• En het begon best goed! Het geluid: sfeervolle pianomuziek. Het beeld: scènes van een bruiloft afgewisseld met beelden van een vrouw die thuis op de rand van het bed zit, terwijl ze betoverd haar bruiloftsjurk aait. En toen ging het mis, want op het beeld verscheen de tekst Nog net zo mooi als op onze trouwdag met daaronder softcare trommel, wat waarschijnlijk bedoeld was als uitleg voor waarom de wasmachine zo fantastisch is, maar meer overkwam als "Nog net zo mooi als op onze trouwdag," zei de softcare trommel.

    De enige logische conclusie die ik hier kan trekken is dus dat de vrouw is getrouwd met haar softcare trommel, wat ik een verrassend controversieel onderwerp vind voor dromerige YouTubereclames. Ik hoop dat ze nog lang en gelukkig leven en samen veel kleine droogrekjes krijgen.

    Hebben jullie ooit willen trouwen met een wasmachine? Wat is de meest (onbedoeld) vreemde reclame die jullie de laatste tijd hebben gezien?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou ja, we leven wel de 21e eeuw - de eeuw waarin alles kan!
    Ik had een hele tijd geleden nog vernomen dat een vrouw was getrouwd met de Eiffeltoren. Daar ben ik wel een beetje jaloers op hoor.

    Bij wasmachines denk ik altijd aan "Waschmaschinen leben länger, mit Manuel Neuer".
    Jep.
    Ik weet dat het heel raar klinkt :'D maar een paar Duitse youtubers hadden na het WK in 2014 een soort 'ode' aan de keeper Manuel Neuer gemaakt en het is echt idioot maar ik kan het lied helemaal meezingen...
    "Warum liegt hier eigentlich stro? Manuel Neuer!"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hoop dat ze nog lang en gelukkig leven en samen veel kleine droogrekjes krijgen.

    ^ Hahahahah, raap me op! :'D

    Ik vind de YouTube-reclame van het Simba matras een beetje vreemd. Die wordt voorgelezen door zo'n verleidelijke stem die vertelt dat het Simba matras niet gemaakt is om alleen op te slapen.
    Nou, dat weten we dan ook weer. :')