• Bericht van de opperklojo:

    I never thought that I could see Chris on top of the begin post. I thought I had to die before it happened. And now I'm blessed and crying. I'm so happy. I want to thank not only myself, but also Lieke for making this happen.
    #blessLieke.

    BEKIJK DIT LIJSTJE, ITS DE BESTE EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    cOOLE DINGEN




    BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    OP ZONDAG 2 APRIL 2017 IN AMERSFOORT
    GAAN EVA EN LIEKE TROUWEN. (wedding)
    WIE KOMEN ER? MELD JE AAN VERDOMME bitches
    - EVA (duh)
    - LIEKE (duh)
    - ESMEME
    - GABRIËLALALALA
    - ADDIE
    - NOEKJE KOEKJE




    CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.


    BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.

    FAV NL SERIESFAV BUITENLANDSE SERIESFAV VOETBALLERS
    FAV ARTIESTENSHIPS EN OTPSFAV MANNEN FAV VROUWEN
    VERSLAAFDE DINGEN

    EN LIEKE'S BLOGS.

    username betekenissenDANSENDE MATTHEW

    EN BEKIJK OOK HET HELE BAE LIJSTJE VAN ESMEME.

    BESTE CM EPISODES SEIZOEN 1. (cool)

    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)
    En vul ook deze poll in. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Prentiss • Gizolic • Piekie
    Gabriëla Wood • Guzolic • Paakie stan
    Esmée Reid • Glaudini • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Eva Holm • Kogane • Pookie
    Adnane Somerhalder • Nefyd • Poukie
    Klausypuff Mikaelson • SpencerBamboo • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Rupswenkie • Elijie

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.


    deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.




    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 0:42 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    JA. Maar ook. Het was zo chaotisch en ik kon het echt niet aan om naar te kijken bc i'm Drama


    Ja, maar dat ook hoor. HET IS GEWOON TE LAKFJDSLKFJ om te doen. Ik ga altijd huilen tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil gewoon op de bank zitten met chips en niet-vieze cola en stokbrood en de voice kids kijken. ik haat vrijdagavond bij mijn moeder


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gizolic schreef:
    (...)

    Ja, maar dat ook hoor. HET IS GEWOON TE LAKFJDSLKFJ om te doen. Ik ga altijd huilen tbh.

    ja same. en nu zit mijn broertje me de hele tijd de oren van t hoofd te zeiken wanneer ik het nou eindelijk ga doen. als hij zo graag wil dat de vaat opgeruimd is, doet 'ie het maar lekker zelf.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    Ik wil gewoon op de bank zitten met chips en niet-vieze cola en stokbrood en de voice kids kijken. ik haat vrijdagavond bij mijn moeder


    Moet dat dan? Ik bedoel, vanaf je twaalfde mag je volgens mij kiezen bij wie je gaat wonen.
    Tenzij je het zo fijn vind, maar ik vond dat gesleep van huis naar huis nooit zo bae dus ging ik meteen vanaf het begin bij m'n moeder wonen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    ja same. en nu zit mijn broertje me de hele tijd de oren van t hoofd te zeiken wanneer ik het nou eindelijk ga doen. als hij zo graag wil dat de vaat opgeruimd is, doet 'ie het maar lekker zelf.


    Omg dit herken ik zo erg, dat is gewoon om te huilen. Tbh is dat nog erger, like, waar bemoei jij je mee. Dat zegt hij ook altijd alleen maar om dan gelijk te krijgen van m'n moeder. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    Gizolic schreef:
    (...)

    Moet dat dan? Ik bedoel, vanaf je twaalfde mag je volgens mij kiezen bij wie je gaat wonen.
    Tenzij je het zo fijn vind, maar ik vond dat gesleep van huis naar huis nooit zo bae dus ging ik meteen vanaf het begin bij m'n moeder wonen. :')

    Ja het moet, omdat mijn moeder wilde dat we nog wel een band hadden met mijn vader en ze dacht dat, als ze ons de vrije keuze zou geven, we bijna nooit meer daarheen zouden gaan en dat vond ze niet goed.
    En nou ja. Ik ga niet voor één avond naar mijn vader. :') Ik vind de vrijdagavonden daar meestal heel leuk, maar de rest niet. Ik vind het ook niet fijn hoor, ik haat het om spullen verdeeld over plekken te hebben en altijd moeite hebben met feestjes/logeren/werken op zaterdag. Maar ja.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gizolic schreef:
    (...)

    Omg dit herken ik zo erg, dat is gewoon om te huilen. Tbh is dat nog erger, like, waar bemoei jij je mee. Dat zegt hij ook altijd alleen maar om dan gelijk te krijgen van m'n moeder. :')

    ja, en je WEET dat hij het ook gewoon doet om je zo vreselijk op de kast te krijgen. Mijn moeder zei gelukkig dat hij zijn mond moest houden, maar honestly. Mijn probleem met de vaatwasser inruimen is heel wat minder dan zijn probleem van ALTIJD OVERAL GELUID MAKEN.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    er wordt ook altijd gedaan alsof ik nooit iets wil doen in dit huis. dat is niet zo, ik kan gewoon echt de chaos van vaatwasser inruimen niet aan. ik stoftuig wel bijna elke week. dUS.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @ Gab, die gif is zo bae tho.
    @ Eva 1, ja, kijk, dat had ik dus ook. Maar gelukkig verplichtte mijn moeder niet dat ik dat moest doen, lol. Ik snap überhaupt niet dat ze je het kan verplichten, want als jij je er niet fijn bij voelt is het voor jou ook gewoon kut.
    @ Eva 2 & 3, VOORAL DAT LAATSTE IS ZO WAAR. Dat is het enige wat Rick tegen me zegt als ik weer is zeg dat ik het klojo vind. Omg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gizolic schreef:
    @ Gab, die gif is zo bae tho.
    @ Eva 1, ja, kijk, dat had ik dus ook. Maar gelukkig verplichtte mijn moeder niet dat ik dat moest doen, lol. Ik snap überhaupt niet dat ze je het kan verplichten, want als jij je er niet fijn bij voelt is het voor jou ook gewoon kut.
    @ Eva 2 & 3, VOORAL DAT LAATSTE IS ZO WAAR. Dat is het enige wat Rick tegen me zegt als ik weer is zeg dat ik het klojo vind. Omg.

    Hm ja. Idk. Ik snap haar beslissing wel, ook al vind ik het vaak kut.

    Het geeft me ook altijd zo'n kut gevoel dan wil ik of dood, of huilen, of schreeuwen. HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    i know most homosexual intercourse in ancient greece wasnt homoromantic but just go with it

    DIT IS LITERALLY HET DOMSTE OOIT. GING HET DAN ZO IN ANCIENT GREECE??? HMM????

    ''oh bro can i suck ur dick bro''
    ''yeah bro''
    ''bro bro. no homo tho''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Luister, ik schrijf smut.


    Danmarks Dynamite.

    OGM ECHT. HOE GAAT HET.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @ Eva, ja snap ik tho. Maar alsnog is het kut. Hahahaha.

    @ Gab, JAKEY IS ONLINE. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you