• Hallo allemaal,

    Zoals sommigen misschien al hebben opgemerkt is mijn naam niet langer rood. Ik wil hier niet te diep op ingaan, maar enkel alvast afscheid nemen. Zodra de WIDM-themawedstrijd is afgerond zal ik permanent van Q verdwijnen. Ik zal enkele keren nog online komen om berichten te checken en dat is dan ook alles.

    Vergeet niet dat jullie awesome zijn en dit geheel aan mijzelf toe te schrijven is. Ik zal jullie missen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dit is echt heel jammer om te horen... of lezen... Hopelijk kom je ooit weer permanent terug! Heel veel succes, iig, want je zult zeker gemist worden!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wacht waarom ga je weg als je Quizlet nog steeds zo leuk vind? Dat is echt zonde!<3
    Hopelijk bedenk je je nog, maar als je besluit vast staat....bedankt voor je bijdrage aan Quizlet!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nawh, jammer


    16 - 09 - '17

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Melissa but why NO


    Heaven is a place that we all have

    Jeetje Melis wat onwijs jammer zeg. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Reigns schreef:
    Nawh, jammer


    26 - 02 - '16

    Gossie, Melissa, ik heb je al gezegd dat ik het jammer vind, maar het is nog dubbel zo jammer dat je permanent verdwijnt. Wat de reden ook moge zijn, als er iets scheelt mag je altijd mijn pb of whatsapp binnenvallen. Ik zal je missen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat?! Maar.... Dan moet ik je vreselijk erg gaan missen :(


    It's never gonna happen, Guys.

    Huh neee! We gaan je missen hoor... :( waarom gaat iedereen nou weg..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.