• LEES A.U.B. EERST HET HELE TOPIC EN HET VERHAAL DOOR VOORDAT JE EEN ROL NEEMT. DE INFORMATIE STAAT ER NIET VOOR NIKS. Is er iets niet duidelijk? Laat het me weten!
    ◆ THE BRONZE REEF ◆
    Rollentopic | Speeltopic | Praattopic




    THESE SUPERHUMANS
    THEY ARE MONSTERS, DANGEROUS, INHUMAN



    ◆ STORY
    Het is 2830. Ten opzichte van het begin van de 21e eeuw is er veel veranderd. De technologie is vooruitstrevend geworden en heeft ervoor gezorgd dat er nooit meer sprake is van hongersnoden. Dit heeft echter nooit betekend dat het kwaad uit de wereld verdreven is. Sinds enkele honderden jaren geleden is een gedeelte van de mens zich op een andere manier gaan ontwikkelen. Bepaalde cellen in het lichaam muteerden. Dit was eerst zeer onschuldig, totdat de mens zich ontpopte tot een soort supermens. Ze werden niet alleen fysiek veel sterker, ze kregen zelfs toegang tot bepaalde krachten vanuit het lichaam die de gewone mens nog nooit had gezien. De zogenoemde supermens ontwikkelde zich meer en meer door voortplanting, waardoor zij superieur werden aan de gewone mens. De supermens ontwikkelde krachten die onbegrijpelijk waren. Sommigen van hen kunnen gedachten lezen, de anderen zijn in staat om een bepaald element volledig te besturen.
          Sinds de eerste helft van de 28e eeuw zijn er tegenbewegingen tegen deze supermans. Ze worden als dusdanig gevaarlijk gezien waardoor veel mensen zich niet prettig voelen bij het bestaan van deze uitzonderlijke wezens. De eerste effectieve tegenbeweging is ontstaan vanuit de Bronze-familie. Een zeer rijke en machtige familie in de wereld. Zij kwamen met ideeën om de supermens en hun krachten te reguleren om gevaar te voorkomen. Dit ging lang goed, de supermens vormde geen actieve dreiging meer. Echter, de Bronze-familie sloeg door in deze macht. Ze ontwikkelden vanuit de technologie een wapen dat de supermens ernstig verzwakt. De supermens is niet langer in staat om zijn of haar krachten te gebruiken door dit "medicijn". Het ging zelfs zo ver dat de supermens geïdentificeerd met een codenaam, gevangen genomen werd op The Bronze Reef ter controle en uitgebuit werd. Er zijn veel pogingen geweest tot een verzet vanuit de supermens, maar ze zijn niet in staat om op te staan tegen de mens die hun krachten afneemt.


    WELCOME TO THE BRONZE REEF
    WHERE YOUR NIGHTMARES WILL COME TRUE


    ◆ ROLES
    Je kunt allerlei soorten rollen nemen. Je kunt zowel een mens als een Supermens spelen. Houd hierbij rekening dat niet iedereen in de leeftijdscategorie 18-24 valt. Wees origineel met de leeftijd. Je mag een kind spelen, maar ook een ouder persoon. Kijk in het verhaal onder het kopje 'rollen' en in het hoofdstuk 'Supermens' voor juiste informatie. Dit is belangrijk om te doen, anders kloppen waarschijnlijk dingen niet aan de rollen. Graag aanvragen welke leeftijdscategorie je wilt, zodat ik in de gaten kan houden hoeveel er per leeftijd zijn.

                                                                                                               
    Mensen
    Naam | Leeftijd | Taak | User | Pagina
    Mannen
    — ? | ? | Scheikundige | Perrfect | ?
    — Lukas Benjamin Bronze | 31 | Taakloos | Ziegler | 1.2

    Vrouwen
    — Nola Bronze | 22 | ? | Prongsie | 1.3
    — ? | ? | Verpleegster | Obeah | ?


    Supermensen TIJDELIJKE STOP OP VROUWELIJKE PERSONAGES
    Naam | Leeftijd | Kracht | User | Pagina
    Mannen
    — Cerus | 36 | Pyrokinese | Prongsie | 1.3
    — Gender | ? | Geslachtsverandering | Underscore | 1.3
    — ? | ? | ? | Nefyd | ?
    — ? | ? | ? | Obeah | ?
    Vrouwen
    — ? | ? | ? | Llywelyn | ?
    — Sophomoara Davalein | 19 | Telekinese | Hygge | 1.3
    — ? | ? | ? | Nerha | ?
    — Zivah Marozsan | 21 | Agrokinesis | Merodeadores | 1.3
    — Justine Williams | 17 | Heling | Ball | 1.3
    — Danaë Eiragos | 23 | Bloodbending | Paddiecakes | 1.3

    ANGEL, MY DEAR ANGEL
    SAVE ME


    ◆ LIST
    Mensen
    Naam: Het is zeer gewoon geworden om een Engelse achternaam te hebben. De voertaal is ook Engels, waardoor Franse/Spaanse/andere namen niet meer bestaan.
    Leeftijd:
    Taak: Wat doet degene op het eiland? Als degene bij de Bronze familie hoort, hoeft degene geen taak te hebben, dat mag
    Innerlijk: Geen perfecte personages. Wees concreet. Geen steekwoorden, echt uitschrijven
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Vertel ook hoe degene op het eiland terecht is gekomen
    Tijd op The Reef: Hoelang werkt jouw personage al op het eiland?
    Relaties: Geen liefdesrelaties
    Extra:

    Supermensen
    Naam: Let op: de Supermensen hebben over het algemeen geen doorsnee Engelse naam
    Codenaam: Deze code hebben ze gekregen, dit is een zescijferige code
    Kracht: Vraag eerst om toestemming en werk de kracht duidelijk uit. Leg ook uit hoe de kracht zich uit voor maar 10%, wat kan iemand dan nog wel?
    Innerlijk: Wees concreet en origineel. Niet iedereen wil ontsnappen en is rebels, sommigen hebben hun lot geaccepteerd. Maak een karakter ook logisch voor iemands leeftijd
    Uiterlijk: Ieder Supermens heeft iets dat hem of haar kenmerkt, bijvoorbeeld een onnatuurlijke huidskleur, klauwen, vleugels, onnatuurlijke textuur van de huid. Beschrijf dit. Zorg dat het bij de kracht van een persoon past.
    Geschiedenis: Een Supermens heeft altijd ouders die ook Supermens zijn
    Taak: Wat doet jouw personage in het dagelijkse leven op het eiland?
    Relaties: Geen liefdesrelaties
    Tijd op The Reef: Jonger dan 18: geboren op The Reef, ouder dan 18: hoelang zitten ze al op het eiland? (dit kan nooit korter dan vijf jaar zijn)
    Extra:


    YOU'RE NOTHING
    WITHOUT YOUR POWERS


    ◆ RULES
    — De huisregels van Quizlet gelden in deze RPG
    — Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    — Geen perfecte personages
    — Maximaal drie personages per persoon. Verschillende types, geslachten en rassen
    — Lees eerst goed dit topic en het verhaal door
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Geen ruzie OOC, alleen IC
    — Dit verhaal draait niet om liefde, dus maak dat er ook niet van
    — Bespreek relaties en dergelijke in het praattopic



    ◆ QUESTIONS
    Is het mogelijk om een personage te maken dat een lid is van de Bronze familie?
    Dat is zeker mogelijk. Hiervoor wil ik je graag naar de hoofdstukken Rollen en The Bronze familiy verwijzen.

    Maar ik wil wél een personage maken dat tussen de 18 en 25 jaar is. Mag dat?
    Uiteraard mag dat wel, die mensen bestaan natuurlijk ook. Deze "regel" is om te voorkomen dat iedereen straks in die leeftijd valt. Ik wil graag variatie in de rollen en op deze manier probeer ik dat te creëren.

    Welke krachten zijn toegestaan voor de Supermens?
    In principe alles, maar houd er rekening mee dat iemand niet (zonder het medicijn) erg overpowered is en daarmee eigenlijk alle mensen zo zou kunnen onderdrukken. Vraag eerst toestemming voor je kracht, op die manier kan ik checken of het goed is.

    Mogen Supermensen familieleden van elkaar zijn?
    Natuurlijk! Houd er rekening mee dat niet iedereen veel familieleden heeft, sommigen van hen kunnen bijvoorbeeld overleden zijn.

    Is het mogelijk om een Supermens te maken dat vóór een verzet is?
    Dat is mogelijk, maar zodra de mensen enige vorm van verzet bespeuren, wordt dit acuut afgekapt. Houd er dus rekening mee dat een verzet niet zomaar kan ontstaan. Daarnaast zijn er ook Supermensen die niet rebels of opstandig zijn, ze worden immers zwaar gestraft bij het begaan van een fout.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 9:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Zeker!


    Wat heb je het liefst?


    kindness is never a burden.

    Dizzee schreef:
    (...)

    Wat heb je het liefst?


    We kunnen nog wel wat mannen gebruiken, mens of supermens!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry dat het zo lang duurt, maar ik zal dit weekend proberen mijn rol af te maken c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik laat mijn reservatie vallen. (Nefyd > Aubade)


    Heaven is a place that we all have

    Beste allemaal,

    Helaas ben ik de motivatie voor deze RPG verloren. Hij kwam niet helemaal van de grond zoals ik wilde en daardoor vind ik het moeilijk om enthousiast te blijven. Daardoor heb ik besloten om deze RPG even uit te stellen, omdat ik het graag speel met motivatie. Je kunt je rol laten staan voor de volgende keer, als je wil.

    Sorry voor het ongemak. :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jammer! Maar ik ga mijn rol zeker opslaan zodat ik de volgende keer weer mee kan doen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Awh wat jammer, maar ik begrijp je keuze.
    Ik laat zeker mijn rollen staan.

    Ik vond het een zeer origineel en goed uitgewerkt RPG, als dat een troost kan zijn.

    Jammer! Komt vanzelf (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    mt


    When you believe your dreams come true

    Oh ik heb echt wat gemist! Jammer.

    Zou ik een berichtje kunnen krijgen als het alsnog van start gaat? Ik wil dan wel graag meedoen :3

    Forthwith schreef:
    Zou ik een berichtje kunnen krijgen als het alsnog van start gaat? Ik wil dan wel graag meedoen :3


    mag ik ook een berichtje dan?