• Ik heb geen idee of dit in het juiste subforum staat, dus sorry als het verkeerd is!

    Hallo iedereen,

    Ik heb dus al zes jaar dezelfde laptop en de laatste tijd zorgt hij wel vaker voor problemen, maar dit vind ik toch best wel een bizar probleem. Mijn Alt Gr toets werkt niet meer, waardoor ik bepaalde tekens niet meer kan typen. Het is best vervelend en ik vroeg me af of iemand misschien weet of dit op een simpele manier op te lossen valt (idk, misschien heb ik een of ander ding ingesteld waardoor m'n Alt Gr toets niet meer werkt XD), of ik toch beter aan iemand met wat kennis van computers vraag wat ik moet doen.

    Alvast bedankt!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, bereik je me alt gr hetzelfde als met het indrukken van ctrl+alt tegelijk


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je zou het eventueel kunnen Googlen, maar aangezien je laptop vrij oud is ben ik bang dat het een kapotte verbinding is :/

    BoromirOfGondor schreef:
    Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, bereik je me alt gr hetzelfde als met het indrukken van ctrl+alt tegelijk

    Ow ja, hé, nu je het zegt :') Nu kan ik de kapotte toets tenminste vermijden, haha :')

    @Pantaloon Daar vrees ik eigenlijk ook voor :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.