• CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.


    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWEN (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Jemily • Piekie
    Gabriëla Wood • Benoist • Paakie stan
    Esmée Morgan • GubIer • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Adnane Somerhalder • Yugen • Poukie
    Eva Holm • Kogane • Pookie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Elijahbuzz • Elijie

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.


    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 18:22 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    Omg in het Engels??? Huilen (x2) man


    Same (no_chears)


    "Family don’t end in blood”

    GubIer schreef:
    (...)

    Same af. De opdracht is sws kut. Je moet kinderarbeid van vroeger vergelijken met nu en dan argumenten geven waarom er nu nog steeds kinderarbeid is. Like wtf. Bc mensen zijn klojo.
    Het is wel in groepen tho dus aan de ene kant is dat chill maar de docent ging de groepen maken aka je mocht niet kiezen dus dat is kut tbh


    Oh damn, vooral dat de groepjes samen gesteld zijn door de docent is het ergste. :') Ik kon daardoor al niet eens meer normaal werken lol rip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stiekem wil ik me morgen ziek melden bc het is toch niet voor een cijfer HAHAHA maar ik ben al iets te vaak ziek geweest afgelopen tijd


    "Family don’t end in blood”

    GubIer schreef:
    (...)

    Same af. De opdracht is sws kut. Je moet kinderarbeid van vroeger vergelijken met nu en dan argumenten geven waarom er nu nog steeds kinderarbeid is. Like wtf. Bc mensen zijn klojo.
    Het is wel in groepen tho dus aan de ene kant is dat chill maar de docent ging de groepen maken aka je mocht niet kiezen dus dat is kut tbh

    ''Why is child labor still a thing after all these centuries? Scientific research has shown that it is because people are klojo.''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jemily schreef:
    (...)

    Oh damn, vooral dat de groepjes samen gesteld zijn door de docent is het ergste. :') Ik kon daardoor al niet eens meer normaal werken lol rip.


    Ja same, ik haat dat tbh. Bc ik word natuurlijk altijd in één van de kutste groepjes ingedeeld.


    "Family don’t end in blood”

    Kogane schreef:
    (...)
    ''Why is child labor still a thing after all these centuries? Scientific research has shown that it is because people are klojo.''


    HAHAHAHA tbh


    "Family don’t end in blood”

    GubIer schreef:
    Stiekem wil ik me morgen ziek melden bc het is toch niet voor een cijfer HAHAHA maar ik ben al iets te vaak ziek geweest afgelopen tijd

    tbh ik ben volgens mij de helft van de tweede periode ziek geweest het is allemaal vreselijk


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GubIer schreef:
    (...)

    Ja same, ik haat dat tbh. Bc ik word natuurlijk altijd in één van de kutste groepjes ingedeeld.

    Met iedereen die je haat en dan vooral de mensen die nooit iets doen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Met iedereen die je haat en dan vooral de mensen die nooit iets doen


    Ja precies


    "Family don’t end in blood”

    ik ben altijd zo disappointed als ik mijn muziek weer aanzet en dan de fucking spotify reclame hoor. dan wil ik eigenlijk gewoon meteen weer op pauze drukken. maar daar koop je niks mee


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    idk of 'daar koop je niks mee' een uitdrukking of spreekwoord of gezegde is en of ik het in de goede context heb gezegd, maar het klonk leuk in mijn hoofd en goed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GubIer schreef:
    (...)

    Ja precies

    Mmm mijn vriendengroep zit vol met ongeïnteresseerde ongemotiveerde kutten en ik hou van ze maar het is ook echt kut om met ze samen te werken omdat ze nooit initiatief tonen en alles stom of eng vinden. Maar ik hou wel van ze en 't is comfortabel om bij ze te zijn ofc maar ze beperken me wel in het werk en dat is kut hhfhfhhh

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 1:11 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GubIer schreef:
    Stiekem wil ik me morgen ziek melden bc het is toch niet voor een cijfer HAHAHA maar ik ben al iets te vaak ziek geweest afgelopen tijd


    Ik zou gewoon doen tbh.
    Bc ik bedoel, hele dag CM kijken of een kut presentatie doen? HAHAHAHA NEE. Je moet zelf weten tho. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    GubIer schreef:
    (...)

    Ja same, ik haat dat tbh. Bc ik word natuurlijk altijd in één van de kutste groepjes ingedeeld.


    SAME AF.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik praat echt teveel - en alleen maar over mezelf - het is echt vreselijk. Moet echt stoppen met mezelf zo mateloos interessant vinden tbh


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.