• Dat je een dag van te voren erachter komt dat je een deadline heb?

    story time:
    Ik had vandaag 2 deadlines, Recruitment en Trends eindopdrachten. Ik lever vet leuk Recruitment in, bedenk ik me dat ik mijn bronnenlijst dus niet goed heb, maar kon hem niet opnieuw inleveren dus docent mailen. Daarna lever ik Trends in en kom ik erachter dat de deadline om 4 uur stond? terwijl al mijn deadlines altijd 12 uur 's nachts zijn?
    Okay maar daarmee was het nog niet af, ik kreeg net een mail van mijn docent dat ik voor het stagebezoek mijn concept zelfreflectie af moet hebben, wat dus donderdag is, dus moet het morgen avond eigenlijk mailen. Terwijl ze dat nooit eerder heeft gezegd lol.

    Dus, hoe gaat het met jullie school?


    --

    Holy shit, dat klinkt druk.

    Mijn school? Verschrikkelijk. Ik weet niet wat er af moet, ik weet niet wanneer het af moet en ik kan niks vinden. Wij gebruiken iets genaamd 'Blackboard' en alles zou daarop te vinden moeten zijn, maar het is net een zwart gat. Ik geloof best dat alles er staat, maar WAAR DAN


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Holy shit, dat klinkt druk.

    Mijn school? Verschrikkelijk. Ik weet niet wat er af moet, ik weet niet wanneer het af moet en ik kan niks vinden. Wij gebruiken iets genaamd 'Blackboard' en alles zou daarop te vinden moeten zijn, maar het is net een zwart gat. Ik geloof best dat alles er staat, maar WAAR DAN


    Blackboard is vrij okay! Anders kan ik je eens helpen?


    --

    Omg ja hier ook blackboard, dat werkt vaker niet dan wel, maar goed.

    Jaaa ik kwam er dus gister achter dat ik morgen een Frans toets heb maar mijn boek ligt in mijn kluis en ik had de optie om óf mijn bus te halen óf het boek te halen. Je snapt dus dat ik nu zonder boek zit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Spideyman schreef:
    (...)

    Blackboard is vrij okay! Anders kan ik je eens helpen?


    Nou, kijk, mijn docenten hebben natuurlijk allemaal een ander brein en de een zet zegmaar heel netjes het huiswerk en deadlines onder 'planning' en dat is super chill, maar de andere zet daar alleen de indeling van de lessen in aka de uren verspreid over de week aka dat kan ik ook op mijn rooster zien. Elke docent zet de info weer ergens anders en dat is voor ons echt een hell, want waar THE FUCK STAAT DE FREAKING STUDENTENHANDLEIDING


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    (...)

    Nou, kijk, mijn docenten hebben natuurlijk allemaal een ander brein en de een zet zegmaar heel netjes het huiswerk en deadlines onder 'planning' en dat is super chill, maar de andere zet daar alleen de indeling van de lessen in aka de uren verspreid over de week aka dat kan ik ook op mijn rooster zien. Elke docent zet de info weer ergens anders en dat is voor ons echt een hell, want waar THE FUCK STAAT DE FREAKING STUDENTENHANDLEIDING


    Oohjaa, daar hebben we inderdaad ook al zo vaak overgeklaagd. We hebben niet eens een studentenhandleiding :(


    --

    Heb ik eigenlijk nooit last van, gelukkig.

    Ik doe niet heel veel op school, maar de komende 5 weken hebben we een nieuw project en jammer genoeg zit ik in een rot groepje. Dus dan doe ik probs nog minder. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you