• Toestemming:
    Beste Iratyr,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je wedstrijdtopic, dan zullen wij, wedstrijdmoderators, je wedstrijd helaas moeten sluiten. Maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit! Heel veel plezier gewenst bij de wedstrijd

    Groetjes,
    JamesPotter
    Wedstrijdmoderator

    The Truth // Schrijfwedstrijd
    De waarheid is soms lastig te achterhalen. Maar stel dat je overtuigt bent van de waarheid en er zeker van bent dat je weet hoe het raadsel in elkaar steekt, dat de oplossing ongelogen is? Als eerlijkheid het langst duurt, dan overleef je het langst, nietwaar?
    Eerlijkheid is vanaf nu het meest belangrijk in onze wereld.



    Wat?
    Er komen vijf opdrachten. Vanaf de allereerste opdracht werk ik al met een afvalsysteem.
    De opdracht heeft één raadsel, met vier mogelijke oplossingen. Het is aan jou om die oplossingen zo creatief mogelijk te verwerken, hoe duidelijk het naar voren moet komen, zal bij de opdracht staan.
    Je kiest één van de vier oplossingen om te schrijven en schrijft daarmee een inzending van 1000 tot 1500 woorden.
    Van de vier oplossingen per opdracht, is er één de ‘waarheid’ en zijn de andere drie verzonnen. Wanneer je het laagste aantal punten hebt behaald met je inzending en je dus hoort af te vallen, máár wel de waarheid hebt gekozen, dan blijf je in de wedstrijd en kun je de volgende opdrachten gewoon weer meedoen.
    Heb je het laagste aantal punten en toch een leugen gekozen? Dan lig je uit de wedstrijd.
    Er zullen bij opdrachten meerdere mensen afvallen (het aantal zal vermeld staan bij de opdracht).

    Beoordeling?
    Je krijgt je beoordeling steeds maximaal zeven dagen na dat ik alle inzendingen binnen heb.
    Ik zal waarop ik beoordeel bij de opdracht neerzetten, zodat je op die punten kunt letten, maar het wisselt af en toe nog wat, vandaar dat ik het lastig vind om hier zo neer te zetten.



    Winnaars?
    Degene met het hoogste aantal punten heeft voor de vijf opdrachten bij elkaar, is een winnaar én degene die het vaakst de waarheid heeft gekozen.
    Ik heb helaas geen prijzen om uit te delen.


    Deadlines/Inleveren
    Ik geef je steeds 10 dagen om je inzending te schrijven en je kunt eventueel uitstel van 4 dagen vragen, daarnaast neem ik 7 dagen de tijd om alle inzendingen na te kijken.
    Je kunt één keer gebruik maken van een joker, waardoor je dus geen inzending hoeft in te leveren.

    Het inleveren van je inzending doe je in een privébericht naar mij.



    Regels
    -De huisregels van Quizlet.
    -Geen plagiaat, als je dat pleegt zul je uit de wedstrijd liggen.
    -Je verhaal moet in het volledig ABN geschreven zijn.
    -Geef naamsveranderingen door.
    -Zeg het gerust als je het niet met een opdracht eens bent, maar ik garandeer je niet dat ik de opdracht dan ook echt ga veranderen.
    -Wees aardig voor elkaar, kraak elkaars werken niet af.


    Deelnemers:
    Ik zoek 10 tot 20 enthousiaste deelnemers.




    De story, het is handig als een abo neemt, dan kun je alles volgen. (:

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 17:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Jullie hebben beide uitstel.

    Tamatoa schreef:
    Moet je inzending een titel hebben?


    Edit: Oké, wat er nu uitkomt is prut en ik ben vanaf morgen een week weg. Mag ik dus de eenmalige verlengde uitstel? (:

    Je inzending hoeft geen titel te hebben.


    i wanna die with you once or twice.

    Hoe zit het eigenlijk met de beoordelingen en volgende opdracht? Start de volgende pas als iedereen ingeleverd heeft én jij de beoordelingen hebt gedaan?

    xTrueStoryx schreef:
    Hoe zit het eigenlijk met de beoordelingen en volgende opdracht? Start de volgende pas als iedereen ingeleverd heeft én jij de beoordelingen hebt gedaan?

    Ja. Maar zodra alle deadlines verstreken zijn om jullie inzendingen in te kunnen leveren, is het voor mij vakantie dus ik verwacht binnen twee of drie dagen wel klaar te zijn met de beoordelingen. Dus het zal waarschijnlijk niet super lang duren tot de tweede opdracht online komt. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Damn it! Te laat! Sorry ik heb een maand lang een verbod gekregen van mijn ouders op Q. Dus ik ben nu echt minimaal online. ):

    Het spijt me heel erg, maar ik weet niet of ik hem wel op tijd af ga krijgen. Ik ben echt al heel ver (900+ woorden en bezig met de afronding) maar ik ben de hele week ziek geweest waardoor ik niet verder heb gekund en waarschijnlijk vandaag ook niet verder kan. Damn, ik baal echt heel erg.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Uitstel is tot en met morgen, toch?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yuu werd Waits c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Necessity schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik weet niet of ik hem wel op tijd af ga krijgen. Ik ben echt al heel ver (900+ woorden en bezig met de afronding) maar ik ben de hele week ziek geweest waardoor ik niet verder heb gekund en waarschijnlijk vandaag ook niet verder kan. Damn, ik baal echt heel erg.

    Je kunt nog de vijf dagen extra uitstel gebruiken, die je in de wedstrijd éénmalig mag gebruiken, maar dat is aan jou.
    De deadline zou dan 19 april, 23:59 zijn.
    Beterschap in ieder geval!

    Waits schreef:
    Uitstel is tot en met morgen, toch?

    Ja (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 20:02 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Zou ik toch die 5 dagen extra mogen? Na mijn vakantie moest ik even een sprintje trekken voor NaNo e nu heb ik nog niets voor deze wedstrijd kunnen doen, dus sorry :') Met die 5 dagen extra zou het moeten lukken^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Geef mij die vijf dagen ook maar (: ik hoop tegen die tijd toch wel eens beter te zijn en ik zou het zonde vinden als ik meteen de eerste opdracht niks inlever.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jullie hebben beide uitstel! (:


    i wanna die with you once or twice.

    Oh oeps ik ben de deadline al voorbij (cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Haha nvm

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 20:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Vandaag is de laatste kans voor iedereen met het extra uitstel om een inzending in te leveren.


    i wanna die with you once or twice.

    Tot middernacht he?


    Mhm?