• The Black Rose; a pirates life for me!







    Rond 1600 wordt een VOC{ Verendigde Oost- Indische Compagnie} geplunderd door piraten. Het was het grootste schip dat de regering had en heette de 'The White Rose'. Toen de piraten het overnamen werd de naam verander naar 'The Black Rose'. Het is inmiddels al 50 jaar later en er zijn piraten gekomen en gegaan. Nu gaan we een kijkje nemen op het schip, op de bemanning en de avonturen. Welkom op The Black Rose, het schip der piraten!


    REGELS:
    ~ De normale Quizlet regels, natuurlijk.
    ~ Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt.
    ~ Bezette FaceClaims NIET gebruiken.
    ~ Minstens 50 woorden per post.
    ~ NIET andermans rol bespelen, tenzij het is afgesproken.
    ~ Het schip is niet van 1 kapitein, maar van een zogeheten 'raad'. Daar zitten alle bekende piraten in: Jack Sparrow, Hook... Noem maar op. Er zitten maximaal 5 mensen in de raad.
    ~ Een raadslid mag maar 3 kinderen hebben, zodat er niet heel erg veel next-generation karakters zijn.
    ~ Let op: meisjes aan boord komen niet vaak voor. Er moet dus een GOEDE rede zijn dat er een meisje aan boord geaccepteerd wordt.
    ~ Mensen met magie mogen, zolang het maar een rede heeft.



    ROLLEN:
    Jongens:

    ... Turner ~ FC: ~ Coronam
    Tweede stuurman ~ FC:-~ WenseKronik
    Kok~ FC:- ~ WenseKronik

    Meisjes:


    Quinn Sparrow ~ FC: Taylor Hill~ _Orphan_
    ... Jones ~ FC: Kristen Stewart- ~ Grimmlove
    ... Sparrow ~ FC: Sabrina Carpenter ~ JoSnape






    LIJSTJE:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 23:03 ]


    Never grow up, it's a trap.

    WenseKronik schreef:
    Man, graag als tweede stuurman qua positie (:
    En nog een man die als kok werkt in de kombuis!


    Btw voor mensen die een functie op een schip niet weten:
    wel van de VOC maar op een piratenschip was er een zelfde indeling

    Ik vind het goed 🙂


    Never grow up, it's a trap.

    Naam: Tim Alderson
    Bijnaam: chunk (stukje)
    Leeftijd: 24
    Positie: Kok in de kombuis
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Niet enorm groot
    Verleden:
    Extra:

    Ik ga later verder (:

    Ik faceclaim Brenton Thwaites voor mijn rol c:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een koksmaatje :Y) Alhoewel, als WenseKronik het als bestuurder van de kok daarmee eens is?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Mag ik een koksmaatje :Y) Alhoewel, als WenseKronik het als bestuurder van de kok daarmee eens is?


    Altijd hulp nodig in de kombuis!

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Altijd hulp nodig in de kombuis!

    Gezellig ^^

    In dat geval, een jongen genaamd Will (mijn excuses tegenover de Turners maar ik houd van die naam) met als faceclaim Logan Lerman.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)
    Gezellig ^^

    In dat geval, een jongen genaamd Will (mijn excuses tegenover de Turners maar ik houd van die naam) met als faceclaim Logan Lerman.


    Geen probleem, Will is inderdaad een mooie naam. En Logan Lerman, I approve c:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Btw, dus er is geen eerst stuurman/kapitein? Want anders wil ik mijn personage wel eerst stuurman maken


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    WILL ZONDERLING

    "Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."

    ••• ••• •••


    EXTRA

          Standpunt Eerste persoon, verleden tijd.
          Zwakte Will heeft één echt belangrijke angst: Het bovennatuurlijke. Hij haat het idee dat er - misschien, hij weet niets, nog een ergernis - iets hogers is dan hemzelf, iets dat hij niet kent. Daarom vindt hij het eigenlijk ook eng om te slapen en iedere nacht hoopt hij dat hij niet droomt. Daarom slaapt hij weinig niet of, als hij zijn ogen niet meer open kan houden, zuipt hij zich lam zodat hij zijn bewustzijn verliest.
          Hobby's Will is in zijn vrije tijd bezig met lezen en tekenen. Voor het tekenen gebruikt hij houtskool en inkt en hij tekent op de vloer of de papierstuffiets die hij van iemand in de raad pikt. In tekenen is hij echt goed en hij doet het ook vaak. Will heeft leren lezen toen hij klein was (daar komt meer over). Will heeft niet veel boeken in zijn bezit, maar van het karige loon dat hij krijgt koopt hij boeken. Hij gaat toch niet weg van het schip dus met geld kan hij niets.
          Lievelingskleur Will heeft geen lievelingskleur, hij vindt alles wel mooi.
          Lievelingsboek Heeft hij ook niet, hij kan niet kiezen tussen de boeken in zijn bezit. Will heeft trouwens zelf wel een verhaal in zijn hoofd maar dat komt wel ter sprake in de RPG.
          Lievelingsdier De leeuw.

    NAAM

          Naam Will heeft zelf geen idee waarom hij de naam heeft, maar hij is er zelf tevreden mee. Actually, de reden van Wills naam komt later ter sprake. Will heeft geen achternaam, iets dat ook nog uitgelegd zal worden. Daarom noemen ze hem Will Zonderling, gewoon omdat Zondernaam zo sneu klinkt.
          Betekenis Will betekent 'resoluut'.
          Bijnamen Will heeft tot nu toe geen bijnamen heeft maar mocht je suggesties hebben, laat het me weten.


    LEEFTIJD

          Will is zestien jaar oud. Een verjaardag heeft hij net zo min als een achternaam, maar de dag dat hij bij het schip kwam was 21 januari dus dat rekent hij als zijn verjaardag. Hij gedraagt zich ook wel naar de vermeende leeftijd.

    VERLEDEN

          Wills ouders, Macy en Daniël Moran waren op het moment dat de jongen geboren werd op een schip. En niet zomaar eentje, het schip dat overvallen werd door the Black Rose. Een oude man van de piraten, Quentin, besloot het kind op te voeden. Hij knielde bij de ouders, handelaren, en vroeg wat de naam van de jongen was. Macy zei de naam in haar laatste adem. De achternaam wist Quentin echter niet dus dat werd Zonderling. Van Quentin leerde Will ook lezen.
          Op een dag moest het eens gebeuren: Quentin stierf. Hij liet Will zijn enige boek na, zijn eigen dagboek. Dit leest Will dan ook heel vaak. Toen Quentin dood was besloot Will zijn dagen in de kombuis door te brengen, omdat hij anders alles alleen zou moeten doen (of daar was hij bang voor).
    "Hakuna matata. It means no worries for the rest of your days."
    INNERLIJK
    + Fantasierijk
    + Vriendelijk
    + Beschermend
    + Opmerkend
    + 'Leest' andere mensen goed
    + Intelligent
    + Gevoelig
    - Geeft snel op
    - Naïef
    - Impulsief
    - Snel geërgerd
    - Goedgelovig
    - Veelzijdig
    - Onvoorspelbaar
    - Speelt met mensen die hij niet mag
    - Irritant
          Will zit wat vreemd in elkaar. Eigenlijk is hij een lichaam gevuld met eigenschappen die elkaar totaal tegenspreken. Hij toont zich bijvoorbeeld vrij kalm aan de buitenwereld, terwijl hij eigenlijk een hyperactief kind is dat om kleine, leuke dingetjes op en neer stuitert. Weer een leuke tegenstelling: naast deze eigenschappen slaagt Will er ook in om een dromer te zijn. Vooral als hij dan net in een boek heeft zitten lezen kan hij erg filosofisch zijn.
          Maar goed, Wills echte karakter is een mix tussen alles. Drukte, kalmte, dromerig, hij heeft het allemaal.
          Will is vrij naïef. Hij gelooft eigenlijk niet dat mensen hem zomaar zullen voorliegen. Daarom is hij eigenlijk iets te goed van vertrouwen, en sommige mensen maken daar gebruik van. Will kent het feit, maar hij trekt zich er niets van aan.
          Onderschat. Will. Niet. Als je iets doet dat in zijn ogen verkeerd is of als hij je niet mag, weet hij hoe hij met je moet spelen en hoe hij je kapot kan maken. Hij past deze kennis niet vaak - eigenlijk nooit, hij durft het niet echt - toe maar als het nodig is zal hij doen wat hij denkt dat goed is.
          Verrassing nummer zoveel: Eigenlijk heeft Will niet een bijster sterke geest. Hij is snel gekwetst en is snel bang.
          Qua sociaal zijn... Will blinkt er niet echt in uit. Vriendelijk is Will echt wel, maar als hij echt in gesprek raakt dan is dat een beetje ongemakkelijk.


    UITERLIJK

          Haren Will heeft lang, bruin haar. Will is te lui om iets aan de bos klitten te doen en hij heeft ook geen zin om het te knippen.
          Gezicht Wel, dat zie je wel op de foto's. Maar als je echt uitleg wilt dan 'Will heeft wat grijze ogen, een redelijk normale neus en smalle lippen'.
          Lichaam Will is niet zo lang, ongeveer 1,65. Hij zit er niet mee hoor, het maakt hem niet zoveel uit hoe lang hij is en ook niet wat anderen van hem vinden.
          Kleding Hij draagt gewoon een simpele plunje, blouse, broek, riem met een licht zwaard en een dolk. Deze worden overigens nooit gebruikt, als het op een gevecht aankomt houdt Will beide wapens gewoon voor zich uit en hij maakt een kansloze schijnbeweging. Verder valt hij nooit aan, hij verdedigt alleen (waar hij dan wel weer goed in is) tot iemand hem komt redden.
    ••• ••• •••


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    OH HELL YEAH
    THE THREE MUSKETIERS!
    SOWIESOOO! (H)

    Ahum... Geen fandom maar Gabriella Wilde is zoo knap en hij ook!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    OH HELL YEAH
    THE THREE MUSKETIERS!
    SOWIESOOO! (H)

    Ahum... Geen fandom maar Gabriella Wilde is zoo knap en hij ook!

    De plaatjes waren ideaal XD


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)
    De plaatjes waren ideaal XD


    HIJ IS GEWELDIG!
    En nu hou ik op met spammen ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    HIJ IS GEWELDIG!
    En nu hou ik op met spammen ;P

    Is het slecht dat ik de film niet heb gezien?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    (...)
    Is het slecht dat ik de film niet heb gezien?


    JA!
    Ga hem nú kijken! :)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    JA!
    Ga hem nú kijken! :)

    Maar ik wilde schrijven :#


    i wanna vincent van gogh cry in a corner