• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Over de persoon die Yara heeft gevonden:

    Ik zou graag willen dat het nu een docent is. Is dat oké?? Hij heeft als Talent telepathie - is dat goed??
    "Gabriel Willis"

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 10:50 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Over de persoon die Yara heeft gevonden:

    Ik zou graag willen dat het nu een docent is. Is dat oké?? Hij heeft als Talent telepathie - is dat goed??
    "Gabriel Willis"


    Erm, hangt ervan af wat je met zijn gave van plan bent (':


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Erm, hangt ervan af wat je met zijn gave van plan bent (':


    Hoe bedoel je?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Wel, mijn tweede personage heeft ook telepathie en ik snap wel dat de gaves niet perse uniek hoeven te zijn, maar als je die leerkracht vaak gaat betrekken in de rpg, vind ik dat niet zo heel leuk want dat zou invloed hebben op Talon.


    Mhm?

    Perffect schreef:
    Over de persoon die Yara heeft gevonden:

    Ik zou graag willen dat het nu een docent is. Is dat oké?? Hij heeft als Talent telepathie - is dat goed??
    "Gabriel Willis"


    Telepathie niet — dat is inderdaad Talons gave al.
    Je kan hem de kracht geven dat hij andere mutans kan herkennen en ook kan zien wat hun krachten zijn. Dat is sowieso heel erg handig voor een leerkracht.


    •

    Mijn topics c:

    Traynor schreef:
    (...)

    Telepathie niet — dat is inderdaad Talons gave al.
    Je kan hem de kracht geven dat hij andere mutans kan herkennen en ook kan zien wat hun krachten zijn. Dat is sowieso heel erg handig voor een leerkracht.


    Oké, dat is prima.

    Maar is het niet raar dat er géén docenten zijn die dezelfde kracht hebben? Even ter vergelijking: er zat vast een leerling op mijn school die geschiedenis wilde gaan studeren en we hebben ook een docent geschiedenis...

    Mij maakt het niet uit wat Gabriel voor talent heeft, maar ik vind het wel raar dat het niet dubbel mag - terwijl het niet eens een personage is dat gespeeld wordt.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké, dat is prima.

    Maar is het niet raar dat er géén docenten zijn die dezelfde kracht hebben? Even ter vergelijking: er zat vast een leerling op mijn school die geschiedenis wilde gaan studeren en we hebben ook een docent geschiedenis...

    Mij maakt het niet uit wat Gabriel voor talent heeft, maar ik vind het wel raar dat het niet dubbel mag - terwijl het niet eens een personage is dat gespeeld wordt.


    Het is inderdaad dat niet álle krachten speciaal zijn en maar door één iemand beheerst worden. Maar zo ver als we het kunnen doen in de RPG, proberen we dat wel aan te houden. Het is voor niemand fijn om hun gave gedupliceerd te zien door een ander. En interesses in een vak zijn héél anders dan speciale krachten.
    Het zou ook niet leuk zijn als er een leerkracht is die regelmatig voorkomt die ook visioenen heeft.


    •

    Perffect schreef:
    (...)

    Oké, dat is prima.

    Maar is het niet raar dat er géén docenten zijn die dezelfde kracht hebben? Even ter vergelijking: er zat vast een leerling op mijn school die geschiedenis wilde gaan studeren en we hebben ook een docent geschiedenis...

    Mij maakt het niet uit wat Gabriel voor talent heeft, maar ik vind het wel raar dat het niet dubbel mag - terwijl het niet eens een personage is dat gespeeld wordt.


    Ik denk dat ze daarom aangaf dat het ervan afhangt wat je met hem van plan bent, haha. Maar we hebben nu de optie om ieder een verschillende gave toe te schrijven - zelf NPC's - dus why not? (:


    A girl who wonders.

    • Arthur Addams — Neo Silas Crawford
    • Zephaniah Cohen — Talon Woods
    • Leander Nerve Conall — Nicholas Miller
    • Fergus Ciar Whelan —

    • Asra Lovett — Zea Silver Storm
    • Ameleigh Addams — Veronica Blanche Graham
    • Zara Caldwell — Yara Maria Thompson
    • Ava Fontaine —
    • Adreana Ebony Reve.

    Bij deze is er ook een KAMERINDELING. Mocht er een probleem mee zijn, mag je het altijd laten weten. (Ik kan niet ieders voorkeur aanhoren, maar mochten twee rollen absoluut niet in één kamer kunnen blijven, kan ik even kijken.) Rollen die nog geen naam hebben, kon ik er uiteraard niet aan toevoegen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 12:28 ]


    A girl who wonders.

    Denk er aan dat je rol AF is voordat je post. Sommige rollen die al wel in kamers zijn ingedeeld, zijn nog niet af.


    •

    Traynor schreef:
    Denk er aan dat je rol AF is voordat je post. Sommige rollen die al wel in kamers zijn ingedeeld, zijn nog niet af.


    Ik heb het al tienduizend keer gezegd - maar school en andere dingen komen er altijd tussen, blurgh - maar Talon zou vandaag af moeten raken (:


    Mhm?

    Ik weet niet of het heel handig is als Dee samen in een kamer zit met andere, omdat ze nachtmerries veroorzaakt bij diegene met wie ze slaapt 😅


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heerlijk, Fergus alleen op een kamer. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MabeI schreef:
    (...)

    Ik heb het al tienduizend keer gezegd - maar school en andere dingen komen er altijd tussen, blurgh - maar Talon zou vandaag af moeten raken (:


    Ik had 't ook niet specifiek tegen jou, maar in het algemeen als reminder.


    •