• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga nooit van mijn leven meer twee vrienden aan elkaar voorstellen want guess what? dan ben ik plotseling niet meer belangrijk ((((:

    Wat zal m'n moeder veel stormschades binnenkrijgen vandaag zeg D;


    26 - 02 - '16

    Leuk man: Laatste dag van school voor de vakantie en ik zit thuis met een mogelijk gekneusde hand.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet vandaag.

    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 16:02 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Zijn kleren ruiken na 7 maanden nog steeds naar hem. Ook al zijn ze voordat het uitging nog gewassen. Ik weet nog dat we alle juweliers bij langs gingen om naar trouwringen te kijken. Wat kan tijd toch veel veranderen en verpesten. Neem grapje, jij verpeste alles met je drugsgebruik. Als je me gewoon voor onze relatie vertelde dat je nooit wilde stoppen, was ik niet eens aan je begonnen. Ik kon ook bij je blijven, maar je was ook niet eerlijk over je drugsgebruik, dat moest altijd stiekem als je 'naar de wc' ging. Buiten op het bankje blowend, ja... En daarna doen alsof er niets aan de hand is, terwijl het raam van je kamer open stond en de geur zo je kamer in waaide. En je rook er zelf naar. Hoe heb ik alle alarmen nooit gemerkt? Ik had nooit zo lang door moeten gaan, denkende dat alles beter zou worden op een duur.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 11:02 ]

    me: lol deze website krijgt zulke slechte reviews ik heb echt medelijden met mensen die hier wat bestellen
    me 5 min later: wow dit is leuk laat ik dit bestellen


    i put the fun in funeral

    Aargh! Haat aan OCMW voor de rest van de dag! Om slechtgezind van te worden. Ik ben er al ondersteboven van, wat wel niet met die 2 lieve, gemotiveerde mensen die ik net heb moeten teleurstellen.
    Moh. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ugh, waarom moet mijn mobiel nu altijd apps gaan updaten als ik dat spel speel :C


    Stenenlikker

    Ik ga echt lachen als ze daar staan te flitsen. Wegens wegwerkzaamheden mag je er maar 30 en mensen rijden gewoon in hun eigen tempo door :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    "Reizigers voor Woerden kunnen omreizen via Woerden."
    THANKS NS, HELPFUL AS EVER


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga echt verhuizen hoor
    Moeder vroeg of ze een nieuwe schoonzoon kreeg, dus ik antwoord met misschien
    Tjonge wat reageert ze enthousiast -.-' volgensmij hoopt ze dat ik het klooster in ga...
    Gelijk mijn hele opleiding gaat stranden volgens haar
    Ik word hier zo verdrietig van.. ipv goh suus wat leuk, krijg ik de reactie 'Nee hé. Welke stoornis heeft hij?' Nog geen tot hij hier thuis komt -.-'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:32 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    But it's over
    It's over
    Why is it over?
    We had the chance to make it
    Now it's over
    It's over
    It cant be over
    I wish that I could take it back

    Lekker verdient. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik durf te wedden dat hij nog geblowd heeft voordat ze vertrokken en dat ie dat straks ook doet voor hij hier is. Nouja, misschien praat hij dan wat makkelijker. Of whatsapp ik dat hij niet hoeft te komen als hij niet nuchter is? Hij weet dat ik het haat.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 15:15 ]