• Zoveel post heb ik samen met dit nieuwe topic erbij nu officieel gemaakt....dat vraagt natuurlijk om een feestje, want post 7000 heb ik ook al gemist!

    Neem een glaasje en een stuk cake en vergezel ons naar de dansvloer!(krul)







    You were born original, don't die as a copy.

    Nu is het al 8002!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Nu is het al 8002!*O*


    Jaaaa, gaat snel hoor (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Hè wat grappig. Het onderste plaatje heb ik vanavond nog in een film voorbij zien komen C:

    Gefeliciteerd! ~


    26 - 02 - '16

    Wooh gefeliciteerd! (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Monochopsis schreef:
    Hè wat grappig. Het onderste plaatje heb ik vanavond nog in een film voorbij zien komen C:

    Gefeliciteerd! ~


    Aaaaah Belle en het beest moet ik echt nog eens kijken :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Aloy schreef:
    Wooh gefeliciteerd! (:


    DANKU 8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Jeej! Eigenlijk nog wel weinig in vergelijking moet hoeveel en hoe lang ik je al op het forum voorbij zie komen. Ik had echt gedacht dat het meer zou zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jeej! Eigenlijk nog wel weinig in vergelijking moet hoeveel en hoe lang ik je al op het forum voorbij zie komen. Ik had echt gedacht dat het meer zou zijn.


    Dit dus haha.


    Heaven is a place that we all have

    Patholoog schreef:
    Jeej! Eigenlijk nog wel weinig in vergelijking moet hoeveel en hoe lang ik je al op het forum voorbij zie komen. Ik had echt gedacht dat het meer zou zijn.


    Vertel mij wat....als ik zie dat sommige 25.000 hebben dan moet ik echt even slikken haha.='D
    Het feit is gewoon dat mijn roze zodanig opvalt dat het nog meer lijkt x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Jeej! Eigenlijk nog wel weinig in vergelijking moet hoeveel en hoe lang ik je al op het forum voorbij zie komen. Ik had echt gedacht dat het meer zou zijn.

    Haha this (': Maar wel gefeliciteerd! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    SPECS schreef:
    (...)

    Vertel mij wat....als ik zie dat sommige 25.000 hebben dan moet ik echt even slikken haha.='D
    Het feit is gewoon dat mijn roze zodanig opvalt dat het nog meer lijkt x)


    En dan vooral dat mensen dat binnen een jaartje aan elkaar hebben gesmokkeld. Ik zit hier onderhand al bijna 6 jaar en ben al wel/nog niet eens over de 5000 heen! En dat terwijl ik ook best wel op het forum ronddwaal (': zo intimiderend (':

    Maar wel GEFELICTEERD ^^

    -en dan laat je telefoon niet zien hoeveel... jammer (': -

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 8:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd Jolijn! *O*

    gefeliciteerd (H)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Gefeliciteeeerrrddd (dance)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Yaaay! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.