• Dus... Voel jij je weleens slecht?
    Daarmee bedoel ik natuurlijk niet in de zin van 'depressief'. Ik wil het wel graag leuk houden. (;

    Misschien heb je wel het gevoel dat je eigenlijk, diep van binnen, een supervillain bent. Want ja, waarom niet?!
    Gelukkig heb ik een quiz gecreëerd waarmee je dit raadsel op kan lossen.

    Over het algemeen hebben villains in films en boeken zo ongeveer dezelfde eigenschappen. Op die 'klassieke villain-eigenschappen' heb ik mijn quiz gebaseerd.

    Try it. I dare you:
    https://www.quizlet.nl/quiz/419316/zou-jij-een-typische-villain-kunnen-zijn/



    [Als maker van deze quiz ben ik niet aansprakelijk voor eventuele bankovervallen, moorden of andere praktijken in de toekomst door mensen die dankzij deze quiz hun 'ware ik' ontdekt hebben...]

    Haha, die quiz ga ik doen!


    16 - 09 - '17

    Ik heb mijn ware ik ontdekt, maar ik ben het niet eens met het feit dat jij niet aansprakelijk bent. Zonder deze quiz zou ik nooit achter mijn onzichtbare, diepe, door-en-door slechte kern gekomen zijn!


    Tijd voor koffie.

    Ik ben een supervillain. Duh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deze quiz zegt dat ik de good guy ben. Ik vind van niet. Ik ben wel een superschurk, maar gewoon een low-key superschurk.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik ben een supervillain haha.

    Ik ben een minion, haha. (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Good guy (y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Minion!
    Maar wat bedoel je met schurk-in-wording?

    Wel grappig ik had laatst een soort zelfde idee, maar dan wat uitgebreider met alle cliché personages: de wijze oude tovenaar, de vriend, de hoofdpersoon, de vijand, de verrader..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Supervillain. Psychotic bitch right here. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Llywelyn schreef:
    Ik ben een minion, haha. (':


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jammer schreef:
    Ik heb mijn ware ik ontdekt, maar ik ben het niet eens met het feit dat jij niet aansprakelijk bent. Zonder deze quiz zou ik nooit achter mijn onzichtbare, diepe, door-en-door slechte kern gekomen zijn!

    ^ Ik heb het al druk genoeg met mijn eigen praktijken, you know... Daar kan ik niet ook nog de verantwoordelijkheid voor jullie daden bij hebben. :')
    But if you feel the need to talk about it, you can call me: dr. Hannibal Lecter, psychiatrist. [insert creepy emoji here]


    Apfelstrudel schreef:
    Minion!
    Maar wat bedoel je met schurk-in-wording?

    Wel grappig ik had laatst een soort zelfde idee, maar dan wat uitgebreider met alle cliché personages: de wijze oude tovenaar, de vriend, de hoofdpersoon, de vijand, de verrader..

    ^ Met 'schurk-in-wording' bedoel ik iets als 'schurk in opleiding'. Een beginner die het schurk-zijn nog moet leren van de master, dus.
    Oh, jouw idee klinkt ook heel leuk! Goed idee voor een quiz!

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)
    ^ Met 'schurk-in-wording' bedoel ik iets als 'schurk in opleiding'. Een beginner die het schurk-zijn nog moet leren van de master, dus.
    Oh, jouw idee klinkt ook heel leuk! Goed idee voor een quiz!


    Waar is de schurken opleiding? Ik wil namelijk de wereld over nemen. Ik denk dat ik de quiz wel een keer ga maken, als ik het niet meer druk heb.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 15:26 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Waar is de schurken opleiding? Ik wil namelijk de wereld over nemen. Ik denk dat ik de quiz wel een keer ga maken, als ik het niet meer druk heb.

    Ik denk dat je het best in leer kunt gaan bij een schurk. (; Dan leer je het van de master. En het mooie is: er zijn er genoeg op de wereld, dus je kunt zelf kiezen! :')
    Oh, nice. Ik ben benieuwd! (:

    Hahaha, wat een toffe quiz!
    Ik ben een good guy.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )