• Even een korte samenvatting, aangezien er enkel liveblogs zonder echte info te vinden is. Of onbevestigde info. Wat er nu bekend is:

    •Rond 15.40 uur Belgische tijd reed een auto meerdere mensen aan op Westminster Bridge, de brug naast het parlementsgebouw. minstens 12 mensen zijn zwaargewond geraakt, sommigen zijn er erg aan toe.
    • Een agent is vervolgens neergestoken aan het parlementsgebouw.
    • De dader is neergeschoten.
    • Premier Theresa May is in veiligheid gebracht.
    • Parlementsleden zijn binnen in veiligheid gebracht.
    • Politie gaat uit van terroristische incidenten.
    • Nog geen officiële bevestiging doden en gewonden.

    Voorlopige bron: hln.be


    Queer zijn is gewoon alles

    ^Ja, daar heb je een punt. Het is gewoon zo, weet je, het voelt zo slecht, want het zou niet mógen wennen. Houdt niet tegen dat het 't doet, natuurlijk, maar ik vind het een vreselijk idee dat moord en terrorisme went.

    Dit vond ik worth sharing, trouwens. En ik hoor jullie kritiek al: natuurlijk is iedereen op die foto een held, maar dat is niet waarom ik het deel, ik deel het omdat ik het een mooi beeld vind, dat toont dat politici in de eerste plaats ook mensen zijn en dat het dus nog allemaal niet om zeep is met de politiek. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frodo schreef:
    Op de dag dat de aanslagen in België precies een jaar geleden zijn. Coincidence? I think not.


    Vuil volk, die terroristen. Echt, het maakt mij zo kwaad. Bah!