• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    vakantie here i aaaaaaaaaaaaaaaaam
    damn i'm glad


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oke slechtste begin van de vakantie ooit hoera!!


    Heaven is a place that we all have

    man wat haat ik het tweede trimester


    Heaven is a place that we all have

    🌝


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yay


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Thank u for sharing this awesome piece of music with me but WHY are you sending mixed signals.


    The truth is out there.

    awkward moment when you don't know how to conversate with your kinda crush but you want to but you're too awkward and hell no.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik was op weg om vandaag de bieb uit te lopen, ging de roltrap af en er kwam iemand omhoog en die kruiste me op een gegeven moment, gaf me een creepy lag en zei "hay" en ik zat zo in gedachten verzonken dat ik opschrok en "hay" terug zei, maar hij was echt doodeng. ieuw. gelukkig ging ie omhoog met de roltrap.


    so chill out icarus, before you fly into a window

    Nog steeds boos op alles want nu moet ik soep eten en Dale is dood stomme serie.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 18:04 ]

    Wanneer je derde SE-week je hele cijferlijst verpest en je nu achten moet gaan halen op je eindexamen >:[


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Huehue.

    Wanneer er letterlijk niets te eten is in huis en je dus maar aan de pinda's zit.

    /Fuckyes, Legally Blonde staat op Netflix. Guilty pleasure.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 18:45 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ieeehh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FairlyLocal schreef:
    Ik ben gewoon BOOS BOOS BOOS BOOS want ik had hier verdorie heel erg naar uitgekeken en nu gaat niks meer door en haat alles en iedereen en mezelf en het weer en de kippen.

    Lieke is boos.(cat)


    (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O, mijn oma is weer weg dit weekend. Saaaiii.