• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik haat mijn ouders echt voor het feit dat ze zo negatief zijn over vluchtelingen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik zit in de put, iemand die me eruit wil halen?
    lol jk srs suicidal af again


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gozer, je wilde me wat vertellen, dus vertel het dan! Ga niet flauw lopen doen door het niet te willen zeggen, omdat je me erg nieuwsgierig had gemaakt en ik dat duidelijk liet merken.....


    Stenenlikker

    Echt het enige wat me goed zou laten voelen is een knuffel. Maar ja.. :/

    all it takes is one person to care and hug me and tell me i'll be fine but honestly who'd tell that lie to me?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 22:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Echt het enige wat me goed zou laten voelen is een knuffel. Maar ja.. :/

    *biggest hug on the planet*

    Dat wordt een slechte nacht. Kutcarnavalmuziek. Ik hou niet eens van carnaval. Aangezien de wagens iedere keer tzelfde zijn en niet eens mooi, plus ik drink niet. :/ ik wil niet ook nog es mee kunnen genieten van de "muziek". Bwaaah en morgen vroeg staat oma al op de stoep en misschien blijft ze slapen. Haaaaaat. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Creatures schreef:
    (...)
    *biggest hug on the planet*

    Bless you <3 *Hug*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is zo jammer dat autisme zo dusdanig uitvergroot moet worden dat mensen er een totaal vertekend beeld van krijgen.


    26 - 02 - '16

    doggo schreef:
    ik zit in de put, iemand die me eruit wil halen?
    lol jk srs suicidal af again

    Same here...


    Caracal schreef:
    (...)
    Same here...



    <3 it will be okay, je gaat een real life andy biersack 3.0 vinden and you'll marry him


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Even uithuilen over alles tegen de badkamermuur.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wish i didn't need your friendship

    + you know what ik heb je ook niet nodig (((: tijd om me als een kind te gedragen en hem vanaf nu te negeren (((--:::

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 23:03 ]

    I need your help.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    doggo schreef:
    (...)
    <3 it will be okay, je gaat een real life andy biersack 3.0 vinden and you'll marry him

    3.0 zelfs? Die moet wel heel goed zijn, gezien Andy zelf al bijna perfect is :3 Not complaining tho' (wbw)

    Zo lief. Hij wil niet dat ik pijn heb, dus zegt hij dat we morgen niets gaan doen. Lol, I don't want to do nothing:')



    Geschlossen

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.