• hai lieve Q'ers,

    Daar ben ik weer! Met een nieuwe enquete. Er staat in de titel dat je bier moet drinken, maar, uit ervaring weet ik dat het ook zo mag zijn. Het gaat namelijk over het imago van Heineken. Nog een dingetje, je moet eigenlijk 18 zijn, want ja, alcohol. Maar als je je leeftijd niet hoeft in te vullen mag iedereen meedoen.

    https://www.enquetesmaken.com/s/efbabfe

    Hier vind je de link. En oja, je vult hem in voor mij. Bij vraag twee mag je dus Nicoline van Eijkelenburg invullen. Ik heb 25 mensen nodig. Thanks!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik vul hem in. Voor je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik vul hem in. Voor je


    Dankjewel!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ramselaar schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    en dat met een katerXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Done!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik drink bier, maar geen Heineken aangezien ik Vlaams ben (: veel succes nog!


    Mhm?

    Perffect schreef:
    Done!



    Thanks!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    MabeI schreef:
    Ik drink bier, maar geen Heineken aangezien ik Vlaams ben (: veel succes nog!


    Dat maakt echt niet uit!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ingevuld!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik drink niet, dus vrees dat ik weinig kan betekenen.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik drink niet, dus vrees dat ik weinig kan betekenen.X)


    Hoi! Het gaat om het imago van heineken, dus opzich mag en kan je hem wel invullen!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Barry_Allen schreef:
    Ingevuld!


    Topper! Dankjewel :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    bump(cat)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik wou het invullen maar vraag 1 vroeg mij om te leaven:(

    Ik drink geen bier, maar hier in Brabant is Heineken (en eigenlijk elk merk dat geen Bavaria is) echt not done haha.


    I was an angel living in the garden of evil

    Belg over here, maar ik ik heb Brabant aangeduid. :')
    Maar ik vind Heineken echt slecht. Zeker als je weet dat er in België veel betere pilsbieren en ook andere bieren zijn dan van het merk van Heineken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury