• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    Wauw. Ik ging voor elven slapen en werd om half tien wakker. Dat heb ik lang niet meer gedaan, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Well I screwed that one big time. :W


    Aloy schreef:
    ^Uiteraard <3

    /Ugh, trek in een sigaret :c


    Niet een beetje verslaafd hoor xD

    Whiiieeee, over een maandje naar disneyland Parijs ^^

    Nadeel: Het plannen van de data is nu al een ramp vanwege mensen met al een hoop andere dingen te doen (incluis me).


    Stenenlikker

    Ik weet eigenlijk helemaal niet wat een internist doet. Beter ga ik dat even opzoeken.

    Het klinkt niet zo spannend. Dus het zal wel meevallen. Hoop ik.

    Aloy schreef:
    (...)

    Zeg dat dit gaat over wie ik hoop dat het gaat (nerd)

    Hahaha, ja dat weet je sws wel. (A) Ik vind het wel heel eng hoor. Tot nu toe heb ik iedereen weggeduwt die te dichtbij kwam. Echt, wat heb je me aangedaan xD

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 10:29 ]

    Bwah, zwemmen was fijn, mensen waren minder fijn.

    Meh, dit was totaal niet slim. Nu ben ik de rest van de dag helemaal uitgekakt van moeheid D:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 10:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Woar schreef:
    Ik weet eigenlijk helemaal niet wat een internist doet. Beter ga ik dat even opzoeken.

    Het klinkt niet zo spannend. Dus het zal wel meevallen. Hoop ik.

    (...)
    Hahaha, ja dat weet je sws wel. (A) Ik vind het wel heel eng hoor. Tot nu toe heb ik iedereen weggeduwt die te dichtbij kwam. Echt, wat heb je me aangedaan xD


    AYEEEEEEEEE, ik vind dit heeeeeeel erg leuk ;D Snap dat je zenuwen hebt maar dat hoeft echt niet (: (Bart vraagt wanneer we moeten langskomen)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    (...)

    AYEEEEEEEEE, ik vind dit heeeeeeel erg leuk ;D Snap dat je zenuwen hebt maar dat hoeft echt niet (: (Bart vraagt wanneer we moeten langskomen)

    hahaha, dat moet dan binnenkort maar eens gepland worden he :Y) maybe in een vakantie? Voor mij maakt het verder niet uit, omdat ik toch niet echt meer naar school ga dit jaar. Of het moet ineens beter gaan met de pijn rond mijn longen.

    At first I thought you were one of the best persons I had ever met, but now you pulled all those nasty stunts I know.what kind of person you really are. ._.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Aloy schreef:
    ^Uiteraard <3

    /Ugh, trek in een sigaret :c


    You're reading my mind right now


    26 - 02 - '16

    Missed the ljh so much


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oke nu wil ik eigenlijk gewoon niets meer. Ugh. I just want to lay in bed all day, not having to face my tasks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woar schreef:
    (...)
    hahaha, dat moet dan binnenkort maar eens gepland worden he :Y) maybe in een vakantie? Voor mij maakt het verder niet uit, omdat ik toch niet echt meer naar school ga dit jaar. Of het moet ineens beter gaan met de pijn rond mijn longen.


    We moeten ffkes kieken ja ^^ Maar ik vind dit echt super super super leuk, omg


    Monochopsis schreef:
    You're reading my mind right now


    Haha, echt hoor :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hahahaha, geen zin meer in stomme artikelen zoeken. Sowieso helemaal geen zin in dat debat, ugh.


    Stenenlikker

    Well, dat is de derde keer dat ik meemaak dat de deurwaarder hier is. Anders gaat mijn oom zijn schulden betalen en niet dagelijks uit met de kinderen en uit eten.

    Aloy schreef:
    (...)

    We moeten ffkes kieken ja ^^ Maar ik vind dit echt super super super leuk, omg

    Stiekem had je dit allemaal al gepland van tevoren (cool)