• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hadesss <3
    Omg dit doet me eraan denken hoe hard ik het rpgen van vroeger mis :(


    A to the Z

    Ugh dat vreselijke gevoel in de ochtend...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    when u kinda want to start a new story and ur excited for it but u just know that u gotta stick to the other one first bc otherwise u wont finish it


    A to the Z

    Ja, dat is een hele goeie... 🤔


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Boyfriend is één dag op vakantie. Ik heb letterlijk nog geen woord tegen iemand gezegd. Ik ben alleen maar aan het scrollen op Reddit. Dingen die ik moet halen in de stad ga ik bestellen. De luiheid is intens als ik voor niemand mooi en leuk hoef te zijn. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Laatste daagjes Duitslandddd

    Also, ik heb dit jaar al bijna 6 maanden in 't buitenland gezeten :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 14:15 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Stiekem heb ik helemaal geen zin om met Winschoten drie dagen achter elkaar sociaal te moeten doen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Al voor twee vacature's door het uitzendbureau van de vacature terug gebeld. Een heeft kanidaten die (meer)ervaring hebben dan ik, maar ik ga in de portefeuille en heel misschien komt er nog een verder traject. De ander zou me terug bellen.

    Ik had dit alleen niet verwacht, ik had weer afwijzingsmailtjes verwacht, maar ze hebben gewoon gebeld. En degene bij wie ik in de portefeuille kom, vond mijn motivatiebrief leuk en vlot geschreven. Dat maakt me toch blij, want dan kan ik dus toch wel opvallen met mijn motivatiebrieven.


    Physics is awesome

    Godsamme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Guess it's for the best. Kan ik tenminste verder.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Op zult soort momenten zou ik willen dat ik Italiaans sprak.


    What’s tasty in Busan?

    Je kon tijdens dit boek ook echt wel merken dat het vrouwelijk personage door een man was geschreven. Damn. Sommige mannelijke schrijvers nailen dit soort dingen, maar deze sloeg de plank echt compleet mis.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Give me a boost over heaven's gate, I'm gonna need a boost 'cause everything else is a substitute for your love.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop dat mijn haar egaal gekleurd is en hopelijk zo donker mogelijk hehehe im feeling that


    A to the Z

    Morgen komt mn nieuwe fotocameralens! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •