• Hi! Ik zoek een header voor mijn facebookpagina!

    blog.
    facebookpagina

    Ik weet nog niet precies wat ik leuk vind, maar ik neig wel hiernaar:

    - De header van zon en maan.
    - deze:[url] http://www.leesmee.nu/[/url]
    En de onderstaande vind ik ook erg leuk.
    http://zonenmaan.net/blogroll/#comment-25400

    Misschien wil ik ook wel iets met sterren en boeken. Ik weet niet of jullie hier wat mee kunnen?
    Wat ik wel weet is dat ik deze quote erin wil: LET'S GET LOST IN A WORLD MADE OF BOOKS, COFFEE AND RAINY DAYS.
    Dus misschien dat je daar iets mee kunt?

    De beloning is 8 credits.
    Alvast bedankt. Ik zal alles later nog wel duidelijker neerzetten, als ik een beetje een beeld voor me heb. Het liefst wil ik hem wel voor eind april hebben. Mocht je het willen mag je je paraaf of eerste letter van je voor en achternaam ergens links of rechtsonder in een hoekje zetten.

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 13:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    (zoals je kunt zien) heeft de rechter een transparante achtergrond en de linker gewoon een witte. Ik heb maar gewoon wat geprobeerd (: de foto's zijn trouwens, als Google het goed heeft, rechtenvrij en het lettertype is, volgens DaFont, free for personal use ^^

    EDIT: de afmetingen zijn 2500 x 700 (l x b)

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 23:32 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Oeh, die is leuk gemaakt!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Oeh, die is leuk gemaakt!!


    Blij om te horen ^^, nog bepaalde eisen?


    I just caught the wave in your eyes

    Nee. Heb hem net gepast en ik vind hem heel mooi! Zal zo de credits naar je overmaken! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Nee. Heb hem net gepast en ik vind hem heel mooi! Zal zo de credits naar je overmaken! c:


    ah top c: en thanks! Ik zie nu wel dat een deel van het rijtje boeken net van de banner afvalt – wil je nog dat ik een betere versie stuur?


    I just caught the wave in your eyes

    Heel mooi!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Psychopaths schreef:
    (...)

    ah top c: en thanks! Ik zie nu wel dat een deel van het rijtje boeken net van de banner afvalt – wil je nog dat ik een betere versie stuur?



    Als het lukt mag het. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    There you go c: mocht je (ooit) nog wat nodig hebben, ik vind photoshoppen super tof dus laat het me dan gerust weten ^^

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 19:19 ]


    I just caught the wave in your eyes