• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Morty | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    FireKeeper | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Jaimes | PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes














    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:34 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yo, zijn er mensen hier die veel Minecraft spelen op pc en dan ook multiplayer? Want ik snap er de ballen niet van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uhu, ik speel bést wat minecraft :p

    Nou, kijk. Ik heb Minecraft op m'n pc en mijn broertje ook. Nu leek het ons wel grappig om samen in een wereld te zitten. Maar dat krijgen we totaal niet voor elkaar. Hoe werkt dat? Nu lees ik wel een hoop over Minecraft Realms, maar dat is 7,19 per maand. Dat vind ik best duur om met een ander te kunnen spelen én ook nog eens bizar, aangezien je op Xbox wel gewoon samen kunt, zonder problemen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 18:53 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Richonne, je kunt een server aanmaken? (Als dat zo werkt haha.)


    Heaven is a place that we all have

    Als je beide in hetzelfde huis zit kan je met LAN (of local) samen spelen. Als het goed is is dat een optie op de multiplayer pagina (denk ik). Als de ander dan die het aanmaakt er niet in kan, kan het zijm dat die persoon zijn firewall moet uitzetten.

    Ja, we hebben het via de 'Open met LAN' geprobeerd, maar daar werd mijn broertje na tien minuten uitgekickt en nu komt hij er helemaal niet meer in. Ook niet met een andere wereld.

    @ Nefyd

    Eh, idk hoe dat werkt hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Richonne, je kan een server opzetten.

    https://minecraft.net/nl-nl/download/server

    Daar kan je de minecraft_server.1.11.2.jar downloaden.

    Ik zou hem opslaan in een aparte map op je bureaublad, dat werkt lekker makkelijk.

    vervolgens kan je hier https://www.java.com/nl/download/manual.jsp de nieuwste versie van Java downloaden. Het beste zou zijn om 64-bit te downloaden.

    Als je java gedownload en geïnstalleerd hebt, moet je ín het mapje waar je de minecraft server hebt opgeslagen, een tekstbestandje aanmaken (met wordpad ofzo). Geeft hem een handige naam zoals "Start" o.i.d, en plak er vervolgens deze tekst in, sla hem op en sluit het bestand.

    java -Xmx1024M -Xms1024M -jar minecraft_server.1.11.2.jar nogui


    Daarna moet je de verborgen extensies zichtbaar maken. Als je Windows 10 hebt kan je dit door links bovenin op bestand, dan map- en zoekopties, dan weergave aan te klikken. Dan krijg je een lijstje met allemaal vinkjes, en daar moet je "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uitvinken.

    Nu heet dat tekstbestandje als het goed is start.txt. Als je nu .txt verandert in .bat, en hem daarna dubbelklikt, start hij als het goed is de server. (:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 21:20 ]

    Kennen jullie nog games die ik samen met mijn vader kan spelen op de PS4? We hebben wel twee controllers maar die tweede is nu vooral voor de sier :')

    Net AC2 uitgespeeld en woah, wat een mindfuck op het einde weer :C


    Stenenlikker

    Ludeon schreef:
    Net AC2 uitgespeeld en woah, wat een mindfuck op het einde weer :C

    Dit moet ik morgen even opzoeken. Ik heb AC2 duidelijk nog niet genoeg gespeeld. Foei mij.

    Woar schreef:
    (...)
    Dit moet ik morgen even opzoeken. Ik heb AC2 duidelijk nog niet genoeg gespeeld. Foei mij.

    Nvm, ik weet het alweer.
    Dat was in het coloseum right? Na het verslaan van Rodrigo Borgia en daarna het verhaal van Juno(?).


    Ik heb een PS4 gekocht, en al binnen, maar nu moet ik een naam bedenken en ik weet echt niet wat/welke. Haha.

    Skrivbar schreef:
    Kennen jullie nog games die ik samen met mijn vader kan spelen op de PS4? We hebben wel twee controllers maar die tweede is nu vooral voor de sier :')


    Hmm, da's een moeilijke. Resident Evil 6 kan je met twee kan spelen, dus misschien is dat iets?


    16 - 09 - '17

    Woar schreef:
    (...)
    Nvm, ik weet het alweer.
    Dat was in het coloseum right? Na het verslaan van Rodrigo Borgia en daarna het verhaal van Juno(?).


    Ik heb een PS4 gekocht, en al binnen, maar nu moet ik een naam bedenken en ik weet echt niet wat/welke. Haha.


    Niet helemaal. ;') Tis in de sixtijnse kapel, wel na het verslaan van Borgia. Het verhaal was van Minerva, maar Juno werd daarin wel genoemd.


    Stenenlikker

    Assassin's Creed in Egypte? Waarschijnlijk een prequel van de laatste paar games, omdat de persoon op de foto op een kameel rijdt.

    Zou dit toch de redding zijn van het spel? Ik kan niet wachten op meer informatie. ^^

    Woar schreef:
    Assassin's Creed in Egypte? Waarschijnlijk een prequel van de laatste paar games, omdat de persoon op de foto op een kameel rijdt.

    Zou dit toch de redding zijn van het spel? Ik kan niet wachten op meer informatie. ^^


    Oooh, that sounds epic ^^
    Al moet ik prob een nieuwe console aanschaffen wil ik het kunnen spelen, zucht....


    Stenenlikker