• De most likely to tag ken je vast wel.
    Ik heb het altijd erg leuk gevonden en dacht. Waarom maakt ik er niet gewoon een forumspelletje van?

    Het gaat als volgt:
    Ik plaats een vraag die meestal ongeveer zo is:
    Wie zou het het langste volhouden .... ?
    Dan is het aan jullie om te iemand te kiezen waarvan je denkt dat hij/zij dat wel zou doen/volhouden/etc.
    Een vraag zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
    Wie zou het snelste dronken worden op een feest?
    Maar je mag natuurlijk niet zomaar iemand opnoemen. Er is een deelnemerslijst en van die mensen mag je iemand kiezen. Jezelf kiezen mag ook en in het topic moet je degene doorgeven, maar praten erover mag natuurlijk ook altijd.

    FAQ Lees dit eerst voordat je wat vraagt

    Hoe doe ik mee?
    Simpel, door gewoon te zeggen dat hè mee wilt doen in het topic (en het liefste ook nog je naam en leeftijd door te geven).

    Kan ik ook zelf een vraag bedenken?
    Ja graag zelfs, doorgeven heb ik liever niet in het topic zelf maar gewoon via pb.

    Komt er elke dag een vraag?
    Nee, er komt elke 2 dagen een vraag zo heeft iedereen de tijd om zijn of haar mening te geven.

    Waar kan ik de oudere vragen vinden?
    In dit blog.

    Wat is de bedoeling van het spel?
    De bedoeling is om iemand te taggen en elkaar beter te leren kennen.
    Uitleg erbij mag altijd gegeven worden, maar is niet verplicht.

    Voorbeeld van een vraag en het verloop daarvan:

    Wie zou het snelste dronken worden op een feest?

    Persoon A: Ik denk Persoon C
    Persoon B: Ik denk persoon C, omdat .....
    Persoon C: Ik denk persoon C.
    Waarom denk jij dat ik het snelste dronken wordt op een feest, persoon A?
    Persoon A: Nou ik denk jou, omdat ....
    Lilly: (Nieuwe vraag)


    Regels
    Regels zijn niet altijd leuk, maar wel handig om orde te houden
    • Respecteer elkaars mening. Ruzies wil ik zeker voorkomen hier
    • Houd je aan de huisregels van quizlet
    • Ik ben de enige die nieuwe topics opent en vragen plaatst.
    • Geef naamsveranderingen door!
    • Probeer actief te blijven dan probeer ik dat ook.
    Deelnemers
    Stormfly — Lilly — 13
    VaIeska — Famke — 15
    Aloy — Elise — 22
    Kogane — Eva — 16
    Debbaut — Jarne — 18
    Peredvizhniki — Evi — 16
    bff_bestfriend — Sila — 10
    Mojtabai — Megan — 18
    Nefyd — Addie — 14
    Apfelstrudel — Vera — 15
    Navarro — Naomi — 18
    Nonpluvius — Mare — 13
    Sangwoo — Xanthe — 18
    Wormjet — Melissa — 14
    Trishanakru — Lisanne — 15
    cobblepot — Shania — 16
    Llywelyn — Delphine — 13
    Appleby — Lonne — 14
    Monochopsis — Erieka — 21
    Eurus — Eva — 16
    Titans — Sas — 18
    Jotunheim — Natascha — 26
    lluitador — Eefke — 19
    Underscore — Jerina — 17

    De vraag
    Wie zou als eerst in magie geloven, puur omdat hij/zij dat wil?

    Voor degene die vinden dat dit spel lijkt op een ander forumspel:
    Het is niet mijn bedoeling om andermans ideeën te stelen. Het leek mij gewoon leuk.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 22:01 ]

    Deze keer zeg ik mezelf.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nou ik huil in de wc's op school.. maar echt openbaar niet, tenzij ik niet weg kan.

    Al ben ik wel zo iemand, die vindt dat je je emoties niet mag onderdrukken. Wanneer je je niet goed voelt, ga dan niet stug door met schoolwerk, maar ga huilen, muziekluisteren, je gevoelens opschrijven ect. Als je je gevoelens negeert wordt het alleen maar erger en wordt je huiswerk er ook niet beter van.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 11:01 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    prediker > peredvizhniki

    Ik zou mezelf zeggen, maar eigenlijk ben ik Geëvolueerd en ben ik nu groot fan van 's nachts alleen huilen !! haha!

    Ja oke daar ben ik groot fan van maar ik kan mijn tranen toch nooit onder controle houden NICE TRY EVA, ik zeg mezelf.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dragonneau > Llywelyn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zou het echt niet weten. Ik denk niet dat ik dat zo snel zou doen dus ehh, Dolfijn.

    DE VRAAG

    Wie zou als eerst in magie geloven, puur omdat hij/zij dat wil?

    Guys, laat dit topic alsjeblieft niet stilvallen of dood gaan. Sorry maar ik merk dat veel van jullie vaak niks doen. Ik steek hier niet voor niks heel wat tijd in!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 21:28 ]

    Eefke!!!!!!

    + sorry dat ik niet iedere keer reageer maar soms weet ik ook gewoon echt niemand :,) en om nu iedere keer mezelf te zeggen vind ik zelf ook niet zo leuk

    Ik zeg Natas!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zeg mezelf, eerlijk gezegd (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Yes eentje die bij mij past ;]
    Ik kies mezelf haha

    Maar wat Evi zegt daar herken ik mezelf wel in. In zit al een tijdje in dit topic maar weet vaak niet echt iemand te verzinnen bij de vragen (ook omdat ik nog niet heel veel mensen ken op Q) dus vandaar dat ik zo weinig reageer, sorry.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 7:35 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik zou heel graag willen dat magie echt was, maar ik ben niet iemand die graag in een 'neppe' wereld wil leven. Dan heb ik het gevoel dat ik mijn leven verpest, ofzoiets.

    Tenzij ik echt magie te zien krijg. (Dat is echt in droom van me, maar ik weet dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren) En ik wordt meegebracht naar een andere wereld vol met magie.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 7:54 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik kies niet mezelf want ik zou eerst bewijs willen hebben dat magie echt isStiekem wachten we allemaal nog op die brief van Zweinstein, die van mij is denk ik bij de post verdwaald


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Appleby schreef:
    Ik kies niet mezelf want ik zou eerst bewijs willen hebben dat magie echt isStiekem wachten we allemaal nog op die brief van Zweinstein, die van mij is denk ik bij de post verdwaald


    Ik ben geen Harry Potter fan, maar een brief van Zweinstein zou ik wel willen hebben. Of dat ik in boek kan stappen en in boek leef.. zoiets lijkt me ook gaaf.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.