• Acht mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Zestien singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.


    Meedoen?

    Op voorhand graag doorgeven man/vrouw

    Volledige naam:
    Roep-/bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Woonplaats:
    Nationaliteit + afkomst:
    Job:
    Hobby's:
    Persoonlijkheid:


    Uiterlijk:
    -Foto('s):
    -Haarkleur:
    -Oogkleur:
    -Huidskleur:
    -Lengte + lichaamsbouw:
    -Kledingstijl:
    -Overige:

    Familie + geschiedenis:

    Extra's


    Rollen
    Mannen: VOL!
    Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Dougal ~ 1.6
    Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Desierto ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    Adriana Allanah Spring ~ 23 ~ Faceclaim ~ Surrexit~ 1.8
    Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Atarau ~ 1.5
    Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ greenlight22 ~ 1.5
    Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Brinvi ~ 1.6
    Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Dougal ~ 1.6
    Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4

    Vol = vol. Aantal spelers kunnen nog omhoog gedreven worden, maar mannen moeten gelijkaardig opgaan met vrouwen.

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Faolan, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    Mededeling omtrent de Challanges/Dates

    Ik heb met Jennifer overlegd en het lijkt ons beter dat de matchups en de challenges voortaan volledig via het praattopic gebeuren en dus een beetje losstaan van het rpg zelf. Dit omdat iedereen zich anders steeds weer moet haasten om deadlines te haasten en gesprekken te moeten afronden.
    Er vallen nog steeds dates te winnen bij de challenges, maar die mogen de winnaars geheel aan hun eigen tempo doen.
    Als er vraag naar is kan tijdens date-momenten voor degenen die in huis blijven af en toe ook nog iets verzonnen worden om de schwung er in te houden.
    De match ups en challenges gaan vanaf volgende woensdag week om week gewoon weer door.

    Let wel; er is een ruimere tijd om de dates uit te werken, maar er zit wel een limiet aan. Uiteindelijk is het niet de bedoeling dat er weken/maanden gedaan wordt over het uitschrijven van een date, dit ter voorkoming van teveel ORP binnen de RPG.


    De eerste challenge: Babyfoto's

    Onder de spoilerknop staat een lijst met foto's, elk van hen zijn genummerd van 1 t/m 11, en het is aan de dames om te gaan kijken welke babyfoto bij welke mannelijke deelnemer hoort! Het is de bedoeling dat ieder voor zich het lijstje invult, waarbij je de naam vermeld van wie jij denkt dat de desbetreffende babyfoto is, en deze in een PB naar Obeah stuurt.
    Degene die de meeste antwoorden goed heeft, of het snelste het lijstje terug ingeleverd heeft, wint deze challenge.

    Good luck, and have fun! (;


    1.


    Naam:


    2.


    Naam:

    3.


    Naam:


    4.


    Naam:

    5.


    Naam:


    6.


    Naam:

    7.


    Naam:


    8.


    Naam:

    9.


    Naam:


    10.


    Naam:

    11.


    Naam:


    Vanaf 15u morgen ( 8 Maart ) mogen de vrouwen hun gewenste partner in het praattopic (hier dus) doorgeven.
    Van de mannen verwacht ik (pb's dus naar Obeah) voor vrijdagavond een babyfoto (jouw personage als baby. De baby op de foto die je instuurt kan dus op je personage lijken - of juist helemaal niet. Het hoeft niet perse makkelijk te zijn.)
    Op zaterdag wordt de challenge gespeeld en wordt deze ook grondig verduidelijkt.
    Voorlopig laat ik jullie nog wat gissen :Y)

    Hou het alsjeblieft realistisch en kies dus niet iemand waarmee je personage nog niet gesproken heeft of die haar nog niet opgevallen was.


    Winnaressen van de eerste Challenge!

    1. Met 7 goede antwoorden; Maelys
    2. Met 6 goede antwoorden; Imogen
    3. Met 5 goede antwoorden; Callista

    Gefeliciteerd! Jullie winnen met je partner een date waarbij jullie een zipline parcours gaan afleggen door het woud van Maui. De date start "morgen"!


    De uitslag

    1. Alexei (2)
    2. Boyd (2)
    3. Mikey (5-3)
    4. Darryl (0)
    5. Nilam (5)
    6. Aiden (3)
    7. Tyler (1)
    8. Brandon (Bam) (2)
    9. Max (6- 3)
    10. Roz (3)
    11. Austin (5)




    De skip naar het feest!

    Hierbij wil ik tevens meteen even de skip aangeven, deze gaat van start vanaf 3 uur vanmiddag ( vrijdag 10 maart)!

    De avond is aangebroken en we zijn aangekomen bij het begin van het feest, welke plaats zal vinden in het tuinhuis. Iedereen komt inmiddels langzaamaan aan, of staat al te genieten van een drankje en een dansje.

    My lovely babies, have fun! #iseecolors


    De koppels!

    – Jackie x Aidan
    – Callista x Boyd
    – Maelys x Austin
    – Robin x Mikey
    – Leia x Roz
    – Safiya x Darryl?
    – Imogen x Nilam
    – Jade x Alexei
    – Ava x Bam

    Zijn nog vrij: Tyler en Max.


    Truth Booth Poll

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Er hoeft toch nog maar één iemand te stemmen? Want 6 mensen niet door de stellen, 1 iemand heeft nog nooit gereageerd... Ow wait we hebben een elfde man. Dus nog 2?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoe gaat dat dan werken met die dates die uitgespeeld worden? Want de rest van de personages kunnen op dat moment niet zoveel doen namelijk ;x

    Ik bedenk me ook niet: sommige mensen hebbem twee personages maar in de poll kan maar één keer gestemd worden ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij is het na het feest gewoon de bedoeling dat de niet-dates in het huis blijven en dat kunnen beschrijven, en de dates dus hun dates.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    I know, dat snap ik, maar meer dat in het huis niet zoveel te doen is op dat moment :') idk hoelang de mensen hebben om de dates uit te spelen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huh maar er zijn dan toch 15 mensen in het huis, dat moet in principe toch voor genoeg te doen zorgen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Naja ik bedoel meer van, als ze daarvoor bijvoorbeeld twee weken krijgen, dan houdt dat de RPG behoorlijk op ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matty, sorry dat ik je heb laten wachten! Ik probeer morgen echt met Saf te posten :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb met Jennifer overlegd en het lijkt ons beter dat de matchups en de challenges voortaan volledig via het praattopic gebeuren en dus een beetje losstaan van het rpg zelf. Dit omdat iedereen zich anders steeds weer moet haasten om deadlines te haasten en gesprekken te moeten afronden.
    Er vallen nog steeds dates te winnen bij de challenges, maar die mogen de winnaars geheel aan hun eigen tempo doen.
    Als er vraag naar is kan tijdens date-momenten voor degenen die in huis blijven af en toe ook nog iets verzonnen worden om de schwung er in te houden.
    De match ups en challenges gaan vanaf volgende woensdag week om week gewoon weer door.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dus deze week niet?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Naoms, mijn post met Jade komt echt asap!

    Perffect, nee, pas vanaf volgende week weer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nee ik denk dat we beter nog even iedereen de tijd geven elkaar te leren kennen. Volgende week de eerste match up.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké top! Jullie doen het echt super! Alles is heel duidelijk (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dan gaat het moeilijk lang duren lol haha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Dan gaat het moeilijk lang duren lol haha


    Hoe bedoel je?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh - Jade is going to have so much fun. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'