• [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 1:47 ]

    Is naakte Bob geil?

    25.0% (2 stemmen)
     
    Ja.

    75.0% (6 stemmen)
     
    JAJAJJHWJIDUHSEJFOPWSIUKFJEWLKSLDF.

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee.

    0.0% (0 stemmen)
     
    Lieke rot op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    Wow, dat was 8 februari 2016? Het voelt veel korter geleden, maar dat is inderdaad.. best wel lang. Voor de rest zijn de enige aanpassingen die op Q worden gemaakt de fucking regels die maar blijven komen. :')

    Yep, alleen maar aanpassingen van dingen op Q. Rutger is daar niet voor nodig. Maar ik zou toch echt graag een nieuw waarschuwingssysteem voor stories hebben en kudo's geven aan forumberichten, je forumreacties zien in plaats van het topic waarin je gereageerd hebt..

    IK HAAT CRIMINAL MINDS. I CANT HANDLE. GODVEORJFMSDKEIWOJBTRIJPOK3QRNFEGWRJIOQTBGBIJOBDGIJCLK. WAAROM W A A R O M.
    Ook al had ik het einde al verraden door het op twitter te zien, I'M STILL CRYINGOEWIUGOSJEFKJSKLJSD.

    het enige bae was dat Emily's eyelashes (like wth is het NL woord ook alweer) ZO PRETTY WAREN IN DEZE EPISODE. (maar ze is always pretty tho) i'm stILL CRYING IK HAAT DE LEVEN.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WIMPERS HAHAHAHAHAHAH


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    WIMPERS HAHAHAHAHAHAH


    OH JA. THANKS. VERDOMME. moeite always.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IK WIL MEER REACTIES EN KUDO'S HAHAHAHAHAHA. Zal ik het volgende stuk online zetten of zal ik tot 12 uur wachten HAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is echt een lap tekst geworden voor die suggestie. Ben ik nog iets vergeten?

    Het is me de laatste tijd een paar keer opgevallen dat een user iets in de spotlight zet en dat twee dagen of langer op de eerste plek staat. Dan zet een andere user er iets in en nog geen half uur later staat er weer iets nieuws in. Een enkele spotlight kost als niet GM ongeveer een euro en is best zonde van je credits/geld als je bijna meteen overschreven wordt. Heel fijn als je op de tweede of derde plek staat, maar users die vaak van pagina veranderen zien alleen de eerste plaats. Persoonlijk houd dit me tegen om nog gebruik te maken van de spotlight en ik weet van een paar andere users ook dat ze de spot daarom niet gebruiken.


    Om iedereen een meer gelijke kans te geven en meer uit hun geld te krijgen lijkt het me een goede toevoeging als de spotlight een timer krijgt, gezien de spotlight niet meer zo vaak als 'vroeger' gebruikt wordt. Ik weet niet wat allemaal te programeren is, maar het leek me het handigste om een timer te doen die aanpast aan hoeveel mensen er in de wachtrij staan. Als er minder in de wachtrij staan kan de tijd langer, met meer wachtenden korter. Áls dit in te stellen is natuurlijk. Misschien kan een mod/admin* het aanpassen zodat het niet automatisch hoeft. Anders moet er overlegd worden over een tijd waar iedereen mee eens is/het beste is voor iedereen. Zelf zat ik te denken aan twee uren per spotlight. Wat als er na die twee uren geen nieuwe creatie in de wachtrij staat? Gaat de spot uit zodat er niets meer te zien is? Gaat de onderste persoon er weer in? Blijft de laatste persoon op de eerste plek staan? Ik heb geen idee, wat wil je dat er dan gebeurt?


    Een ander idee was de tijd van de creatie in de spotlight plaatsen (op de spotlight pagina zelf/in de spotgeschiedenis), zodat anderen kunnen zien hoe lang de creatie er al in staat en daar rekening mee kunnen houden. Stel dat een creatie er net een half uur in staat, dan ziet de persoon die iets in de spotlight wil zetten dat en denkt dan hopelijk bij zichzelf dat het niet zo 'netjes' is om de user te overschrijven.


    Zeg liever niet alleen 'nee', maar leg ook uit waarom je het er niet mee eens bent. Mocht je op/aanmerkingen hebben, laat het dan zeker weten. Andere veranderingen aan de spotlight mogen ook. Denk gerust mee.

    * Ja, dat is weer een extra taak, maar er kan ook een topic of alarmpagina gemaakt worden. Dan hoeft een user maar te zeggen (of op de alarmknop te klikken) dat er een grote wachtrij is en een mod die het ziet kan het aanpassen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:50 ]

    Jemily schreef:
    (...)

    OH JA. THANKS. VERDOMME. moeite always.

    Alsje meis. Nederlands is moeilijk


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Caracal schreef:
    Het is echt een lap tekst geworden voor die suggestie. Ben ik nog iets vergeten?

    Het is me de laatste tijd een paar keer opgevallen dat een user iets in de spotlight zet en dat twee dagen of langer op de eerste plek staat. Dan zet een andere user er iets in en nog geen half uur later staat er weer iets nieuws in. Een enkele spotlight kost als niet GM ongeveer een euro en is best zonde van je credits/geld als je bijna meteen overschreven wordt. Heel fijn als je op de tweede of derde plek staat, maar users die vaak van pagina veranderen zien alleen de eerste plaats. Persoonlijk houd dit me tegen om nog gebruik te maken van de spotlight en ik weet van een paar andere users ook dat ze de spot daarom niet gebruiken.


    Om iedereen een meer gelijke kans te geven en meer uit hun geld te krijgen lijkt het me een goede toevoeging als de spotlight een timer krijgt, gezien de spotlight niet meer zo vaak als 'vroeger' gebruikt wordt. Ik weet niet wat allemaal te programeren is, maar het leek me het handigste om een timer te doen die aanpast aan hoeveel mensen er in de wachtrij staan. Als er minder in de wachtrij staan kan de tijd langer, met meer wachtenden korter. Áls dit in te stellen is natuurlijk. Misschien kan een mod/admin* het aanpassen zodat het niet automatisch hoeft. Anders moet er overlegd worden over een tijd waar iedereen mee eens is/het beste is voor iedereen. Zelf zat ik te denken aan twee uren per spotlight. Wat als er na die twee uren geen nieuwe creatie in de wachtrij staat? Gaat de spot uit zodat er niets meer te zien is? Gaat de onderste persoon er weer in? Blijft de laatste persoon op de eerste plek staan? Ik heb geen idee, wat wil je dat er dan gebeurt?


    Een ander idee was de tijd van de creatie in de spotlight plaatsen (op de spotlight pagina zelf/in de spotgeschiedenis), zodat anderen kunnen zien hoe lang de creatie er al in staat en daar rekening mee kunnen houden. Stel dat een creatie er net een half uur in staat, dan ziet de persoon die iets in de spotlight wil zetten dat en denkt dan hopelijk bij zichzelf dat het niet zo 'netjes' is om de user te overschrijven.


    Zeg liever niet alleen 'nee', maar leg ook uit waarom je het er niet mee eens bent. Mocht je op/aanmerkingen hebben, laat het dan zeker weten. Andere veranderingen aan de spotlight mogen ook. Denk gerust mee.

    * Ja, dat is weer een extra taak, maar er kan ook een topic of alarmpagina gemaakt worden. Dan hoeft een user maar te zeggen (of op de alarmknop te klikken) dat er een grote wachtrij is en een mod die het ziet kan het aanpassen.


    Ik vind het helemaal perfect. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    Alsje meis. Nederlands is moeilijk


    JA TBH.
    En ik zou tot 12u wachten. HAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caracal schreef:
    Het is echt een lap tekst geworden voor die suggestie. Ben ik nog iets vergeten?

    Het is me de laatste tijd een paar keer opgevallen dat een user iets in de spotlight zet en dat twee dagen of langer op de eerste plek staat. Dan zet een andere user er iets in en nog geen half uur later staat er weer iets nieuws in. Een enkele spotlight kost als niet GM ongeveer een euro en is best zonde van je credits/geld als je bijna meteen overschreven wordt. Heel fijn als je op de tweede of derde plek staat, maar users die vaak van pagina veranderen zien alleen de eerste plaats. Persoonlijk houd dit me tegen om nog gebruik te maken van de spotlight en ik weet van een paar andere users ook dat ze de spot daarom niet gebruiken.


    Om iedereen een meer gelijke kans te geven en meer uit hun geld te krijgen lijkt het me een goede toevoeging als de spotlight een timer krijgt, gezien de spotlight niet meer zo vaak als 'vroeger' gebruikt wordt. Ik weet niet wat allemaal te programmeren is, maar het leek me het handigste om een timer te doen die aanpast aan hoeveel mensen er in de wachtrij staan. Als er minder in de wachtrij staan kan de tijd langer, met meer wachtenden korter. Áls dit in te stellen is natuurlijk. Misschien kan een mod/admin* het aanpassen zodat het niet automatisch hoeft. Anders moet er overlegd worden over een tijd waar iedereen mee eens is/het beste is voor iedereen. Zelf zat ik te denken aan twee uren per spotlight. Wat als er na die twee uren geen nieuwe creatie in de wachtrij staat? Gaat de spot uit zodat er niets meer te zien is? Gaat de onderste persoon er weer in? Blijft de laatste persoon op de eerste plek staan? Ik heb geen idee, wat wil je dat er dan gebeurt?


    Een ander idee was de tijd van de creatie in de spotlight plaatsen (op de spotlight pagina zelf/in de spotgeschiedenis), zodat anderen kunnen zien hoe lang de creatie er al in staat en daar rekening mee kunnen houden. Stel dat een creatie er net een half uur in staat, dan ziet de persoon die iets in de spotlight wil zetten dat en denkt dan hopelijk bij zichzelf dat het niet zo 'netjes' is om de user te overschrijven.


    Zeg liever niet alleen 'nee', maar leg ook uit waarom je het er niet mee eens bent. Mocht je op/aanmerkingen hebben, laat het dan zeker weten. Andere veranderingen aan de spotlight mogen ook. Denk gerust mee.

    * Ja, dat is weer een extra taak, maar er kan ook een topic of alarmpagina gemaakt worden. Dan hoeft een user maar te zeggen (of op de alarmknop te klikken) dat er een grote wachtrij is en een mod die het ziet kan het aanpassen.


    Oh, dat is echt vet goed. Ik vind vooral het tweede idee goed, bij het eerste idee heb ik een beetje het idee dat er ook spotlights gaan zijn die van 03:00 tot 05;00 hun tijd hebben. Dat is ook niet bepaald ideaal. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het enige wat ik aan te merken is dat programmeren twee m's heeft, maar dat is gewoon mijn mierengeneuk. :'D

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:54 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt vet goed. Ik vind vooral het tweede idee goed, bij het eerste idee heb ik een beetje het idee dat er ook spotlights gaan zijn die van 03:00 tot 05;00 hun tijd hebben. Dat is ook niet bepaald ideaal. :')

    Ja, dan heb je er niets aan. Zal ik dat idee maar weghalen?

    Kogane schreef:
    Het enige wat ik aan te merken is dat programmeren twee m's heeft, maar dat is gewoon mijn mierengeneuk. :'D

    Dat dacht ik ook, maar volgens word is het goed. Lol.

    Jemily schreef:
    (...)

    JA TBH.
    En ik zou tot 12u wachten. HAHAHA

    Ja, is beter he. Hm.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Ja, is beter he. Hm.


    Ja. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you