• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus ik weet niet wat het is met mijn elektronische apparaten vandaag maar het is allemaal één groot chaos.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wil even echt heel hard huilen want ik word weer vervangen waar ik bij sta. zo gaat het verdomme altijd, echt heel leuk

    ik hoef ook geen andere vrienden ffs. waarom dacht ik dat dit een goed idee was
    to block or not to block?

    yOU'RE HEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR
    AND I KNOW THAT MY HEART WITH GO OOOOOOOOOOOOOOOON


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Giro 1233455566677788910 : doneer credits aan shania en mij. We hebben nieuwe usernames nodig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dragon Age Inquisition zal nooit saai worden


    Caution first, always.

    Nou, één avond weg en wifiloos en mensen vergeten meteen dat je bestaat. Thanks a lot.


    Also a bottle of vodka would be nice.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zie zo op tegen morgen en het zien van mijn ex, dat ik kotsmisselijk ben. En zelfs na de hele avond gelachen te hebben voel ik me nog steeds niet goed.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 0:17 ]

    Ik voel me zo slecht en nobody cares.

    Ik kan alleen maar huilen.

    +

    Caracal schreef:
    Ik voel me zo slecht en nobody cares.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 0:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hooray crying party.


    Lol oké. Ik ben zojuist weer geditched. Leuk begin van de dag door me waardeloos te laten voelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh.


    This ain't no place for no better man.

    can't wait to be tanned and toned


    i put the fun in funeral