• ~ THE NEW BEGINNING ~


    Wat als je wakker wordt en je niet weet wie je bent? Je herinnert je beelden en je herinnert je gezichten, maar je kan niemand benoemen en je kan niet begrijpen wat je ziet. Je weet niet wie de mensen van je herinneringen zijn en wat zij te maken hebben met de gaten in je geheugen. Het enige dat je weet, is dat je wakker wordt op een grasveld samen met andere jongeren. Ook zij zijn hun achtergrond vergeten en herinneren zich vaag gezichten en beelden. De jongeren worden wakker en hebben niks. Geen eten, geen drinken en geen bezit voor het slapen. Ze hebben niks behalve elkaar en hun vage herinneringen.




    Wat blijkt; Ze zijn slachtoffer geworden van een experiment. Jarenlang zaten ze opgesloten in kelders waarbij ze gedrogeerd werden en hun geheugen telkens opnieuw werd uitgewist. Het experiment moest aantonen hoe het brein omging met veranderingen, puzzels, moeilijke keuzes en dilemma’s. Jarenlang zijn er allerlei tests bij ze afgenomen, waarin ze keuzes moesten maken. Soms met gezond verstand en hun geheugen, soms zonder. De doctoren hebben de verschillende hersenactiviteiten waargenomen en het menselijk gedrag bestudeerd. Dit leidt ertoe dat vele littekens hebben die ze niet kunnen plaatsen.
    De herinneringen stammen af uit hun tijd voor de experimenten en tijdens de tests waarbij ze hun geheugen mochten behouden. Door het regelmatig wissen van delen van het geheugen, kunnen de jongeren hun beelden niet plaatsen. Hoe langer ze in het bos voortleven, des te meer ze te weten komen. Maar voordat ze de puzzel kunnen oplossen, moeten ze zien te overleven. Niet wetende dat ze deel uitmaken van de laatste test, waarbij alles wat ze doen gezien wordt. Sterker nog, de wetenschappers bepalen de omstandigheden waarin ze leven. Dag of nacht, de wetenschappers bepalen het. Regen of zon, de wetenschappers bepalen het. Enge beesten of vrede, de wetenschappers bepalen het. De jongeren hebben alleen een keuze over hun eigen reactie.

    Zullen ze het experiment te slim af zijn en eindelijk, na al die jaren, weten te ontsnappen?

    Jongeren:

    Meisjes;
    - Adeline 'Della' Clarke Johnson ~ 20 jaar ~ Medi
    - Lucy Diana Williams ~ 18 jaar ~ Grimmlove
    - Jammer
    - Nakito


    Jongens:
    - Tarek James Dornan ~ 25 jaar ~ Medi
    - Charles Bowman ~ 20 jaar ~ Meeuwmeneer
    - Aniketos

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd {16 t/m 25} :
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie verleden:
    Manier waarop ontvoerd:
    Herinneringen overgehouden aan testen:
    Extra informatie:


    Regels:
    ~ De normale Quizlet regels
    ~ Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt.
    ~ Bezette FaceClaims NIET gebruiken.
    ~ Minstens 100 woorden per post.
    ~ NIET andermans rol bespelen, tenzij het is afgesproken.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Betrek andere in je tests alleen met toestemming
    ~ Als je wil stoppen, laat je personage dan eerst doodgaan




    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 11:36 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Zou ik een jongen mogen reserveren?

    Ik probeer mijn rol dit weekend te maken.


    16 - 09 - '17

    Zou ik een meisje mogen?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hygge schreef:
    Zou ik een meisje mogen?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Iedereen staat erbij (:

    Vanaf nu heb ik liever alleen jongens in verband met het evenwicht!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling


    Tarek James Dornan


    Leeftijd: 25 jaar

    Innerlijk: Tarek was een uitstekende en sociale student. Zowel de meisjes als de biertjes werden versleten en de late nachtuurtjes waren voor hem niks nieuws. Hij kan quasi-arrogant en manipulatief overkomen, maar is zeker geen opschepper. Zijn jeugd wordt gekenmerkt door hoge eisen, een hardwerkende vader, een overbezorgde moeder en het chique rijkeluis leven. Al vanaf jongs af aan is hij omringt met luxe en welvaart. Zijn vader was vaak op zakenreis, waardoor hij voornamelijk met zijn moeder opgroeide. Zijn moeder en hij hebben dan ook een erg goede band en is altijd zijn thuishaven geweest. Desalniettemin stond zijn jeugd in teken van zichzelf bewijzen, het beste uit zichzelf halen en nooit genoeg geven. Al op de basisschool haalde hij de beste cijfers en werd hij bestempeld tot een uitstekende leerling. De middelbare school zette deze traditie zich voort en ook op zijn 23ste wist hij deze status te behouden. Binnen vijf jaar had hij twee bachelors en een master afgerond. De bachelor bedrijfskunde was zijn vaders keuze, waardoor hij zelf besloot er een studie Recht & Bedrijfswetenschappen bij te volgen. Hij had grote interesse in het recht en zijn hart lag dan ook eigenlijk bij de rechtszalen. Zijn grote droom is dan ook rechtvaardigheid in de samenleving te brengen. Tarek is een vastberaden, doelbewuste en intelligente jongen. Hij weet wat hij wil en zal dat ook krijgen, kosten wat het kost. Dit doet hem soms arrogant en egoïstisch overkomen. Bovendien is Tarek zich soms niet bewust van zijn verwende en afstandelijke houding, omdat hij deze gedurende zijn jeugd heeft aangeleerd. Zijn moeder heeft hem namelijk gigantisch verwend en geldproblemen heeft hij nooit gehad, ook niet als student. Zijn afstandelijkheid is ook ontstaan in zijn jeugd, waarin hij erachter kwam dat veel mensen met hem omgingen voor zijn huis en rijkdom. Dit heeft ertoe geleid dat hij in zijn studententijd nooit iets heeft verteld over zijn rijkdom en zich gewoon als de andere gedroeg. Slechts één meisje in zijn leven heeft hij ooit meegenomen naar zijn oude huis. Ook dit deed hij pas na twee jaar een relatie met haar te hebben gehad, nadat zij echt wanhopig aandrong. Deze relatie is hem dierbaar, maar door haar vertrek naar Australië is hij beëindigd. Door haar. Dat heeft echt zijn hart gebroken en ervoor gezorgd dat het woord 'relaties' niet meer in zijn woordenboek voorkwam.


    Hoewel Tarek zich altijd heel stoer voordoet en zich niet klein laat maken, is hij dat allesbehalve. Na 23 jaar kon hij zijn ouders nog steeds niet teleurstellen en volgde hij het pad dat ze voor hem uitstippelde. Eerst carrière maken, dan genieten. Als compromis wist Tarek met goedkeuring een wereldreis erdoorheen te drammen, maar ook dit ging met moeite. Uiteraard hoeft hij nergens meer goedkeuring voor, maar het is zijn grootste angst om een teleurstelling voor zijn familie te zijn.


    + Intelligent
    + Doorzettend
    + Zorgzaam als je in zijn hart zit
    - Afstandelijk
    - Arrogant
    - Zwak om voor eigen mening op te komen (binnen gezin)

    Uiterlijk:

    Familie verleden: Tarek heeft geen broers en zussen, omdat zijn moeder miskramen bleef krijgen na hem. Hij is dus alles wat zijn ouders hebben en daarom wil hij ze niet teleurstellen. Zijn vader is directeur van een groot internationaal bedrijf, die tevens door de familie Dornan is opgezet. Hiervoor reist Tarek zijn vader de hele reis over en hebben ze nooit echt een vader-zoon-band op kunnen bouwen. Tarek zijn vader houdt heel veel van zijn zoon, maar toont dit op een prestatiegerichte en opschepperigere manier. Tarek zijn moeder is juist altijd thuis en heeft haar hele leven toegewijd aan het opvoeden van haar enige en dierbare zoon.


    Manier waarop ontvoerd: Tarek is ontvoerd tijdens zijn wereldreis. Hij wilde deze wereldreis maken zonder financiële steun van zijn ouders, aangezien hij eindelijk eens onder hun vleugels vandaan wilde en op eigen benen wilde staan. Na de wereldreis zou hij het bedrijf van zijn vader overnemen, waardoor hij de onbekende en rijke zakenman met status zou worden. Hij wilde voor de laatste keer genieten van zijn anonimiteit, financiële nood en jeugdigheid. Al zijn vrienden hadden een vrij en toekomst vol dromen voor zich, hij een uitgestippeld pad. Daarom besloot hij alles te doen wat hij nog nooit gedaan had; liften, hostels, alleen reizen met openbaar vervoer, slapen op straat en baantjes aannemen met lage status. Door de laatste keuze is hij in moeilijkheden gekomen. Na een nacht slapen op een bankje in het Central Park van New York werd hem onderdak aangeboden door een man, slechts een paar jaar ouder dan hem. De nacht ervoor was een wild nachtje geworden en in zijn vermoeidheid en nog onder lichte invloed van drank, zei hij ja. Hij had immers in Azië en Australië zo vaak geslapen bij iemand die hij net had ontmoet. Deze man leek hem bovendien vriendelijk en betrouwbaar. Dit zorgde ervoor dat hij op zijn 24ste, aan het eind van zijn wereldreis en voordat hij de functie van zijn vader over kon nemen, gevangen genomen en onderdeel van een groot experiment. Inmiddels zit hij een jaar opgesloten.


    Herinneringen overgehouden aan testen:
    In overleg met andere personages

    Extra informatie:

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 18:29 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Het spijt me maar laat m'n rol toch maar vallen, het is echt een leuk concept deze rpg maar ik ga te weinig tijd hebben vrees ik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Het spijt me maar laat m'n rol toch maar vallen, het is echt een leuk concept deze rpg maar ik ga te weinig tijd hebben vrees ik


    Dit sorry. ):.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    GusWaters schreef:
    Het spijt me maar laat m'n rol toch maar vallen, het is echt een leuk concept deze rpg maar ik ga te weinig tijd hebben vrees ik


    Mijn mascara is te duur om verpest te worden door een stomme jongen zoals jij [Violet or Honney]

    Ahw jongens! Jammer ):


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Is het dringend dat de rol er moet zijn? Ik zou hem normaal dit weekend maken, maar ik had wat andere dingen aan mijn hoofd en volgens mij word ik nu ook nog ziek.


    16 - 09 - '17

    Footloose schreef:
    Is het dringend dat de rol er moet zijn? Ik zou hem normaal dit weekend maken, maar ik had wat andere dingen aan mijn hoofd en volgens mij word ik nu ook nog ziek.


    Op dit moment hebben we nog niet zoveel deelnemers, dus doe rustig aan!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    sorry ik zeg mijn reservatie op, ik heb niet genoeg tijd

    Mag ik een meisje reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Zou ik een jongen mogen reserveren?? Ik ga morgen of vanavond na Prison Break aan de rol beginnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —