• Jaa, ik heb net na lang twijfelen toch eindelijk de patronusquiz gedaan. Ik was namelijk niet echt blij met mijn huisindeling op Pottermore. Maar goed, er is sparrowhawk uitgekomen. Omg, dat past zo goed bij mij! Echt waar. (Valk of sperwer in het Nederlands.)
    Dus nu was ik uiteraard benieuwd wat jullie patronus is. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb de quiz 4x gedaan
    (Was niet blij met mijn patronessen)
    Eerste keer:
    Stallion hengst (weet niet meer de Engelse naam), tweede keer white Stallion, derde keer koolmees 4e keer hond ( weet de soort niet meer)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    dubbelpost oops

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 8:11 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Een otter.:W

    Ik heb geen idee meer, maar ik was er absoluut niet blij mee. Ik hoop dat als ik een echte patronus kon doen het een katachtige zou zijn eigenlijk, het liefst een lynx of een sneeuwpanter/sneeuwtijger


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hallo, niks te doen, lees dan mijn nieuwe HP story : How it all went wrong • Draco
    Daag x

    Een Dun Stallion is mijn patronus en ik zit in Hufflepuff.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 12:20 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik had op een van mijn twee accounts een hert en op het andere een wilde kat. Met beiden was ik best blij eigenlijk

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 13:53 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Thestral. En het is spot-on (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik ben een hufflepuff en welke patronus krijg ik? een das!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Proud Hufflepuff c: Ik heb een vos als Patronus, zoals je vast niet geraden had. :W

    De eerste keer had ik Wolf en de tweede keer Zwarte Hengst.

    Sibirische kat. Een vriendin van mij heeft een veldmuis. Ben blij dat ik dat niet heb. ;)


    -

    Abraxan winged horse

    White stallion, wat ik nogal cliché vond.....nog een keer gedaan en toen kreeg ik een wild zwijn .-.
    Nou en bedankt Pottermore...


    You were born original, don't die as a copy.