• Hoi hoi,

    Ik ben vast niet de enige die ertegen aan loopt: naar een concert willen, maar niemand hebben om mee te gaan. Nu vind ik het geen wereldramp om in mijn eentje te gaan, maar gezelliger is toch iemand met wie je in de pauzes kunt kletsen, want ik ben niet zo'n held dat ik allerlei vreemden aanspreek. Dus ga je naar een concert, maar zoek je nog iemand die mee wilt? Wie weet vind je hier jouw concertmaatje (of een leuk concert dat je nog niet had gezien). En als je al wel een buddy hebt is even meeten misschien ook wel leuk. (:

    Maatjes gezocht voor
    5 SOS • 5 november 2018 • Hemm
    All That Remains • 19 december 2018 • Croweater
    Ensiferum • 22 december 2018 • Croweater

    [ bericht aangepast op 8 okt 2018 - 12:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga eigenlijk nooit alleen, maar vind het wel leuk om andere Q'ers te ontmoeten. ^^ (:

    4 maart ga ik naar Alvaro Soler samen met Benoist.
    8 maart ga ik naar Tove Lo samen met Benoist en GubIer.
    9 april ga ik naar Dua Lipa samen met GubIer.
    13 april ga ik naar Matt Simons.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Navarro schreef:
    Oh ja, mensen die op 3 april naar Ed Sheeran gaan en/of 29 juli naar U2?


    Owhhh ga jij naar Ed Sheeran, ik wou er heen kaartjes op 😞


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kill schreef:
    Ik ga naar Bry Amsterdam de 24e van april en Bry Antwerpen de 25e.


    We should hook up

    Atarau schreef:
    (...)

    Owhhh ga jij naar Ed Sheeran, ik wou er heen kaartjes op 😞


    Het was echt een ramp met die kaarten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yay! Mt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heeft er nog iemand concerten op de planning staan? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga in September naar Vulfpack, gaat iemand anders ook? En naar Down The Rabbit Hole?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben van plan om naar Into The Grave festival in Leeuwarden te gaan. Daar heb ik nog geen kaarten voor, omdat ik ook een hotel moet boeken. Ik heb wel al kaarten voor Evanescence c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    17 juni ga ik naar Evanescence! (wel met mijn moeder, tante en aanhang)
    31 oktober staat Delain op de planning

    En 22 april ga ik naar Iron Maiden. Eerste concert met mijn vader samen

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 12:10 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Redelijk laat, maar ik ga vanavond naar Ed Sheeran?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh lol ik zie nu pas dat mijn reservering bij een maatje stond - maar ik ging sws met mensen :'D Whew I must be high once or something.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil graag naar Seether in de Melkweg op 22 september, dus als iemand daar ook behoefte aan heeft... Let me know (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oeh MT! Ik heb dat probleem vaak genoeg. Hoewel ik een vriendin van mij nu wel steeds vaker zo ver krijg om mee te gaan xd
    Voor nu heb ik nog even niks op staan waar ik alleen naartoe ga. Ja de zondag van Pinkpop (op mijn verjaardag, jeej!). Hoewel er wel meerdere mensen gaan die ik ken, dus ik zal wel meer mensen meeten die dag :') Gaan er nog meer mensen naar Pinkpop? =D

    Oh, en ik zag net dat in de topic post Delain op 13 oktober staat, maar heb het opgezocht, het is 31 oktober;)

    Oh wait! Er valt me net in dat ik op 14 oktober naar The Dirty Daddies ga, in de Tivoli in Utrecht. Ik zal daar als het goed is iemand meeten, maar hoe meer mensen, hoe meer vreugde =D


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    Oeh MT! Ik heb dat probleem vaak genoeg. Hoewel ik een vriendin van mij nu wel steeds vaker zo ver krijg om mee te gaan xd
    Voor nu heb ik nog even niks op staan waar ik alleen naartoe ga. Ja de zondag van Pinkpop (op mijn verjaardag, jeej!). Hoewel er wel meerdere mensen gaan die ik ken, dus ik zal wel meer mensen meeten die dag :') Gaan er nog meer mensen naar Pinkpop? =D

    Oh, en ik zag net dat in de topic post Delain op 13 oktober staat, maar heb het opgezocht, het is 31 oktober;)

    Oh wait! Er valt me net in dat ik op 14 oktober naar The Dirty Daddies ga, in de Tivoli in Utrecht. Ik zal daar als het goed is iemand meeten, maar hoe meer mensen, hoe meer vreugde =D


    Omg, ik wilde ook de zondag van pinkpop gaan, omdat ik dan ook jarig ben, maar ik vond de kaarten te duur voor het aantal bands dat ik maar wou zien


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Omg, ik wilde ook de zondag van pinkpop gaan, omdat ik dan ook jarig ben, maar ik vond de kaarten te duur voor het aantal bands dat ik maar wou zien

    Oeh, leuk zeg! Zijn we op dezelfde dag jarig, jeej! =D


    Inspiration can hit you any time