• De zomer is aangebroken. Bussen vol jongeren vertrekken naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Jongens van het begeleidingsteam: -VOL
    -Mathew ''Matty'' Trevor Sadler - 22 - AdoreDelano 1.2
    -Wyatt Miller - 22 - Sempre 1.2
    -Cassius Harrington - 23 - Horvath 1.3
    -Navarro
    -Aaron Noriega - 23 - Pharmaceutical 1.2
    -Micheal Jámes Martinez - 23 - Desierto 1.4
    -Brandon John Merrit - - Granian 1.2
    -Verf

    Meiden on the list: -VOL
    -Nova Ahonen - 20 - Sempre 1.2
    -Nicolette 'Nicky' Zoë Addisson - 19 - Choctaw 1.3
    -Avery Saélihn Phelan - 23 - Faolan 1.3
    -Anthemis
    -Zahira Nuru Buckner - 19 - Jughead 1.2
    -Faye Desjardins - 19 - Brinvi 1.3
    -Sunrises
    -Granian

    kampgasten:
    -Kellin Aiden Sadler -AdoreDelano - 1.1
    -
    -


    Regels

    •Minimaal 250 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegstaan
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    Extra
    Ik geef persoonlijk door aan de begeleiders wie hun match is, zodat de dames in eerste instatie niet weten wie hun moet proberen te versieren.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 17:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik denk dat aangezien hij nieuw is, hij jullie allemaal op de relatiestatus 'vreemde' zet. Of iemand moet hem van te voren willen kennen, dan het liefst een boy haha.


    We're all mad here.

    Waarom zie ik dit nu pas 😱


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Horvath schreef:
    Ik ben voor Cass op zoek naar enkele banden:
    • Begeleider waar hij het redelijk mee kan vinden en zelfs een 'vriend' kan noemen (houd rekening met Cass' z'n persoonlijkheid, het is geen schatje)
    • Begeleider waarvan hij het meisje van de lijst 'af heeft gepakt' door haar het bed in te praten
    • Begeleider waar hij regelmatig mee op de vuist gaat, maar met wie het drie minuten later weer BFF's is
    • Begeleider met wie hij een extra weddenschap heeft naast de lijst: zo veel mogelijk meisjes in één zomer versieren
    • Meisje die al vaker op kamp is geweest en waar hij regelmatig seks mee heeft
    • Meisje wat hij in heeft gepalmd en daarna hard heeft laten vallen
    • Iemand die (deels) van zijn verleden af weet
    • Andere ideeën zijn welkom. . .

    Vind matty hier wel het type voor?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien is het handig als iedereen even een lijstje maakt met alle karakter en wat diegene zijn eigen personage voor gevoel bij deze personen krijgt. Zo kunnen we een beetje zien welke karakters bij elkaar passen en word niemand buitengesloten met vrienden en vijanden uitzoeken nu?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MT


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt (mijn rol wordt morgen gepost) c:.

    Ik zoek voor mijn lijstje nog wel een paar dingetjes
    - misschien iemand waar die op het kamp naar bed mee was gegaan toen hij dronken was
    - iemand waar hij niet mee kan opschieten en altijd argumenteert over regeltjes etc
    - een beste vriend het liefst maar vriendin kan ook
    - iemand van wie hij weleens geld heeft gestolen
    - iemand die hem heeft gefriendzoned waar ricky nu wel vrede mee heeft
    - iemand die hem uitdaagt


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Brinvi schreef:
    Nog een vraagje trouwens: ik neem aan dat er verschillende leeftijd secties/locaties zijn op het kamp? Gezien het tot 22 is, maar sommige gaan er volgens mij al heen sinds ze 12 zijn, en 12 jarigen en 22 jarigen op hetzelfde stuk zetten zou echt super onverantwoordelijk zijn haha. sorry, i was a camp counselor myself ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faye's innerlijk is wel af, en ik zoek kinda naar de volgende relaties c:
    - Iemand die goed bevriend was met de begeleider die haar vorig jaar in bed moest krijgen, en die Faye niet zo mag omdat hij eigenlijk door haar uit het team gegooid is.
    - Een jongen met wie ze het vorige kamp gezoend heeft (just kissing, nothing more)
    - Iets als een beste vriend/vriendin in het kamp
    - Iemand die haar regelmatig bij activiteiten probeert te betrekken
    - Een begeleider die haar vorig jaar in bed probeerde te praten, ook al stond ze niet op zijn lijst.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    Nog een vraagje trouwens: ik neem aan dat er verschillende leeftijd secties/locaties zijn op het kamp? Gezien het tot 22 is, maar sommige gaan er volgens mij al heen sinds ze 12 zijn, en 12 jarigen en 22 jarigen op hetzelfde stuk zetten zou echt super onverantwoordelijk zijn haha. sorry, i was a camp counselor myself ;x

    Ja dat klopt. Het kamp is natuurlijk veel groter met meer mensen, maar het draait bij deze rpg om deze groep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zoek ook nog mensen die enige vorm van relaties willen met Kellin en Matthew?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb Avery? Ze staat nog open voor alles.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    AdoreDelano schreef:
    Ik zoek ook nog mensen die enige vorm van relaties willen met Kellin en Matthew?


    Ik zou zeggen dat ik mijn personage heb, maar ik ga zo pas een start maken aan mijn rol. Maar hé, aan de andere kant, moet je mijn rollen inmiddels wel een beetje kennen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Horvath schreef:
    Ik ben voor Cass op zoek naar enkele banden:
    • Begeleider waar hij het redelijk mee kan vinden en zelfs een 'vriend' kan noemen (houd rekening met Cass' z'n persoonlijkheid, het is geen schatje)
    • Begeleider waarvan hij het meisje van de lijst 'af heeft gepakt' door haar het bed in te praten
    • Begeleider waar hij regelmatig mee op de vuist gaat, maar met wie het drie minuten later weer BFF's is
    • Begeleider met wie hij een extra weddenschap heeft naast de lijst: zo veel mogelijk meisjes in één zomer versieren
    • Meisje die al vaker op kamp is geweest en waar hij regelmatig seks mee heeft
    • Meisje wat hij in heeft gepalmd en daarna hard heeft laten vallen
    • Iemand die (deels) van zijn verleden af weet
    • Andere ideeën zijn welkom. . .


    Misschien mijn perso? Ze is nog niet af of gepost tho, maar kan wel bij het ideetje wat ik in m'n hoofd heb voor haar!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 11:06 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Well, ik heb Faye ook, obviously gezien ik gepost heb wat ik zoek voor haar :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered