• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maybe I should just stop trying so hard. Or stop trying at all.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i want me some muffins


    i put the fun in funeral

    Waarom laat het dan ook net regenen als ik naar buiten wil om een baan te gaan zoeken. Hallo God? Zou u het alstublieft even iets droger willen laten worden?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 13:20 ]

    someone explain to me why i'm still alive
    'cause frankly i wouldn't know


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *Ik, rustig huiswerk makend en door tumblr scrollend*
    Ineens...
    "Ik MOET schrijven!"


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hahahaha, omg, mijn pen die telkens uit elkaar viel, heeft het nu echt begeven doordat ik het veertje kwijt ben. Maar op zoek naar dat veertje stond cute Lucas Lookalike met afgekeurde snor werkcollegebegeleider gozer naast me en toen kreeg ik een pen van hem O-O
    Vrienden zijn blij dat ik eindelijk van die pen af ben, want ik beschoot per ongeluk mensen, maar dat was stiekem best grappig en ik ben geneigd om alsnog een veer uit een andere pen te slopen. Dan heb ik mijn irritante pen en die van Matthias, hehehe.
    Ik begin een lichte crush op die gozer te ontwikkelen, hahahahaha, oops.


    Stenenlikker

    Zouden ze de shit van WhatsApp halen als iedereen maar lang genoeg fucked up berichten zet in de nieuwe statusfunctie?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Geen idee of het goed genoeg was maar het gesprek is voorbij. The nerves nearly ruined everything tho :/


    26 - 02 - '16

    Lol


    Mhm?

    FaramirOfGondor schreef:
    Hahahaha, omg, mijn pen die telkens uit elkaar viel, heeft het nu echt begeven doordat ik het veertje kwijt ben. Maar op zoek naar dat veertje stond cute Lucas Lookalike met afgekeurde snor werkcollegebegeleider gozer naast me en toen kreeg ik een pen van hem O-O
    Vrienden zijn blij dat ik eindelijk van die pen af ben, want ik beschoot per ongeluk mensen, maar dat was stiekem best grappig en ik ben geneigd om alsnog een veer uit een andere pen te slopen. Dan heb ik mijn irritante pen en die van Matthias, hehehe.
    Ik begin een lichte crush op die gozer te ontwikkelen, hahahahaha, oops.


    Ahahaha reading this made me so happy :')

    Wanneer je niet weet of al die kleine geluidjes worden veroorzaakt door de wind of omdat je gerbils weer iets aan het molesteren zijn...


    Mhm?

    RegionalAtBest schreef:
    (...)

    Ahahaha reading this made me so happy :')


    Hahahaha, hoezo dat dan? :')


    Stenenlikker

    Is er plaats voor mij?
    Zou het zonder mij
    Niet veel beter zijn?


    Oh deze kerels verwoorden echt exact mijn gevoelens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tuurlijk, mama, ik hang dat papiertje voor de versiering op de deur. Het heeft totaal geen belang.


    Mhm?

    Ik wil brownies bakken

    Ik mag niet brownies bakken, want ik moet nog meer leeswerk doen

    Het leven is zo oneerlijk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan