• H U N G E R G A M E S
    • Write by Suzanne Collins • Produced by Nina Jacobson Jon Kilik •

    May the odds be ever in your favor.


    Here is some advice: Stay Alive

    Moord, revolvers en tieners die hun leven moeten opgeven aan de strijd. De hongerspelen zijn weer begonnen. Het is een lange tijd na dat Katniss, Peeta toch werden vermoord door capitool en ook na de dood van Snow. Sommige districten zijn gevallen, anderen zijn samengevoegd. Echter heeft iemand anders het stokje van Snow overgenomen, Miss. Everhole is degene die weer onschuldigen wilde uitroeien. Kinderen van 12 tot 18 worden gekozen door het lot. Uit nu nog 8 districten, komen 16 tieners waaronder één dame en één heer de spelen vertegenwoordigen, mogen de kansen in je voordeel zijn.


    You have to win
    DE ARENA
    Miss. Everhole heeft het verdeeld in 4 delen met in het midden de hoorn des overvloeds, hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden . Om daar te komen moet je echter eerst door een rivier, net als hoe je als je van je platvorm direct naar achteren rent over een rivier moet om uit eindelijk op het strand te komen, dan zit je in het spel.

    In deel 1 kom je echter in het water deel, een groot deel met in het midden een grote rivier met stenen bruggen. Om de rivier heen staat een klein deel voornamelijk woud.

    Deel 2 is het woestijn achting deel. Woud met echter voornamelijk zandvlakte. In het midden heb je een groot zandstuk waar je echter snel zou verbranden Door de zon.

    Deel 3 is het sneeuwachtige deel, echter kan je dat zien aan hoe verder je deel 3 ingaat Hoe kouder en besneeuwder het wordt. In het midden is het enige wat je ziet sneeuw en besneeuwde bomen, hier is het water voornamelijk bevroren.

    Deel 4 bestaat voornamelijk uit steen, hier kun je ruïnes vinden die echter begroeit zijn met mos. Hier vind je ook woud, maar toch wel minder. Hier zijn veel verstop plekken te vinden, maar weinig drinkwater.

    LIJST
    Naam:
    District:
    Uiterlijk:
    Leeftijd 12 tot 18
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties/Bondgenoten:
    Kwalificatie cijfer Spreek dit af met mij:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Wapens:
    Extra:


    Rollen
    D1 ~ beroeps tributen:
    - Rey Skylar Storks - Yellowstuff (Thylane Blondeau) - 1.2
    -

    D2 ~ beroeps tributen:
    - Gereserveerd door Stormfly
    - Gereserveerd door Desierto

    D3:
    - June Mowbray - Pinkystuff (Shailene Woodley) - 1.1
    -

    D4 ~ beroeps tributen :
    - Gereserveerd door Melancholic
    -

    D5:
    - Gereserveerd door Sunrises
    - Gereserveerd door Iratus

    D6:
    - Olive Emi Jackson - Vesania (Emily Bador) - 1.1
    - Gereserveerd door Pinkystuff

    D7
    - Alice Cordwell - Bluestuff (Rowan Blanchard) - 1.1
    - Gereserveerd door Hygge

    D8:
    - Gereserveerd door Bluestuff
    -

    REGELS
    - Vermoord niet zonder toestemming van de ander, de rollen die echter nog niet geclaimd zijn gaan voornamelijk dood in het bloed pad bij de hoorn des overvloeds.
    - Als je niet meer mee wil doen met deze rpg mag je je rol laten vermoorden.
    - Schijf minstens 100 woorden, makkelijk stukje waar anderen ook op kunnen reageren.
    - Dit zijn verzonnen tributen, geen al bestaande.
    - Relaties&Bondgenoten moeten afgesproken worden in het praattopic.
    - Geen perfecte personages.
    - Topics worden geopend door mij, Pinkystuff, anders geef ik het aan in je gb.

    • Rollentopic •
    • Praattopic •
    • Speeltopic •





    Darling, go buy a personality.

    MT


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het is tijd voor de opening. Elke tribuut wordt aangekleed door zijn of haar styliste. Dit zijn zeg maar de looks: https://www.youtube.com/watch?v=q6h0DxIZsuw. Vandaag staat veel op de kaart. Opening, interview met Caesar, oefenen en de kwalificatie... De tributen krijgen het zwaar voor de boeg...

    Nu speel je dus zeg maar dat die stylisten aan je jurk zitten, je nog bij de make-up bent of je al bij de koest staat.
    Alleen haar en make-up mag je wel beslissen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 17:53 ]


    Darling, go buy a personality.

    MT *insert parypoppers*

    En ik, denkende dat we zouden beginnen voor de trekking, heb al drie posts geschreven MAAR NEE die ga ik misschien wel later gebruiken voor een verhaal ofzo

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 17:52 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    June       Mowbray
    Sick of all these people talking, sick of all this noise.

    Ik was allang klaar bij de haar en make-up. Mijn haar zat netjes genoeg, maar de kroon op mijn hoofd prikkelde. De treinreis voelde aan alsof het eeuwen duurde. Het landschap om me heen begonnen saai te worden en bijna was ik misselijk geworden. Ik begon me af te vragen waar Puck was, de kleine jongen, aangezien jongens toch meestal eerder klaar waren? Toch bleef ik staan en aaide het paard nog eens. De hengst leek het niks uit te maken en mijn hand gleed over zijn glinsterende vacht. ''Hoe zijn we ooit hier beland?''

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 18:03 ]


    Darling, go buy a personality.

    Spamtopic


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Finnian “Finn(y)” Matthias Greenlaw

    || Faceclaim: Logan Lerman || Male Tribute of District 3 || Soundtrack ||



    “At the end, we will all be stories. Just make sure you’re the one everyone will remember.”


    DISTRICT DRIE IS zeker niet het meest geliefde district wat Parades betreft, wat ik heel goed kan begrijpen. Eén blik op de kostuums die we aan moeten trekken geeft me gelijk al een ongelooflijk ongemakkelijk gevoel. Het maakt me normaal gesproken nooit uit wat ik draag, maar dit is niet bepaald het kostuum dat je onder die categorie zou laten vallen.
          ‘Hadden jullie niet iets origineler kunnen zijn?’ klaag ik. ‘Dit ijzer zit voor geen meter.’
          King werpt een korte blik op me, terwijl hij losse stukken metaal aan het grove materiaal aan mijn maliënkolder hangt. ‘Maar dat maakt toch niet uit, lieverd? Het staat je fantastisch! Je bent nét Rye!’
          Ik heb een seconde nodig om na te denken over zijn woorden, en dan besef ik me dat Rye de mannelijke tribuut uit Drie was van de zevenenveertigste Spelen. Ik heb er verhalen over gehoord. Iedereen heeft natuurlijk verhalen gehoord over de Spelen die alles veranderden. Hij had zich bij de Beroeps weten aan te sluiten, vertelde mijn vader me, maar hij had het niet overleefd.
          De kroon die King plots op mijn hoofd zet doet me opschrikken uit mijn gedachten. Ik voel één van de scherpe zijden langs mijn huid glijden, en de haren op mijn rug gaan recht overeind staan. Op de vinger die ik langs de plek op mijn voorhoofd heb gehaald, zit een grote rode vlek. Toch word ik zonder woorden de kamer uitgeduwd, waardoor ik bijna tegen June aanbots.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 18:19 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Mon topicas.


    obsessive rage

    Met, (mijn post komt als ik klaar ben met eten en huiswerk)

    A L I C E       C O R D W E L L

    De styliste deed de laatste dingen aan mijn jurk en keek nog één laatste keer naar mijn haar. ''Het zit mooi! Je bent echt een plaatje!'' Ik glunderde, maar diep van binnen wist ik waarom ze het zei. Ik ben niet bang, ik heb Baxter naast me. Ook heb snelle, kleine benen en maakt het niet uit dat ik 14 ben. Ik keek de vrouw aan en knikte, ''bedankt.'' Glimlachend liep ik de kamer uit en liep naar de kleedkamer van Baxter waar ik op de deur klopte. ''Ben je hier? En kan ik kijken?''

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 18:27 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    MTIG.


    If they can't catch me, they can't kill me. So don't count me out! [Rue- The Hunger Games]

    June       Mowbray
    Sick of all these people talking, sick of all this noise.

    ''Finnian,'' mompel ik,''wat is er met je gezicht?'' Droogjes aaide ik het paard nog een keer en draaide me naar de jongen om, waarna mijn kroon bijna afvalt. ''Wat een rotdingen,'' mompel ik. ''Had niemand een beter idee dan kronen? Zoals niks.'' Mijn handen gaan naar de kroon die ik opnieuw rechtzet, mijn jurk negerend. ''Gelukkig zien we er allemaal zo stom uit.'' Ik begin te grijnzen, maar toen drong het tot me door dat ik met iemand sprak, iets wat ik bijna nooit deed. Mijn hand ging door mijn jurk ik aaide het paard nog een keer.


    Darling, go buy a personality.

    Lance Grainné

    "In order to rise from its own ashes, a phoenix first must burn. If I'm a phoenix, when will the flames extinguish?"

    ••• ••• •••
          Ongemakkelijk keek ik naar het pak dat ik aanhad. Deze stylist was geen held, dat was me nu wel duidelijk. 'Ik, eh...' Ongemakkelijk keek ik de vrolijk lachende vrouw met snorharen en een hoorn aan. 'Ik vind het heel mooi, bedankt!'
          De glimlach van de vrouw werd zo mogelijk nog breder. 'En om het af te maken...' Ze stapte naar voren en duwde het geval, een hoed of zoiets, op mijn hoofd. 'Tadaa.'
          Ik keek in de dichtstbijzijnde spiegel. Ik zag eruit als een gestoorde discobal. Hoofdschuddend liep ik naar buiten naar de wagen. Het stond nog steeds niet aan dat we door paarden werden getrokken. Walgelijk, die dieren. Ik bleef er een beetje wantrouwig naar kijken terwijl ik wachtte op Violet.

    ••• ••• •••



    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    They tried to bury us. They didn't know we were seeds.

    ••• ••• •••
          De zachte, blauwe stof viel losjes om mijn lichaam. Het zat wel prettig, eigenlijk, en ik wist van mezelf dat het er ook niet vreselijk uitzag. Niet bij mij, tenminste, geen idee hoe dat bij Josiah nou precies zat. Hij was er nog niet.
          Ik keek even om me heen, greep toen een bak met suikerklontjes uit de handen van een Avox. Goed, Beroepsdistricten, waar waren mijn toekomstige bondgenoten. Aha, daar zag ik er al eentje met een, ahum, heel leuk roze kostuum. Ik haatte roze. Op mijn gemak liep ik op de jongen af.
          'Hi, Irane van 4. En jij moet Castor zijn, uit 1?' Ik deed alsof ik even twijfelde, al wist ik maar al te goed wie hij was. Castor Puck Vermillion, achttien jaar. Hij viel ook moeilijk te vergeten, met zijn vuurrode haar. 'Leuk kostuum.' Ik keek laatdunkend naar het roze bont.

    ••• ••• •••


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Olive Emi Jackson "Twist"
    District 6 | Talking to August/the door | Stalking August
    "Wanna make a deal with the devil me? Okay, sell your soul, not your whole self.

          In het gele pak waarin ik net was gehesen leek het net alsof ik een regenpak aanhad zonder een hoofdeksel, wat natuurlijk een heel nuttig regenpak was. Ik kuchte even, waardoor één van de personen van het voorbereidingsteam geïrriteerd opkeek. 'Zit nou eens stil!' kierde ze, ik grijnsde licht maar zei niks, geen zin in.
          Eindelijk leek de jongen van het team klaar met mijn haren, dat nu alle kanten opsprong door de krullen die hij erin had gemaakt. Ik voelde er even aan met de hand die klaar was met het eeuwige gedoe met nagellak, gelukkig was ik geen hater van de kleur zwart, want die kleur hadden ze: Glad, gepolijst zwart. Nu was het kostuum nog niet zo erg, als mijn "aankleders" het sneller aan zouden weten te krijgen, en niet alles perfect hoefde te zitten. Imperfecties waren immers veel interessanter, waar deden ze moeilijk over? Zelfs al zou de jurk deels gescheurd zijn en de nagellak over mijn handen lopen, alsof ik werkelijk in de regen was geweest, het zou mij weinig uitmaken.
          Ik werd opgeschrokken uit mijn gedachten toen iets zwaars op mijn hoofd werd gezet, een soortement van "maansikkel", alleen dan veel te geel, alsof ze nooit een echte maan hadden gezien. Maar ach... Blijkbaar was het wel klaar nu. Mijn stylist met een ingewikkelde naam bekeek me nog even. 'Zo, net een zonnebloem,' zei hij, blijkbaar wel tevreden. Ik grijnsde even, vrij!
          'Vrijheid!' riep ik dan vrolijk en huppelde naar de deur, zou August al klaar zijn? Ik klopte op zijn deur.
    'Klop klop?' vroeg ik grijnzend als teken dat ik het was.

    Yes, you broke me. You broke the pieces that were left of me. But crying? No, pieces can't cry, to splinters that's even harder...

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 19:42 ]


    obsessive rage


    Castor Puck Vermillion
    "You didn't know I could do that? Uhm... Duh, I can do everything!"
    District 1 | Talking to Irane | Waiting till the parade starts

          Ondanks het feit dat ik al klaar was - wat blijkbaar een zegen was aan het aantal mensen te zien - had ik nu al een gloeiende hekel aan mijn stylist. Het kostuum dat ik had gekregen was namelijk knalroze, en had er geen vrede mee dat ik Puck genoemd werd, en niet Castor. De irritatiebron van het leven zelf wat mij betreft. Ik stopte nog een suikerklontje in mijn mond, ik had er meerdere uit de bak van de avox gepakt, want tja, eten. Eten was goed.
          'Hi, Irane van 4. En jij moet Castor zijn, uit 1?' Ik keek op, of eigenlijk juist omlaag, het meisje dat dus Irane heette - een toekomstige bondgenoot, vermoedde ik. 'Leuk kostuum.' Ze wierp een laagdunkende blik op het knalroze bont.
          'Fout, ik ben Puck,' verbeterde ik haar en grijnsde iets breder dan normaal. 'Ja, héél mooi, al dat roze,'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2017 - 19:42 ]


    obsessive rage

    IRANE FLORENCE ZHOUIS

    They tried to bury us. They didn't know we were seeds.

    ••• ••• •••
          'Fout, ik ben Puck. Ja, héél mooi, al dat roze.' Ik beantwoordde de brede grijns met een zoete glimlach.
          'Puck? Nou, charmant zeg.' Ik zette even een stapje achteruit, hij was langer dan ik met... Nou ja, ik had een gemiddelde lengte dus het kwam wel vaker voor dat mensen lang waren. 'Roze past vast heel goed bij je.' Ik pakte met een uitdagende blik nog een suikerklontje, dit keer uit Pucks hand en stak hem in mijn mond.

    ••• ••• •••


    i wanna vincent van gogh cry in a corner