bent in de val van de schattigheid getrapt. Je bent nou niet meer te redden, hehehe.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik had een olifant c: Ik vond trouwens een analyse op Tumblr voor elke patronus en die van mij kwam best wel close.

Those with the elephant patronus can be shy people, thinking everything through before acting. To some they may come off as worriers, but to them this is just how they function, they hesitate in all of their choices, but in the end they are comfortable with what they choose. They are affectionate, welcoming and warm to an almost maternal sense once they allow someone into their life. This is the hardest decision for these people to make, as they wish for peace throughout their entire life, and when they are hurt the emotional blow is severe. The most common house for an elephant patronus is Hufflepuff. The most common signs are Libra and Cancer.

Ben een Slytherin en geen Hufflepuff, maar wel een cancer funny enough.

Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

een eenhoorn want gay yeehaa

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Oké, ik heb hiervoor speciaal een account aangemaakt op pottermore. 😂 Ik was nieuwschierig, haha. Mijn Patronus is een Black Stallion. Ik ben er wel blij mee. Paarden zijn trouwe, elegante en mooie dieren. :3

One Who Travels A Higher Path.

Kogane schreef:
    Een fucking grey squirrel. Fucking saai. :')
    Nou ja, ik heb gelukkig geen zalm, zoals iemand die ik op twitter volg heeft, hahaha.

Evanna Lynch heeft wel een salmon, hehe. Of bedoelde je die?

Hehehe, ik ging mijn patronus meaning opzoeken en ik kwam dit tegen.

"Here’s What Kind Of Girlfriend You Are, Based On Your Pottermore Patronus"

Ik heb die van jou, Patholoog, opgezocht (voor het geval je het wilde weten) en die van jou is:
          Sparrowhawk: If there’s drama involved, you’re out. You want something that’s real and that’s all you need.
    Die van mij is:

Ginger Cat: You can initially come off as aloof and detached, but when you’ve found someone you like and trust, you’re incredibly loyal.
    Die klopt wel.

[ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 21:12 ]

Clowder schreef:
    Hehehe, ik ging mijn patronus meaning opzoeken en ik kwam dit tegen.
    (...)
    Ik heb die van jou, Patholoog, opgezocht (voor het geval je het wilde weten) en die van jou is:
          Sparrowhawk: If there’s drama involved, you’re out. You want something that’s real and that’s all you need.
    Die van mij is:

Ginger Cat: You can initially come off as aloof and detached, but when you’ve found someone you like and trust, you’re incredibly loyal.
    Die klopt wel.

Damn, dat is spot on.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt