• Een van mijn oordopjes heeft het op gegeven en ik kan nu dus nog maar met een oordopje naar onder andere muziek luisteren. Dus ik ga nieuwe moeten kopen, ben ik bang.

    Voordat ik deze kocht (die ik nu heb), heb ik ook getwijfeld en een topic aangemaakt. Waarin iemand dus zei dat het misschien slimmer/handiger zou zijn om een koptelefoon te kopen. Wat ik zeker overweeg nu. Mijn vorige ervaringen met koptelefoons (op bijvoorbeeld school) zijn op zich goed, alleen lijkt de koptelefoon niet helemaal goed op mijn hoofd te willen zitten. Misschien heb ik een raar hoofd. En ik vraag mij af of een koptelefoon niet duurder is dan een paar oordopjes.

    Dus ik vroeg mij af wat jullie zouden kiezen en waarom dan.


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    ik heb een koptelefoon voor in m'n laptop omdat ik dat fijner vind bij het huiswerk maken, dan ben ik niet afgeleid door dingen die in het huis gebeuren + ik kreeg hem gratis bij het openen van m'n bankrekening hahahaha.

    naar school neem ik oortjes van de H&M mee, die zijn zo fijn!!


    Dat is handig. Persoonlijk raak ik altijd door van alles afgeleid met of zonder oortjes in.

    Goed om te weten.



    Physics is awesome

    Update: Uiteindelijk ben ik dinsdag toch niet wezen kijken voor een koptelefoon. Vandaag even gekeken bij Kruidvat. Maar waarschijnlijk ga ik morgen kijken, weet alleen nog niet waar.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 23:15 ]


    Physics is awesome

    Update: Vandaag dan toch een koptelefoon gekocht! Een mooie donkerblauwe van het merk fresh 'n rebels (als ik het goed).

    Voor wie wil weten hoe hij eruit ziet, morgen zet ik in een reactie een foto ervan.


    Physics is awesome