• Want ik draag altijd thermo leggings in de winter. :') Ik draag namelijk niet zovaak en niet zoveel spijkerbroeken, ik draag daarentegen wel vaak jurkjes en rokjes en ja dat is in de winter wel nogal eens fris, zoals je vast wel begrijpt.
    Nu hoor ik je denken 'waarom moet je dan die van de Big Bazar hebben? Nou ik kocht eerst altijd die van de action, maar die hebben ineens twee naden aan de de achterkant én twee naden aan de voorkant waar eerst maar eentje zat. Dit model legging zakt mij met elke stap van mijn kont af (cat) en dat loopt dus niet bepaald prettig. Daarnaast zijn heel veel leggings mij met mijn lengte van 1.85 vaak te kort (lees mijn onderbroek zit nog hoger dan de legging en dat zit dus echt voor geen meter. Ik draag leggings ook zo vaak en zo veel dat ze best wel snel slijten (lees gaten door schuren enzo), dus heel veel geld uitgeven aan leggings is ook niet echt een optie.

    Dus na twee filialen te hebben afgezocht hier in de buurt, waarvan een rek letterlijk leeg was en het andere rek alleen maar kleine maatjes in de verkeerde kleur had, heb ik dus een Facebook bericht gestuurd aan Big Bazar met de vraag of ze nog gaan bijvullen of wat leggings naar het filiaal in de buurt kunnen sturen zodat ik deze kan ophalen. :') Een medegebedje word gewaardeerd.....

    wordt vervolgd :'D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Je kan ook bij het filiaal zelf informeren, meestal kunnen zij dan wat voor je bestellen. Dat gaat vaak sneller dan via het hoofdkantoor (waar je waarschijnlijk naar toe hebt gemaild).


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Je kan ook bij het filiaal zelf informeren, meestal kunnen zij dan wat voor je bestellen. Dat gaat vaak sneller dan via het hoofdkantoor (waar je waarschijnlijk naar toe hebt gemaild).


    Hmmm ja dat kan ik proberen, in het filiaal waar ik vandaag ben geweest was het meisje achter de kassa niet echt zeker van haar zaak, maar ze dacht dat het niet zou worden bijgevuld :'D
    Anyways ik had op Facebook een bericht gestuurd hehe, we gaan het zien en anders bel ik maandag nog even naar het filiaal in mijn stad of ze ze kunnen bestellen :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Oei. Ik kan me voorstellen dat iemand die 1.85 lang, maar niet een hele grote maat heeft qua broeken want als je zo lang bent, betekent niet meteen dat je ook 20 kilo zwaarder bent dan iemand van 1.70, niet vaak leggings vindt die lang genoeg zijn.
    Ik benieuwd naar Big Bazar hun reactie op je berichtje. Hopelijk komen de leggings weer in hun assortiment in jouw maat. (:
    Ook wel een beetje jammer trouwens dat ze geen webshop hebben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maar Jolijn, no offence: leggings die duurder zijn gaan wel langer mee :x
    Kwaliteit van het materiaal en het naaiwerk is namelijk 10x beter.
    Mijn zus heeft volgens mij goede thermokleding bij de Bever gefixt (ze roeit professioneel buiten, dus dan heb je het regelmatig nodig) en voor alsnog heb ik haar niet horen klagen.

    Maar ik snap het aan de andere kant ook wel hoor. Het waren fijne leggings en nu zijn ze opeens foetsie, da's altijd kut.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik draag ook vaak thermoslegging, maar ik ben op zoek naar nieuwe. Ik had ze eerst van de zeeman, maar die heeft ze korter gemaakt (ik ben 1.60....)


    Seasons will change, but I shall remain

    Barnum schreef:
    Maar Jolijn, no offence: leggings die duurder zijn gaan wel langer mee :x
    Kwaliteit van het materiaal en het naaiwerk is namelijk 10x beter.
    Mijn zus heeft volgens mij goede thermokleding bij de Bever gefixt (ze roeit professioneel buiten, dus dan heb je het regelmatig nodig) en voor alsnog heb ik haar niet horen klagen.

    Maar ik snap het aan de andere kant ook wel hoor. Het waren fijne leggings en nu zijn ze opeens foetsie, da's altijd kut.


    Mja, misschien wel, maar deze zitten me gewoon bijzonder goed :'D
    Het lijkt me wel dat leggings voor het roeien wel anders zijn dan gewone thermo leggings of vergis ik me daar in? Het is namelijk zo dat ik wel lekkere warme leggings wil maar niet iets waarin het zweet me uitbreekt haha :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aventia schreef:
    Ik draag ook vaak thermoslegging, maar ik ben op zoek naar nieuwe. Ik had ze eerst van de zeeman, maar die heeft ze korter gemaakt (ik ben 1.60....)


    Ik had vandaag leggings bij de zeeman gekocht, waren wel geen thermo want dat stond er niet op, maar ze voelde wel redelijk stevig aan. Deze kwamen dus echt tot onder mijn onderbroek, vreselijk nu moet ik ze weer terug brengen :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Disco schreef:
    Oei. Ik kan me voorstellen dat iemand die 1.85 lang, maar niet een hele grote maat heeft qua broeken want als je zo lang bent, betekent niet meteen dat je ook 20 kilo zwaarder bent dan iemand van 1.70, niet vaak leggings vindt die lang genoeg zijn.
    Ik benieuwd naar Big Bazar hun reactie op je berichtje. Hopelijk komen de leggings weer in hun assortiment in jouw maat. (:
    Ook wel een beetje jammer trouwens dat ze geen webshop hebben.


    Hmmm nou ja ik ben redelijk gemiddeld zeg maar. Ik heb de verhoudingen van een normale vrouw dus ik weeg waarschijnlijk wel meer omdat ik gewoonweg groter ben :'D Het is gewoon dat kleding niet altijd gemaakt is voor mijn lengte, helaas hehe, maar anders zou drie kwart van de vrouwen in jassen lopen met mouwen die tot over hun vingers hingen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mja, misschien wel, maar deze zitten me gewoon bijzonder goed :'D
    Het lijkt me wel dat leggings voor het roeien wel anders zijn dan gewone thermo leggings of vergis ik me daar in? Het is namelijk zo dat ik wel lekkere warme leggings wil maar niet iets waarin het zweet me uitbreekt haha :'D


    Ja, daarom, dat zei ik dus ook al op het eind (;
    Thermoleggings zijn thermoleggings, haha. Waarvoor je ze gebruikt is jouw zaak, maar belangrijkste is, is dat ze warmte vasthouden.


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik had vandaag leggings bij de zeeman gekocht, waren wel geen thermo want dat stond er niet op, maar ze voelde wel redelijk stevig aan. Deze kwamen dus echt tot onder mijn onderbroek, vreselijk nu moet ik ze weer terug brengen :')

    Begrijpelijk, als ze bij mij al kort zijn :'). Ik draag altijd een broekje over mijn legging heen, dus ik kan ze nog dragen, maar als ze kapot zijn ga ik ze ergens halen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Barnum schreef:
    (...)
    Ja, daarom, dat zei ik dus ook al op het eind (;
    Thermoleggings zijn thermoleggings, haha. Waarvoor je ze gebruikt is jouw zaak, maar belangrijkste is, is dat ze warmte vasthouden.


    I know hehe :3
    Nou ja.....misschien wel ja :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Zit er anders een Primark, Wibra of een andere goedkope winkel bij jou in de buurt?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Disco schreef:
    Zit er anders een Primark, Wibra of een andere goedkope winkel bij jou in de buurt?


    Wibra wel ja, primark is te ver helaas :'D


    You were born original, don't die as a copy.