• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is vreemd als mensen je aardig vinden zonder aanleiding. Like I didn't even do anything to buy your love ???

    ga ik naar eindhoven om pannenkoeken te eten bij een vriend van me


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    This song keeps giving me chills.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    answeeeerrr


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RegionalAtBest schreef:
    Het is vreemd als mensen je aardig vinden zonder aanleiding. Like I didn't even do anything to buy your love ???


    Nah. You're awesome. You don't need to buy people things. Everybody who doesn't like you is just weird. You're amazing. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Auw, uur geleden mn duim verbrand aan de oven en het doet nog steeds pijn...


    Stenenlikker

    Ik huppel door deze toetsweek heen met echt heel erg weinig effort, hoewel dat echt heel erg dom is gezien mijn situatie
    maar het ziet er naar uit dat ik er nog mee weg kom ook

    hoezo lui


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Deze opdracht is zo verdomd moeilijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil weer eens gamen maar dat is gevaarlijk want dan heb ik zo een nieuwe verslaving te pakken.


    Caution first, always.

    Volgens mij hadden we afgesproken voortaan te overleggen wanneer wie de auto nodig had.
    En dan vind je het vreemd dat ik je niet meer in mijn leven wil omdat je een complete ass bent — lol.


    I think I'm losing all my friends..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yeah not in the mood for this shit.


    Occamy schreef:
    (...)
    Tip voor de volgende keer: maak hem au bain marie! Verdampt er zo min mogelijk boter en zit je ook niet uiteindelijk in een pan te werken.


    Officieel is dat natuurlijk wel beter, maar hierbij heb ik dat heel bewust niet gedaan, haha. Ik heb opzettelijk het meest simpele brownierecept ooit genomen, waarbij je alles bij elkaar kunt gooien in één pan. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shall I go to sleep again? Because I feel like dying and sleeping is like the next best thing?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nah. You're awesome. You don't need to buy people things. Everybody who doesn't like you is just weird. You're amazing. 😊


    Like, niet altijd met geld, maar iedereen die heel belangrijk voor me is moet ik als het ware omkopen met veel brieven/cadeaus/complimenten/liefde/etc. Anders blijven ze niet :') Niet om zielig te klinken want that's life, we zouden niet bij de ander blijven als we er niks voor terug krijgen. Maar nu is er dus iemand die ik via iemand heb leren kennen en die was meteen zo van yooooo ik vind je vet aardig en het is nogal verdacht.