• ~ THE NEW BEGINNING ~


    Wat als je wakker wordt en je niet weet wie je bent? Je herinnert je beelden en je herinnert je gezichten, maar je kan niemand benoemen en je kan niet begrijpen wat je ziet. Je weet niet wie de mensen van je herinneringen zijn en wat zij te maken hebben met de gaten in je geheugen. Het enige dat je weet, is dat je wakker wordt op een grasveld samen met andere jongeren. Ook zij zijn hun achtergrond vergeten en herinneren zich vaag gezichten en beelden. De jongeren worden wakker en hebben niks. Geen eten, geen drinken en geen bezit voor het slapen. Ze hebben niks behalve elkaar en hun vage herinneringen.




    Wat blijkt; Ze zijn slachtoffer geworden van een experiment. Jarenlang zaten ze opgesloten in kelders waarbij ze gedrogeerd werden en hun geheugen telkens opnieuw werd uitgewist. Het experiment moest aantonen hoe het brein omging met veranderingen, puzzels, moeilijke keuzes en dilemma’s. Jarenlang zijn er allerlei tests bij ze afgenomen, waarin ze keuzes moesten maken. Soms met gezond verstand en hun geheugen, soms zonder. De doctoren hebben de verschillende hersenactiviteiten waargenomen en het menselijk gedrag bestudeerd. Dit leidt ertoe dat vele littekens hebben die ze niet kunnen plaatsen.
    De herinneringen stammen af uit hun tijd voor de experimenten en tijdens de tests waarbij ze hun geheugen mochten behouden. Door het regelmatig wissen van delen van het geheugen, kunnen de jongeren hun beelden niet plaatsen. Hoe langer ze in het bos voortleven, des te meer ze te weten komen. Maar voordat ze de puzzel kunnen oplossen, moeten ze zien te overleven. Niet wetende dat ze deel uitmaken van de laatste test, waarbij alles wat ze doen gezien wordt. Sterker nog, de wetenschappers bepalen de omstandigheden waarin ze leven. Dag of nacht, de wetenschappers bepalen het. Regen of zon, de wetenschappers bepalen het. Enge beesten of vrede, de wetenschappers bepalen het. De jongeren hebben alleen een keuze over hun eigen reactie.

    Zullen ze het experiment te slim af zijn en eindelijk, na al die jaren, weten te ontsnappen?

    Jongeren:

    Meisjes;
    - Adeline 'Della' Clarke Johnson ~ 20 jaar ~ Medi
    - Lucy Diana Williams ~ 18 jaar ~ Grimmlove
    - Jammer
    - Nakito


    Jongens:
    - Tarek James Dornan ~ 25 jaar ~ Medi
    - Charles Bowman ~ 20 jaar ~ Meeuwmeneer
    - Aniketos

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd {16 t/m 25} :
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie verleden:
    Manier waarop ontvoerd:
    Herinneringen overgehouden aan testen:
    Extra informatie:


    Regels:
    ~ De normale Quizlet regels
    ~ Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt.
    ~ Bezette FaceClaims NIET gebruiken.
    ~ Minstens 100 woorden per post.
    ~ NIET andermans rol bespelen, tenzij het is afgesproken.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Betrek andere in je tests alleen met toestemming
    ~ Als je wil stoppen, laat je personage dan eerst doodgaan




    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 11:36 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Sorry, haal mij voorlopig maar van de lijst af. Ik was Footloose.


    16 - 09 - '17

    Willen er mensen nog wel? Of zegt iedereen: laat maar zitten


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mag ik een meisje reserveren?


    When you believe your dreams come true

    Je staat er bij!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik denk dat ik mij uit ga schrijven, dit omdat mijn leven binnenkort helemaal op zijn kop gaat staan en ik maar even moet bedenken of en wanneer ik tijd ga hebben voor Q en RPG.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik er nog bij?

    Ja, maar dan wel een mannelijk figuur (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Naam: Charles Bowman
    Leeftijd {16 t/m 25} : 20
    Innerlijk: + Loyaal
    + Avontuurlijk
    + Moedig
    - Asociaal
    - Ongeduldig
    Uiterlijk: https://68.media.tumblr.com/83cca762ab075e10f235252b6aeee7b1/tumblr_olsjx7r0CR1u8au21o1_1280.jpg
    Familie verleden: Hij was 1 van vele kinderen in het gezin
    Manier waarop ontvoerd: Zwierf een avond alleen op straat, werd toen meegenomen
    Herinneringen overgehouden aan testen: In overleg met andere personages
    Extra informatie: Is er niet

    Ik zal mijn rol vanavond invullen, heb vandaag mijn laatste tentamen. Daarna eindelijk weer vrije tijd :P


    When you believe your dreams come true

    Mag ik op het lijstje in de eerste post?

    MeeuwMeneer schreef:
    Mag ik op het lijstje in de eerste post?


    Doe ik als ik op laptop zif!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Zullen we het maar stoppen?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Kan ik een jongen claimen? xD


    I have seen my own sun darkened

    Helemaal vergeten mijn rol in te vullen, zal ik zo snel mogelijk doen. Ik vind het nog steeds een leuk idee, dus ik hoop dat het doorgaat


    When you believe your dreams come true