• Dus, uiteraard wil ik de vreemde en rare dingen die mij overkomen met Quizlet delen.

    1. Voor diegene die het niet weten, ik studeer biologie. Ondertussen heb ik volledig mijn eerste jaar al gehaald (in 2, 5 jaar, woehoe), dus ik ben het stage van ratten ontleden al voorbij. Nu maken de ratten plaats voor niets minder dan zeekatten. Zeekatten? Jawel, dat is een soort inktvis. Maandag heb ik mijn handen (wel in handschoenen) vuil gemaakt aan het ontleden van een inktvis. Omdat mijn labopartner de foto's heeft gemaakt, en ik ze om die reden niet online durf te zetten, zal ik jullie bevredigen met een foto van een levende inktvis hieronder. Maar ik kan je wel vertellen dat het super blubberig, maar wel echt geweldig was. Vooral als je eerst de waarschuwing krijgt om vooral niet in de inktzak te zitten, wat het net iets spannender maakt. Een soort van dokter Bibber, maar dan met inktvis. Jep, en als je met die inktvis (bij ons Pinkie genaamd) klaar bent, mag je fijn een mossel bekijken, haha. Maar echt een super leuke ervaring.



    2. Ik heb net een boek van Sherlock Holmes uitgelezen en omdat ik de volledige titel wilde opschrijven ("The Adventures and Memoirs of Sherlock Holmes" voor de geïnteresseerden) ligt het boek naast mij op het bureau. Gewoon heel random en zonder erbij na te denken til ik de kaft op en ziedaar plakt gewoon heel random een vlieg. Ik heb geen idee hoe die vlieg daar komt. Ik heb geen idee hoe lang die vlieg daar al zit. Daar zit gewoon een vlieg. But... how?



    3. Net -letterlijk toen ik dit zat te typen- ging de bel. Aangezien ik niemand verwachtte ging ik ervan uit dat het gewoon iemand was die zijn sleutelen was vergeten, maar het bleek mijn beste vriendin te zijn die in de buurt was. Echt super leuk, en random, haha.

    Dus, ja, deze randomheid wilde ik even vertellen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 8:06 ]