• Acht mannen en acht vrouwen worden door MTV naar het wondermooie Maui gestuurd met mooie vooruitzichten; liefde en geld.
    Omdat ze zelf hopeloos zijn als het in het kiezen van partners aankomt heeft de zender besloten hen een handje te helpen. Door middel van uitgebreide screenings en gesprekken is voor elk potje een dekseltje gevonden. Er zit maar één addertje onder het gras: niemand weet wie zijn/haar perfecte partner is en zolang die niet gevonden worden is er van het winnen van één miljoen dollar geen sprake.

    “If your perfect match was standing right in front of you, would you even know it?”


    Het opzet:
    Zestien singles die barslecht zijn in het daten worden samen naar een luxueus resort gestuurd om op zoek te gaan naar de voor hen, door experten bepaald, perfecte match. Elke week spelen ze een uitdaging en krijgen hierbij de kans om één koppel het Truth Booth in te sturen en erachter te komen of zij al dan niet een match zijn. Elk persoon kan via het televisiescherm op hun favoriete koppel stemmen. Zij worden dan de Truth Booth ingestuurd. Op ditzelfde scherm kan iedereen meevolgen of zij een match zijn of niet.
    Wekelijks is er ook de Match-up; de singles proberen te gissen wie hun perfecte match is en eens iedereen gekozen heeft worden aan de hand van spotlichten het correcte aantal matches doorgegeven. Niemand weet echter welke matches de juiste zijn.
    Enkel en alleen wanneer alle matches gevonden zijn winnen de spelers samen één miljoen dollar. Iedereen wint of iedereen verliest.

    Verschil met de tv-serie: bevestigde matches gaan niet naar de honeymoon suite maar blijven gewoon in het huis.


    Meedoen?

    Op voorhand graag doorgeven man/vrouw

    Volledige naam:
    Roep-/bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Woonplaats:
    Nationaliteit + afkomst:
    Job:
    Hobby's:
    Persoonlijkheid:


    Uiterlijk:
    -Foto('s):
    -Haarkleur:
    -Oogkleur:
    -Huidskleur:
    -Lengte + lichaamsbouw:
    -Kledingstijl:
    -Overige:

    Familie + geschiedenis:

    Extra's


    Rollen
    Mannen: VOL!
    Aidan John Buckley ~ 26 ~ Sam Claflin ~ Ijsvogel ~ 1.8
    Alexei Theodore Carter ~ 24 ~ Rhys Pickering ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    Austin Heath Clarckson ~ 24 ~ Matthew Noszka ~ GriffeI ~ 1.5
    Boyd Aiden Delano ~ 27 ~ Stehen James ~ AdoreDelano ~ 1.8
    Brandon ''Bam'' Jason Sadler ~ 25 ~ Jay Alvarrez ~ AdoreDelano ~ 1.1
    Darryl Christian di Marco ~ 23 ~ Faceclaim ~ McCrory ~ 1.3
    Nilam Harish Gupta ~ 26 ~ Avan Jogia ~ Dougal ~ 1.6
    Roscoe "Roz" Jonesy ~ 26 ~ Faceclaim ~ Obeah ~ 1.1
    Ruaidhrí Michael Mitchell ~ 23 ~ Will Tudor ~ PeterMaximoff ~ 1.6
    Tyler Elijah Lopez ~ 27 ~ Cristiano Ronaldo ~ Desierto ~ 1.4

    Vrouwen: VOL!
    Adriana Allanah Spring ~ 23 ~ Faceclaim ~ Surrexit~ 1.8
    Ava Jill Cooper ~ 21 ~ Holland Roden ~ Atarau ~ 1.5
    Callista Jules Larsson ~ 22 ~ Faceclaim ~ Granian ~ 1.8
    Imogen Florence Paige ~ 22 ~ Cami Romero ~ greenlight22 ~ 1.5
    Jackie Rose Delaney ~ 23 ~ Bryana Holly ~ Perffect ~ 1.2
    Jade Olivia Vauhn ~ 26 ~ Ingrit Vaht ~ Nerha ~ 1.2
    Leia Havana Fowler ~ 21 ~ Stephanie Bertram Rose ~ Brinvi ~ 1.6
    Maelys Bryony Dwight ~ 25 ~ Lily Collins ~ dubbeIstrijder ~ 1.6
    Robin Clara Beckett~ 22 ~ Kennedy Dawn Stearns ~ Dougal ~ 1.6
    Safiya "Saf" Faheem ~ 23 ~ Faceclaim ~ Sempre ~ 1.4

    Vol = vol. Aantal spelers kunnen nog omhoog gedreven worden, maar mannen moeten gelijkaardig opgaan met vrouwen.

    Regels

    – Minimum 250 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – De koppels worden door mij en Obeah random aan elkaar gelinkt. Wij weten dus op die manier ook niet wie onze eigen match is.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij, Faolan, en Obeah.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.


    Mededeling omtrent de Challanges/Dates

    Ik heb met Jennifer overlegd en het lijkt ons beter dat de matchups en de challenges voortaan volledig via het praattopic gebeuren en dus een beetje losstaan van het rpg zelf. Dit omdat iedereen zich anders steeds weer moet haasten om deadlines te haasten en gesprekken te moeten afronden.
    Er vallen nog steeds dates te winnen bij de challenges, maar die mogen de winnaars geheel aan hun eigen tempo doen.
    Als er vraag naar is kan tijdens date-momenten voor degenen die in huis blijven af en toe ook nog iets verzonnen worden om de schwung er in te houden.
    De match ups en challenges gaan vanaf volgende woensdag week om week gewoon weer door.

    Let wel; er is een ruimere tijd om de dates uit te werken, maar er zit wel een limiet aan. Uiteindelijk is het niet de bedoeling dat er weken/maanden gedaan wordt over het uitschrijven van een date, dit ter voorkoming van teveel ORP binnen de RPG.


    De eerste challenge: Babyfoto's

    Onder de spoilerknop staat een lijst met foto's, elk van hen zijn genummerd van 1 t/m 11, en het is aan de dames om te gaan kijken welke babyfoto bij welke mannelijke deelnemer hoort! Het is de bedoeling dat ieder voor zich het lijstje invult, waarbij je de naam vermeld van wie jij denkt dat de desbetreffende babyfoto is, en deze in een PB naar Obeah stuurt.
    Degene die de meeste antwoorden goed heeft, of het snelste het lijstje terug ingeleverd heeft, wint deze challenge.

    Good luck, and have fun! (;


    1.


    Naam:


    2.


    Naam:

    3.


    Naam:


    4.


    Naam:

    5.


    Naam:


    6.


    Naam:

    7.


    Naam:


    8.


    Naam:

    9.


    Naam:


    10.


    Naam:

    11.


    Naam:


    Vanaf 15u morgen ( 8 Maart ) mogen de vrouwen hun gewenste partner in het praattopic (hier dus) doorgeven.
    Van de mannen verwacht ik (pb's dus naar Obeah) voor vrijdagavond een babyfoto (jouw personage als baby. De baby op de foto die je instuurt kan dus op je personage lijken - of juist helemaal niet. Het hoeft niet perse makkelijk te zijn.)
    Op zaterdag wordt de challenge gespeeld en wordt deze ook grondig verduidelijkt.
    Voorlopig laat ik jullie nog wat gissen :Y)

    Hou het alsjeblieft realistisch en kies dus niet iemand waarmee je personage nog niet gesproken heeft of die haar nog niet opgevallen was.


    Winnaressen van de eerste Challenge!

    1. Met 7 goede antwoorden; Maelys
    2. Met 6 goede antwoorden; Imogen
    3. Met 5 goede antwoorden; Callista

    Gefeliciteerd! Jullie winnen met je partner een date waarbij jullie een zipline parcours gaan afleggen door het woud van Maui. De date start "morgen"!


    De uitslag

    1. Alexei (2)
    2. Boyd (2)
    3. Mikey (5-3)
    4. Darryl (0)
    5. Nilam (5)
    6. Aiden (3)
    7. Tyler (1)
    8. Brandon (Bam) (2)
    9. Max (6- 3)
    10. Roz (3)
    11. Austin (5)




    De skip naar het feest!

    Hierbij wil ik tevens meteen even de skip aangeven, deze gaat van start vanaf 3 uur vanmiddag ( vrijdag 10 maart)!

    De avond is aangebroken en we zijn aangekomen bij het begin van het feest, welke plaats zal vinden in het tuinhuis. Iedereen komt inmiddels langzaamaan aan, of staat al te genieten van een drankje en een dansje.

    My lovely babies, have fun! #iseecolors


    De koppels!

    – Jackie x Aidan
    – Callista x Boyd
    – Maelys x Austin
    – Robin x Mikey
    – Leia x Roz
    – Safiya x Darryl?
    – Imogen x Nilam
    – Jade x Alexei
    – Ava x Bam

    Zijn nog vrij: Tyler en Max.


    Truth Booth Poll

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerha schreef:
    Oh - Jade is going to have so much fun. :3


    Jade is in een snoeppot beland met Austin & Darryl c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Jade is in een snoeppot beland met Austin & Darryl c';


    Heheh inderdaad :'D Was ik Jade maar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^Darryl b like; Hehee eindelijk een kortharige jongen. Laten we maar hopen dat hij niet óók mijn duifjes steelt :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Snoep? Hoor ik snoep???

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 22:25 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Brinvi --> Merodeadores


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    greenlight22 turned GreenIight


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Wemel went insane Psychopaths avec Sociopaths


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry, door persoonlijke problemen was ik even uit de running. mag ik even een update?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het feest is begonnen en iedereen is aan het klaarmaken of is al aanwezig en aan het kletsen / verven.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga vanavond of morgen aan mijn post!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zit eigenlijk een beetje vast. :c (ja, ik heb recent nog gepost maar dat was crappy en Matty&ik hebben allebei niet echt inspiratie)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat lastig! Mix je anders samen met andere mensen? Waar staan jullie? Anders kun je misschien Roz herkennen en Jackie ontmoeten?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Sempre schreef:
    Ik zit eigenlijk een beetje vast. :c (ja, ik heb recent nog gepost maar dat was crappy en Matty&ik hebben allebei niet echt inspiratie)


    Join het watergevecht maybe? :'D


    ( wanneer was het trouwens ook alweer dat we de uitkomst van de truthbooth weten? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik moet toegeven dat ik weinig inspiratie heb voor deze RPG, haha. De motivatie ervoor ligt ook niet hoog, moet ik zeggen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan Teagan iemand joinen? xD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I have seen my own sun darkened