• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 15:41 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ZeIda schreef:
    Haha maar misschien is het ook wel beter want bij een les loopt het uiteindelijk dood en met pauze is er wat meer variatie met wie je kunt meeten denk, plus niemand hoeft gelijk weg van hun gesprekpartners toch?


    Maar het is nog niet doodgelopen. Daarbij is het niet erg netjes om de gesprekspartner van iemand anders zomaar weg te halen


    Bowties were never Cooler

    Ik vond deze skip ook wel net iets te snel, ik heb het dan ook nog niet ingevoerd in mijn post want het voelde alsof ik heel gehaast naar een ander punt moest schrijven en dat word dan een ellenlange lap tekst met onzin ( voor mijn gevoel).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Willen jullie dat we terugdraaien dan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als het nog kan. In principe zouden mensen tijdens gym kunnen praten, net als met vrij werken bij andere vakken. En dan hebben mensen meer tijd om te posten


    Bowties were never Cooler

    Maar even niet om het een of het ander, maar een aantal pagina's terug stemde een aantal mensen ermee in om richting de pauze te gaan. Wellicht zijn we wat snel gegaan en dat is dan niet zo handig, maar dan weten jullie wel waar het vandaan komt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    We weten waar het vandaan komt, maar het gaat hier puur om de snelheid, zeker met zo veel mensen. Het is meer dat best wat mensen nog niet klaar waren/nog niet gepost hadden, omdat zij, in tegenstelling tot anderen, minder tijd hebben om te posten, en door snel achter elkaar te skippen wordt het alleen maar moeilijker om te blijven posten als je weinig tijd hebt.

    De stemming over de skip is afgerond binnen 24u, of 4 als je kijkt naar de laatste keer wanneer iemand op de stelling zich heeft uitgesproken voor de skip werd toegekent, wat voor mensen met minder tijd, erg krap is om hun meningen te delen

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 11:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Het is punt is duidelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben de draad kwijt. :') had mezelf ook niet voorbereid op een skip terwijl mijn personage nog ergens middenin is (kuch). Een skip is prima, maar de manier waarop is nu wel een beetje snel, zeker omdat ik colleges heb. :'D

    Ik stem voor een skip die wat later plaatsvindt dan nu, want zo krijgen we voor mijj gevoel weinig kans om een goedlopende RPG te starten, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De skip is al teruggetrokken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké guys maar I'm stuck with something as well wantttttt haha hier komt het hoor, ik snap het ook niet zo goed– want opzich is naar de pauze toewerken toch hetzelfde als een skip? Als iedereen nu beetje richting de pauze gaat what i did bijvoorbeeld dan is het toch ook leuker voor iedereen om te meeten met elkaar etc. en als je het niet wilt kan je toch ook gewoon blijven waar je bent en je hoeft toch ook niet persé te rushen ofzo? Want zoals ik het nu lees wil 9/10 toch nog niet skippen dus blijft toch iedereen bij elkaar

    sorry als ik bitchy klink dat is mijn internetpersoonlijkheid i cant help it


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ZeIda schreef:
    Oké guys maar I'm stuck with something as well wantttttt haha hier komt het hoor, ik snap het ook niet zo goed– want opzich is naar de pauze toewerken toch hetzelfde als een skip? Als iedereen nu beetje richting de pauze gaat what i did bijvoorbeeld dan is het toch ook leuker voor iedereen om te meeten met elkaar etc. en als je het niet wilt kan je toch ook gewoon blijven waar je bent en je hoeft toch ook niet persé te rushen ofzo? Want zoals ik het nu lees wil 9/10 toch nog niet skippen dus blijft toch iedereen bij elkaar

    sorry als ik bitchy klink dat is mijn internetpersoonlijkheid i cant help it


    Ik snap je punt, maar het probleem is dat het erg snel gaat en persoonlijk kan ik niet wachten, omdat je met Vince Kamryn gewoon hebt weg laten gaan, midden in het gesprek met iemand anders. Ik weet niet of dit is afgesproken en dit is echt niet om bitchy te doen, maar met een rpg zo groot als deze, is het lastig om een skip te realiseren wanneer iedereen het ermee eens is. Het grootste probleem is niet de skip, maar de snelheid van de skips achter elkaae en daarmee de snelheid van de rpg.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik snap je punt, maar het probleem is dat het erg snel gaat en persoonlijk kan ik niet wachten, omdat je met Vince Kamryn gewoon hebt weg laten gaan, midden in het gesprek met iemand anders. Ik weet niet of dit is afgesproken en dit is echt niet om bitchy te doen, maar met een rpg zo groot als deze, is het lastig om een skip te realiseren wanneer iedereen het ermee eens is. Het grootste probleem is niet de skip, maar de snelheid van de skips achter elkaae en daarmee de snelheid van de rpg.



    Ja dat begrijp ik ook maar dus wat ik me nu alleen nog afvraag is van gaan mensen nu naar de pauze of niet? Want dat is toch basically hetzelfde een skip en naar de pauze toewerken?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ZeIda schreef:
    (...)


    Ja dat begrijp ik ook maar dus wat ik me nu alleen nog afvraag is van gaan mensen nu naar de pauze of niet? Want dat is toch basically hetzelfde een skip en naar de pauze toewerken?


    Volgens mij is het nu afronden van de lessen en later de skip naar de pauze. Dus nu nog gewoon les.

    Misschien een voorstel om zaterdag of zondag naar de pauze te gaan? Dan heeft iedereen nog tijd.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 12:50 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Volgens mij is het nu afronden van de lessen en later de skip naar de pauze. Dus nu nog gewoon les.

    Misschien een voorstel om zaterdag of zondag naar de pauze te gaan? Dan heeft iedereen nog tijd.


    Als dat zo is dan mijn excuses, dan heb ik het verkeerd begrepen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ZeIda schreef:
    (...)

    Als dat zo is dan mijn excuses, dan heb ik het verkeerd begrepen


    Het was vaag verwoord en eerst was het inderdaad een skip, die alleen nog niet in het speeltopic was gezet, maar nu is het volgens mij dit. Het gaat allemaal erg snel en er is veel verwarring. Geen excuses nodig, dus. Dit soort dingen gebeuren met veel mensen in 1 rpg en dan is het goed om het erover te hebben en compromissen te sluiten.


    Bowties were never Cooler