• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Perffect schreef:
    @Mabel heb je al relaties voor de boy?

    En ik kom er een beetje moeilijk in, idk waarom. Hebben meer mensen dat?


    Wat zou je daarbij eventueel kunnen helpen?


    A girl who wonders.

    Hoeveel leerlingen zitten er eigenlijk op de school? Hoe groot moeten we het ons voorstellen?


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Hoeveel leerlingen zitten er eigenlijk op de school? Hoe groot moeten we het ons voorstellen?


    Het gebied zelf is vrij groot, maar zelf heeft de school ong. een hondertal-leerlingen - niet ongelooflijk veel dus. Mutanten blijven een minderheid en Addams Academy huist er alleen die die problemen hebben gehad zich aan te passen in de omgeving, problemen hebben veroorzaakt, etc. (:


    A girl who wonders.

    Busker schreef:
    (...)

    Het gebied zelf is vrij groot, maar zelf heeft de school ong. een hondertal-leerlingen - niet ongelooflijk veel dus. Mutanten blijven een minderheid en Addams Academy huist er alleen die die problemen hebben gehad zich aan te passen in de omgeving, problemen hebben veroorzaakt, etc. (:


    Ik dacht al wel dat het er niet veel zouden zijn, maar ik kon er me moeilijk iets bij voorstellen. Dankjewel ^^


    Mhm?

    Is Aelan trouwens goedgekeurd?


    That is a perfect copy of reality.

    MabeI -> Tamatoa


    Mhm?

    Busker schreef:
    (...)

    Wat zou je daarbij eventueel kunnen helpen?


    Weet ik niet zo goed. Ik heb het best wel druk en daarom vind ik het wel een beetje overweldigend hoe veel er al is gepost. Ik heb gewoon een hele drukke week, anders had ik alles al gelezen en bijgehouden.
    Misschien ook een beetje omdat er dus al mensen heel actief zijn en ik er een beetje achteraan kom rennen. En The100 heeft ook nog niet geantwoord, dus ik kan ook niet ondanks school meer schrijven.

    Idk haha. ik denk dat het een beetje een samenkomst van alles is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ava is compleet af! (klik)
    Ze zal nog voor de eerste keer aankomen op school en kent dus nog niemand. Heeft iemand echter al suggesties voor een bepaalde relatie: vraag maar raak.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sasannach schreef:
    Ava is compleet af! (klik)
    Ze zal nog voor de eerste keer aankomen op school en kent dus nog niemand. Heeft iemand echter al suggesties voor een bepaalde relatie: vraag maar raak.


    Oh waaaaauw die gave is zó gaaf.


    •

    Perffect schreef:
    (...)

    Weet ik niet zo goed. Ik heb het best wel druk en daarom vind ik het wel een beetje overweldigend hoe veel er al is gepost. Ik heb gewoon een hele drukke week, anders had ik alles al gelezen en bijgehouden.
    Misschien ook een beetje omdat er dus al mensen heel actief zijn en ik er een beetje achteraan kom rennen. En The100 heeft ook nog niet geantwoord, dus ik kan ook niet ondanks school meer schrijven.

    Idk haha. ik denk dat het een beetje een samenkomst van alles is.


    Niet om lullig te doen, maar probeer de volgende keer voor het inschrijven al na te denken of je voldoende tijd hebt of niet. De hoeveelheid posts die zijn geschreven valt heel erg mee, vooral in vergelijking met andere posts.
    Als je wacht op de post van een ander, stuur diegene dan zelf even een GB'tje. Dat is niet veel moeite en dan weet je of je nog even moet wachten of dat je door moet.


    •

    Traynor schreef:
    (...)

    Oh waaaaauw die gave is zó gaaf.


    Ooh bedankt! Ik ben ook echt super enthousiast om hem te gebruiken! *duister gegniffel*


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sasannach schreef:
    Ava is compleet af! (klik)
    Ze zal nog voor de eerste keer aankomen op school en kent dus nog niemand. Heeft iemand echter al suggesties voor een bepaalde relatie: vraag maar raak.



    Talon is bijna helemaal doof, dus daar kunnen we misschien wel iets mee?


    Mhm?

    Tamatoa schreef:
    (...)


    Talon is bijna helemaal doof, dus daar kunnen we misschien wel iets mee?


    Als je je afvraagt waarom mijn reactie zo lang op zich laat wachten -> ik lees even de beschrijving van Talon.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sasannach schreef:
    (...)

    Als je je afvraagt waarom mijn reactie zo lang op zich laat wachten -> ik lees even de beschrijving van Talon.


    Zo zo, ik ben er. Ik dacht misschien dat het contact tussen Talon en Ava zou kunnen starten met wanneer ze probeert "The Siren Song" of "Scream" te gebruiken en Talon er eigenlijk niet op reageert. Dit zou haar erg irriteren en zo kan een gesprek wel ontstaan. Wat denk je?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sasannach schreef:
    (...)

    Zo zo, ik ben er. Ik dacht misschien dat het contact tussen Talon en Ava zou kunnen starten met wanneer ze probeert "The Siren Song" of "Scream" te gebruiken en Talon er eigenlijk niet op reageert. Dit zou haar erg irriteren en zo kan een gesprek wel ontstaan. Wat denk je?


    Dat lijkt me wel leuk ^^ Als je wil, kan ze ook richting keuken gaan, of zo?
    Ik denk wel dat hij een beetje zou reageren als zijn koptelefoon afstaat, want hij hoort nog wel iets en dan is hij ook niet immuun voor haar, want dat is maar stom voor jou, maar het kan wel anders zijn dan gewoonlijk? (:


    Mhm?