• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het lijkt wel of hij naar dingen zoekt om tegen me te zeuren. What the hell did I do wrong. :/

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 23:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Breathing hurts because everytime i do so i hope its my last one.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aahhh Zootopia gif the feels

    Er. Zat. Een. Zilvervisje. In. Mijn. Bed. Ew. Ew. Ew.

    De pijn rond mijn longen is soms zo erg dat zitten, staan en liggen allemaal niet meer wil. Misschien moet ik eens door de pijn heen gaan en expres mijn longen gebruiken voor meerdere keren per dag. De vraag is alleen of dat het erger maakt of het beter wordt.

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 23:56 ]

    Ik moet mezelf soms aanspreken alsof ik een klein kind ben: 'vergeet niet te lunchen', 'zorg dat je gewoon groenten en fruit eet', 'nee, je mag pas ijs eten als je de methodesectie hebt afgerond'.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Walk of shame naar de vriezer om midden in de nacht ijs te pakken, haha :]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ah, een afgewerkt profiel betekent toch altijd een zenmoment dat erachteraan komt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Altijd leuk om genoemd te worden in een stream na subscriben. :3

    Bijna 2 weken niet op mijn kot geweest en het stinkt hier als de pest. Ik moet het hier dringend eens schoonmaken.... :/

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 8:01 ]


    Take me to wonderland

    You only talk to me when you need something.


    Muh ik moest maar es uit bed gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I don't like you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaaaaaa seizoen 2 van Outlander staat op Netflix. Net op tijd voor mijn reis naar Schotland. Yess.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Prongsie schreef:
    I don't like you.

    Nou zeg, I don't like you either, maar dat zeg ik toch ook niet? 💔


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.