• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zit echt helemaal te trillen.
    Ik werd gebeld door een buitenlijn, en ineens begon er iemand Engels te praten. Ik ben eens gewaarschuwd dat als een buitenlijn Engels begint te praten je gelijk moet ophangen want dan proberen ze geld te krijgen. Idk how akskjfjajs, deed ik wel het goede dan???????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    Ik zit echt helemaal te trillen.
    Ik werd gebeld door een buitenlijn, en ineens begon er iemand Engels te praten. Ik ben eens gewaarschuwd dat als een buitenlijn Engels begint te praten je gelijk moet ophangen want dan proberen ze geld te krijgen. Idk how akskjfjajs, deed ik wel het goede dan???????


    Jap gewoon ophangen. Geen informatie geven is het belangrijkst. Als ze je blijven lastig vallen moet je 5 sec aan de lijn blijven, dan ophangen en het precieze tijdstip noteren. Dit doe je zo'n 5 keer en vaak als je dan je provider belt kunnen ze er wel voor zorgen dat dat nummer geblokkeerd wordt. Of in ieder geval een melding maken van telefonische overlast.


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    (...)

    Jap gewoon ophangen. Geen informatie geven is het belangrijkst. Als ze je blijven lastig vallen moet je 5 sec aan de lijn blijven, dan ophangen en het precieze tijdstip noteren. Dit doe je zo'n 5 keer en vaak als je dan je provider belt kunnen ze er wel voor zorgen dat dat nummer geblokkeerd wordt. Of in ieder geval een melding maken van telefonische overlast.

    Oké bedankt, want ik vond dit best eng eigenlijk. Ik werd op de gewone huistelefoon gebeld, maar hoorde eerst de hele tijd een vaag geruis. Toen hoorde ik heel zacht 'Hi I am Jinny-' en ja toen hing ik op aangezien het ook nog eens een buitenlijn was.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Oké bedankt, want ik vond dit best eng eigenlijk. Ik werd op de gewone huistelefoon gebeld, maar hoorde eerst de hele tijd een vaag geruis. Toen hoorde ik heel zacht 'Hi I am Jinny-' en ja toen hing ik op aangezien het ook nog eens een buitenlijn was.


    Ja gewoon ophangen. Het steekt vaak niet zo nauw. Ze zijn vooral op zoek naar van die oude oma-tjes die er wel nog in trappen. En als je op hangt kunnen ze niet/nauwelijks telefoonkosten in rekening brengen. Helemaal prima zo hoor! En mocht het vaker voorkomen even een belletje naar je provider en dan kunnen ze ook advies geven. Meestal geven ze al vrij snel op. (:


    The truth is out there.

    In bad zitten en liggen is zo heerlijk :3

    oke mensen im bored and vakantie
    what to do pls help


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    oke mensen im bored and vakantie
    what to do pls help


    maak morgen mijn twee tentamens


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    maak morgen mijn twee tentamens


    ja lol nee wat denk je wel niet ik ben net verlost


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    ja lol nee wat denk je wel niet ik ben net verlost


    ja maar. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    ja maar. D:


    maar wat he???

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 14:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    maar wat he???


    Verlos me. :cccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Verlos me. :cccc


    BUT I CANT IM NOT CAPABLE


    Heaven is a place that we all have

    Waarom verpest ik alles wat goed is in mijn leven


    soul made of stardust and chaos.

    Nefyd schreef:
    (...)

    BUT I CANT IM NOT CAPABLE


    ME NEITHER.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    No can do, baby. D:


    The truth is out there.